Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sakho har spilt hele sesongen, for RESERVELAGET!! Det er så idiotisk som det går ann. Vi slipper inn fuckigns 3 mål mot Swansea! Var bare et tidsspørsmål før Klopps ego beit laget i ræva. 3.plass nå, om 2-3 uker utenfor topp 4.

Chill. Alle gullag tryner en gang eller to ila sesongen.

Lenke til kommentar

Sakho har spilt hele sesongen, for RESERVELAGET!! Det er så idiotisk som det går ann. Vi slipper inn fuckigns 3 mål mot Swansea! Var bare et tidsspørsmål før Klopps ego beit laget i ræva. 3.plass nå, om 2-3 uker utenfor topp 4.

Chill. Alle gullag tryner en gang eller to ila sesongen.

Du har rett i det. Det er bare det at Liverpool allerede har trynet aaaaaalt for mange ganger.

Men på en annen side så må bare fansen skylde på seg selv, for målet denne sesong har aldri vært ligagull. Målet har alltid vært Champions League.

Og når Liverpool taper mot Chelsea om 1.5 uke, så kan vi endelig legge død alle disse urealitiske forventningene.

Men ja, jeg hadde helt klart foretrukket en Matip fremfor Klavan, selv med lite forberedelser. Til og med Gomez hadde vært bedre.

Klavan har fått alt for mye spilletid for en som er kjøpt inn som et 4. valg på stopperplass, selv om han har hatt noen gode kamper.

Har aldri følt meg helt trygg med han i oppstillingen. Og Lovren er avhengig av en som Matip og Gomez for å få ut det beste i seg.

Jeg tror ligaen ender slik tabellen er i dag.

1. Chelsea

2. Tottenham

3. Liverpool

4. Arsenal

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Terningkast 0 til Klopp idag.

Matip inn på overtid. Hvilken kamp så han?

Det er jo 3 skillpadder på midtbanen. Går jo helt i sirup og null kreativitet.

Hva slags terning er det du bruker?

Bruker en helt vanlig terning. Fargen ramlet av da den lå på bordet mens jeg så kampen.

Lenke til kommentar

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/broos-skyver-ansvaret-over-paa-fifa/

Kan noen gi en grunn for at det blir for lett å si "Nei, jeg kommer ikke".

Hvorfor skal spillerne tvinges til å spille på landslaget om de ikke ønsker?

Helt enig. Ganske latterlig egentlig. Om en spiller kun vil spille for klubb må han vel ha såpass frihet at han kan velge det?

Mye snakk om stoppere her, men Henderson da dere. Han var forferdelig i dag. Midtbanen deres i det siste har ikke vært i nærheten av hva den var før jul.

Synes midtbanen vår har vært ræv siden Mane dro til Afrikamesterskapet. Vet ikke om det er pga. hans defensive bidrag og ballgjenvinninger eller om det er fordi vi er mye giftigere offensivt med han på banen og det avlaster midtbaneleddet men noe er det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Enig.. Midtbanen fungerte bedre når Lallana spilte lenger bak, i en slags indreløperposisjon. Basert på sesongen så langt ville jeg si at dette er vår sterkeste ellever:

Mignolet

Clyne, Matip, Lovren, Milner

Lallana, Henderson, Wijnaldum

Mane, Firmino, Coutinho

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er at uten Mané og løpskraften hans som ofte drar med seg en eller to motspillere, får Henderson mye mindre plass å boltre seg i sentralt. Henderson er ingen tekniker med lavt tyngdepunkt som trives i trange situasjoner akkurat. Dermed blir han liggende veldig dypt i banen, som i dag.

Avstanden mellom midtbane- og angrepsleddet blir stor og linken mellom forsvinner spesielt når Lallana har en litt annen rolle og Mané mangler som linkup. Vanskelig å spille seg gjennom midten da. Backene må trekke veldig høyt i banen for å skape bredde og vips så har man et sårbart stopperpar på kontringer mot eller i perioder laget angriper med mange mann. 

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er Klopp det står på. Jeg mistenker at det er noen eiere bak som vil bruke minst mulig penger.

Klopp er vant til dette. Jeg tror også det er/har blitt hans stil. Han hadde samme situasjon i Dortmund, som faktisk er et aksjeselskap hvor målet er å tjene penger. Og tjene penger, det har Dortmund gjort. De har kjøpt unge spillere, utviklet egne spillere, og står for noen av de saftigste og største salgene i Tysk fotball, som regel uten at det svekket klubben.

Som så vil nok Klopp ha større friheter i Liverpool angående penger, under private eiere. Men jeg blir ikke overrasket om Klopp kjøper mange gode unge spillere de neste 2 årene og fokuserer på egenutviklede spillere. En av de tingene Klopp har insistert på et å slå sammen Melwood med ungdomsakademiet, noe som betyr at Liverpool sannsynligvis vil bruke MYE penger på å utvikle et helt nytt treningsområde som deles mellom alle spillerne i klubben.

Så helt snørt er nok ikke pengesekken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...