Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møter et fullstendig skadefritt united i dytten, mot et liverpool som er strikk og binders med skader på kaptein, sjef i midtforsvaret, og vår mest kreative speler har akkurat komt tilbake fra skade og har vel ikkje akkurat tuna formen enda.

Dekning finst omtrent ikkje, og det måtte jo etterkvart bli problemet etterkvart som sesongen gjekk når det kjem til å kjempe i toppen. Vi har nok ikkje brei nok stall til å gjere det. Når det er sagt så måtte jo stallen slankast og byggast om/opp/rundt Klopp sine tanker og ideologier så eg er på ingen måte sur for at stallen no er tynn. Dette er work in progress.

Men at det er United som absolutt bør føle presset på en 3poenger er no heva over enkvar tvil. På samme måte som det var Liverpool som skulle levere poeng på Anfield tidligare. Uavgjort frå unitedkampen er meir enn godkjent.

Lucas er nok ferdig, men Can sjølv om han er varierande blir nok enda. Han kan nok formast til Kloppen sin fordel enda.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi kan begynne å si at midtbanen til Liverpool er tett på syltynn. Lucas er elendig, Can har skuffet meg ganske mye utover i sesongen. Kevin Stewart er, vel, Championship-materiale. Dette er jo selvfølgelig skrevet i en periode der Liverpool ikke spiller spesielt bra, men stallen er åpenbart for tynn til å henge med i toppen. Klarer man en CL-plass med, tror jeg man skal si seg godt fornøyd med denne sesongen. Matip virker å være en spillertype som er mye skadd og han blir gjerne ute noen kamper også.

Det er ikke Liverpool som er favoritter på Old Trafford for å si det noe forsiktig...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Uavgjort er fair,god mignolet. Karius kan pakke sakene sine å gå.

Gullmulighetene er over,full fokus på CL-spill nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...