Stimann Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Litt småskuffa over kampen i dag. Omkamp i en allerede hektisk måned kunne gjerne vært unngått. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Måtte gni meg i øynene nå. E nfyr som drar opp Fabio Coentrao i det herrans år 2017. Coentrao har spilt 70 (!!!) klubbkamper siden 2011. Det er et snitt på 14 kamper i året elns. Benjamin Mendy og Dalbert fra Ligue 1 er unge og gode. Det er ikke jeg som dro opp Coentrao, det var Klopp. Liverpool viste interesse for Coentrao i sommervinduet, fordi de trenger enn venstre back. Han er en god spiller, han er ikke kjempegammel. Å være reserve på Real Madrid er egentlig ikke så lav status som du vil ha det til. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Måtte gni meg i øynene nå. E nfyr som drar opp Fabio Coentrao i det herrans år 2017. Coentrao har spilt 70 (!!!) klubbkamper siden 2011. Det er et snitt på 14 kamper i året elns. Benjamin Mendy og Dalbert fra Ligue 1 er unge og gode. Det er ikke jeg som dro opp Coentrao, det var Klopp. Liverpool viste interesse for Coentrao i sommervinduet, fordi de trenger enn venstre back. Han er en god spiller, han er ikke kjempegammel. Å være reserve på Real Madrid er egentlig ikke så lav status som du vil ha det til. Det at de faktisk heller omskolerte Milner enn å kjøpe Coentrao bør vel fortelle deg det meste. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Hjemme mot wolves om vi karrer oss videre i FA-cupen Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Måtte gni meg i øynene nå. E nfyr som drar opp Fabio Coentrao i det herrans år 2017. Coentrao har spilt 70 (!!!) klubbkamper siden 2011. Det er et snitt på 14 kamper i året elns. Benjamin Mendy og Dalbert fra Ligue 1 er unge og gode. Det er ikke jeg som dro opp Coentrao, det var Klopp. Liverpool viste interesse for Coentrao i sommervinduet, fordi de trenger enn venstre back. Han er en god spiller, han er ikke kjempegammel. Å være reserve på Real Madrid er egentlig ikke så lav status som du vil ha det til. Det at de faktisk heller omskolerte Milner enn å kjøpe Coentrao bør vel fortelle deg det meste. Ehh nei. De omskolerte Milner fordi de ikke kunne bruke Moreno. Coentrao fikk de ikke, men han hadde vært et bedre alternativ. Milner er en bra midtbanespiller. Og han har vist at han er fleksibel. Så han blir en slags super-rotasjonspiller når Liverpool får seg en skikkelig god venstre back. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Coentrao er ikke en skikkelig god venstreback. 3 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Men god nok for Liverpool Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Coentrao er ikke en skikkelig god venstreback. Nei, ikke skikkelig god, men god. Ser helst at Liverpool kjøper David Alaba. Men, jeg spurte deg et spørsmål tidligere. Hva er alternativene? Si noen venstrebacker som er gode/skikkelige gode og er realistisk for Liverpool. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Kan hende spørsmålet ditt forsvant i mengden med vas? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Hadde gått for Hector om jeg var Klopp. Lenke til kommentar
sector Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Det var vel snakk om Hector i sommer og? Og hvis eg husker riktig, skrev han ny kontrakt med laget sitt da. Og igår verserte det rykter om at Chelsea var på jakt etter Hector. Både at Hector har lenge igjen av sin kontrakt, og at Chelsea er ute etter han, er vel med på å presse opp en evt. overgangspris. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Ser Subotic er på frieri til Kloppen. Sahko ut, og Subotic inn som rotasjon? =) Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Hvor blir Southampton - Liverpool sendt idag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Max. Coutinho på benk! Karius starter, :/ Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Max. Coutinho på benk! Karius starter, :/ MAX Takk Utrolig at jeg ikke klarte å få med meg dette når jeg tittet igjennom TV-guiden. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 (endret) Kamptråd? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1755242 Endret 11. januar 2017 av indahla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Spiller Liverpool slik de har gjort i år mot United blir vi knust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå