Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte gni meg i øynene nå. E nfyr som drar opp Fabio Coentrao i det herrans år 2017.

Coentrao har spilt 70 (!!!) klubbkamper siden 2011. Det er et snitt på 14 kamper i året elns. 

Benjamin Mendy og Dalbert fra Ligue 1 er unge og gode. 

Det er ikke jeg som dro opp Coentrao, det var Klopp. Liverpool viste interesse for Coentrao i sommervinduet, fordi de trenger enn venstre back. Han er en god spiller, han er ikke kjempegammel. Å være reserve på Real Madrid er egentlig ikke så lav status som du vil ha det til.

Lenke til kommentar

Måtte gni meg i øynene nå. E nfyr som drar opp Fabio Coentrao i det herrans år 2017.

Coentrao har spilt 70 (!!!) klubbkamper siden 2011. Det er et snitt på 14 kamper i året elns. 

Det er ikke jeg som dro opp Coentrao, det var Klopp. Liverpool viste interesse for Coentrao i sommervinduet, fordi de trenger enn venstre back. Han er en god spiller, han er ikke kjempegammel. Å være reserve på Real Madrid er egentlig ikke så lav status som du vil ha det til.

Det at de faktisk heller omskolerte Milner enn å kjøpe Coentrao bør vel fortelle deg det meste. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det at de faktisk heller omskolerte Milner enn å kjøpe Coentrao bør vel fortelle deg det meste. 

Ehh nei. De omskolerte Milner fordi de ikke kunne bruke Moreno. Coentrao fikk de ikke, men han hadde vært et bedre alternativ. Milner er en bra midtbanespiller. Og han har vist at han er fleksibel. Så han blir en slags super-rotasjonspiller når Liverpool får seg en skikkelig god venstre back.

Lenke til kommentar

Coentrao er ikke en skikkelig god venstreback.

Nei, ikke skikkelig god, men god. Ser helst at Liverpool kjøper David Alaba.

Men, jeg spurte deg et spørsmål tidligere. Hva er alternativene? Si noen venstrebacker som er gode/skikkelige gode og er realistisk for Liverpool.

Lenke til kommentar

Det var vel snakk om Hector i sommer og? Og hvis eg husker riktig, skrev han ny kontrakt med laget sitt da. Og igår verserte det rykter om at Chelsea var på jakt etter Hector.

Både at Hector har lenge igjen av sin kontrakt, og at Chelsea er ute etter han, er vel med på å presse opp en evt. overgangspris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...