Tunky Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Coentrao? Finnes mange spillere jeg ville hatt før han som er minst like realistiske... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Sjansen for at vi vinner serien i år eller neste år er som United sin, veldig liten Liverpool har mye bedre lag enn United. Og Bryne FK har et mye bedre lag enn Rosenborg BK. Det er bare Coutinho som hadde gått rett inn på United. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Muligens også Mane. Men tror ikke han hadde passet inn så godt hos oss. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Dette er jo noe vi antagelig aldri kommer til å bli enige om, men jeg ville nok si at Clyne, Matip og Lallana også kunne gått inn i laget. Særlig stopperne er det vanskelig å si noe om. Rojo og Jones har fungert veldig bra. Smalling og Bailly er også bra, syns jeg. Samtidig har Matip og Lovren også fungert veldig bra. Jeg tror f.eks. Matip og Bailly ville utfylt hverandre bra. Ble mye bra her nå... Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Liverpool har spilt bedre fotball enn United store deler av sesongen, men jeg synes spillerstallen vår er ganske mye bedre. Klopp skal ha mye av æren for at spillere som Lallana, Mané og Firmino spiller så bra som de gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Hulk og Oscar er verdens beste spillere fordi de får høyest lønn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Store deler av sesongen som i, før oktober? Synes United har spilt lekent. Minner om Chelsea under Mou før Tottenham-kampen. De har riktignok hatt marginer mot seg. United med Liverpool-marginer ville vært på 1/2-plass nå. Så jeg er delvis uenig i at Liverpool har spilt så mye bedre. 5 Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Store deler av sesongen som i, før oktober? Synes United har spilt lekent. Minner om Chelsea under Mou før Tottenham-kampen. De har riktignok hatt marginer mot seg. United med Liverpool-marginer ville vært på 1/2-plass nå. Så jeg er delvis uenig i at Liverpool har spilt så mye bedre. Jeg synes også vi har spilt veldig bra, bedre enn på mange år. Er bare at Liverpool kanskje har spilt hakket bedre. Nå ser ikke jeg hver Liverpool-kamp, men de har scoret omtrent ett mål mer enn oss per kamp, og det skyldes ikke bare at vi har hatt uflaks foran mål. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Synes Chelsea og United har vært de to beste lagene spillemessig siden de møtte hverandre på brua. Liverpool hakk i hæl sammen med Spurs rett bak. Er for meg ingen tvil om at United har en bedre tropp og stall enn Liverpool, men at Liverpool har hatt det beste kollektivet. United blir bedre og bedre som lag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Det er klart, vanskelig å sammenligne/sette sammen en kombinert ellever av United og Liverpool akkurat nå. Spillestilen er jo veldig forskjellig. Vet ikke om statistikken er like "ekstrem" som tidligere i sesongen, da Liverpool hadde løpt mest i ligaen og United minst. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Synes Liverpool har spilt bedre enn United og at det er fortjent at vi ligger fem poeng foran. Med litt dårlig hukommelse ser man kun på sist kamp, der et utslitt Liverpool-lag lager to unødvendige straffer og roter bort to poeng. Jeg så ikke United-kampen, men fra jeg hørt var ikke det imponerende heller. Før det har Liverpool spilt mange svært gode kamper. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Jeg har sett for lite fotball i høst fra andre lag enn Liverpool til å kunne si noe særlig om United eller andre lag sitt sitt spill. Det eneste umiddelbare inntrykket jeg kan huske å ha fått av United denne sesongen var på Anfield, som jeg vel har skjønt at ikke gir et representativt bilde av Uniteds fotball denne høsten. Selv er superfornøyd med fotballen Klopp spiller for tiden. Jeg gleder meg til hver kamp, noe jeg ikke kan si at jeg alltid gjorde under f.eks. Rodgers (etter Suarez dro i alle fall). Fotballen er som oftest gøy å se på, med unntak av noen kamper der ingenting sitter (f.eks. Burnley-kampen). Endret 3. januar 2017 av Knewt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Synes Liverpool har spilt bedre enn United og at det er fortjent at vi ligger fem poeng foran. Med litt dårlig hukommelse ser man kun på sist kamp, der et utslitt Liverpool-lag lager to unødvendige straffer og roter bort to poeng. Jeg så ikke United-kampen, men fra jeg hørt var ikke det imponerende heller. Før det har Liverpool spilt mange svært gode kamper. Forskjellen er at Mourinho-lag har lært seg å holde nullen også på middelmådige dager. Liverpool scorer mål og spillerne gjør en del personlige feil som føreer til baklengsmål og det kommer til å koste, og har kostet, en del unødvendige poeng. 23 mål innslupne mål så langt er for mye. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Vi har bare holdt nullen 1 gang mer enn dere tbf. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Sjansen for at vi vinner serien i år eller neste år er som United sin, veldig liten Liverpool har mye bedre lag enn United. Og Bryne FK har et mye bedre lag enn Rosenborg BK. Det er bare Coutinho som hadde gått rett inn på United. Mann mot mann er Liverpool et bedre lag, kollektivt er de et bedre lag. Ja, for noen år siden var det motsatt, men det er på tide å oppdatere realiteten din til nåtiden. Eneste punktet United knuser Liverpool på er keeper. Greit nok Sturridge ikke er konge, men i motsetning til Zlatan er det iallefall mulig å få solgt han for en god sum penger. AML, AMR, AMC er langt bedre enn united. Coutinho, Firminho/Llana, Manè. Eneste dugelige spiller united har på midtbanen er Pogba (pluss Mata hvis du også regner AM), og han (Pogba) har ikke akkurat imponert. Forsvarene er omtrent like dårlige, men United er heldige som har en god keeper (som egentlig vil spille i Madrid). Men, jeg ville uansett heller hatt Clyne, Matip og Joe Gomez enn noen av forsvarspillerne på United, om jeg kunne bygge meg et lag fra bunnen av. Kunne godt tatt med Phil Jones da. United har mange talent, det skal de ha, men det gjelder å få noe ut av de, ikke fryse de ut av laget. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Coentrao? Finnes mange spillere jeg ville hatt før han som er minst like realistiske... F.eks? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Måtte gni meg i øynene nå. E nfyr som drar opp Fabio Coentrao i det herrans år 2017. Coentrao har spilt 70 (!!!) klubbkamper siden 2011. Det er et snitt på 14 kamper i året elns. Benjamin Mendy og Dalbert fra Ligue 1 er unge og gode. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Hvor mange United-kamper har du sett denne sesongen, sebra? Du virker jo helt fjern. Vi diskuterer ikke salgssum, men hvor gode spillerne er i dag. De Gea > Karius, Baktus og Simon Valencia = Clyne. Mener personlig at Valencia er bedre Hva er Clyne bedre enn Antonio på? Vet ikke Smalling/Jones > Matip/Gomez Forstår om dere mener at Matip er på nivå med disse britene, men utenom at han nok er roligere i kritiske situasjoner, så har han nok ikke så mye å komme med Rojo/Bailly > Sahko/Lovren Sier seg selv Shaw > Milner & Moreno Sier seg selv Carrick > Can/Hendo Alle som ikke er enige forstår neppe verdien av å ha Carrick på banen. Gjør den usynlige jobben glitrende. Pogba>Llallana Pogba var veldig opp og ned i starten sv sesongen, men begynner virkelig å finne formen. Et par klasser over Herrera > Wejnaldum(leif) Egentlig litt usikker på nederlenderen, men han er sikkert god nok for Liverpool. Har hatt tro på ham siden tiden i PSV(som alle andre) Mkhitaryan = Mane Mkhitaryan blir bedre og bedre for tiden. Begge har et skyhøyt toppnivå Martial/Rashford < Coutinho Veldig forskjellige spillertyper. Burde nok sammenliknet Cou vs Mkhi og Martford vs Mane Zlatan > Studge/Origi/Firmino Gidder ikke si noe. Zlatan scoret 49 mål for klubblaget i 2016. Everyone agrees 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) De fleste kom i fransk liga,ikke akkurat et solid argument imot, de fleste solide spisser hadde fått +20 mål i den ligaen. Men Sturridge sin skadehistorikk taler for mye imot han,så for meg vinner Zlatan den duellen. Har også mye bedre it faktor. Lallana >pogba utifra årets sesong, Adam har vært en av de beste i år. Hendo foran Carrick au. Forsvaret er hip som hapEllers enig. Endret 4. januar 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Carrick > Can/Hendo Alle som ikke er enige forstår neppe verdien av å ha Carrick på banen. Gjør den usynlige jobben glitrende. Men Mourinho er ikke enig med deg? Carrick har kun spilt 9 av 20 kamper i denne sesongen ( 8 ved 11 første og 1 byttet inn) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå