Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier bare igjen: IDDIIIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT! Tufs av en brasilianer. Er det slik at spillerne må gjøre helt idiotiske ting når man er i ferd med å gjøre det bra? Klubben må begynne å få skikk på utenomsportslige ting. Det der holder ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Storbritannia har europas høyeste promillegrense: 0,8. For en klovn han er som fyllekjører, og til og med på juleaften!

Såpass, kjipt.

Firmino kontaktet klubben rett etter hendelsen og fortalte hva som skjedde, skal visstnok ikke bli droppet foran kampen imorgen.

Klubben avventer å kommentere til etter court date. Ikke sikkert han mister Chelsea-kampen om ha erklærer seg skyldig på forhånd. Må ikke møte opp, Yaya Toure fikk noe lignende og fikk datoen forskyvet pga kamp.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

blablabla drit no i om firmino fyllekøyrer. det er ikkje utdanna folk - det er playboys som fikk utdanninga si i det at dei var gode i fotball. jeez, Hamann var eit fyllesvin og ei legende, Carra også. Eg står med Firmino. Ver ein kuk av bana og gjer dumme ting, men la fotballen snakke for seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

blablabla drit no i om firmino fyllekøyrer. det er ikkje utdanna folk - det er playboys som fikk utdanninga si i det at dei var gode i fotball. jeez, Hamann var eit fyllesvin og ei legende, Carra også. Eg står med Firmino. Ver ein kuk av bana og gjer dumme ting, men la fotballen snakke for seg.

Ah, så en fotballspiller som tjener millioner i uka skal ha rett til å sette andres liv i fare ved å gjøre noe så uansvarlig som å sette seg bak rattet full? Respektløst overfor andres liv. Forkastelig.

Har man mer enn 0.8 i promille er man ganske god i gassen for å si det sånn...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke det han sier, privatsak og på profesjonell sak er noe helt annet.

Idiotisk handling som han sikkert får konsekvenser, men burde ikke gå ut over jobben.

Samme som en kiwi-arbeider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...