Gjest bruker-343576 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 https://www.nrk.no/sport/fotball/_-ikke-lov-a-si-nei-til-landslag-1.11919110 Matip kan vel bli suspendert hvis fotballforbundet i Kamerun ønsker det, ja Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Er jo latterlig da. Hvis en ikke ønsker å spille for landslaget, så ønsker en ikke det da. Hadde jeg vært trener for landslaget så hadde jo ikke jeg valgt ut spillere som ikke ville spille for meg. Skjønner ikke hvorfor landslag skulle ha lov til å tvinge folk til å spille for dem. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Blir gjerne litt lett for gode spillere på dårlige landslag å si nei. I tillegg til at dette fjerner klubbens mulighet til å presse spillere til ikke å stille på landslag.... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Så mange ganger spillere har blitt skadet i ubetydelig landskamper. Så ikke så veldig rart at enkelt noen ganger ønsker å si nei. Hva med å heller gi spillerne en kvote med 'Nei' da, som de kan bruke som de vil? Hadde jeg vært proffspiller så hadde jeg faen ikke spilt for det norske landslaget i hvert fall. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg mener nå at hver enkelt spiller skal få velge om de vil spille for landet sitt eller ikke.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Er vel sånn at man er pliktig å spille for landslaget, ja. Ja, det visste jeg. Lurte mer på hva som blir straff om man nekter. Men det ble vel også svart på. Syns også landslag burde være frivillig. Matip takker også nei fordi han har dårlig erfaring med landslagets tekniske apparat. Hvis apparatet rundt landslaget suger så skjønner jeg godt at han ikke vil. Lenke til kommentar
sector Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Det er godt over 6 dager til kamp. Altfor lenge! Blir lenge å vente, når laget er i form. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Blir derimot veldig mange kamper på kort tid når Stoke-kampen først kommer Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Mye å glede seg til på kort tid! Dere er vel de mest uheldige når det gjelder kampprogram i jula, men siden dere ikke har Europa denne sesongen på burde det jo gå greit å kjøre spillerne litt ekstra hardt en kort periode. Endret 21. desember 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Southampton. Men det er jo farmer klubben til Liverpool så det betyr ikke så mye. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 http://media.liverpool.no/media/3815/manutd_16x9.jpg?cdv=636126377320000000&width=1200 Klassisk Fellaini-bilde Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 http://media.liverpool.no/media/3815/manutd_16x9.jpg?cdv=636126377320000000&width=1200 Klassisk Fellaini-bilde Albue-mannen 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Hadde vært deilig med Draxler til Liverpool. http://www.liverpool.no/nyheter/vurderer-aa-gi-psg-kamp-om-draxler/ Kjøpt av Draxler hadde vært et signal fra Liverpool om at klubben ønsker å bli en konkurrent både i Premier League og i Champions League og at de kan hamle opp med andre store klubber når det kommer til kjøp av storspillere. Draxler kan forøvrig spille AML, AMC og AMR. Han har en flott teknikk og er veldig god på målgivende. Det snakkes om en pris på 40 million Euro, noe som hadde vært et røverkjøp. Jeg vil si han er verdt opp mot 60 million Euro. Hadde jeg vært Draxler ville jeg mye heller spilt i Premier League og for Liverpool enn Ligue 1 og PSG. Eneste som taler for Paris er det at å bo i Paris er langt mer attraktivt enn å bo i Liverpool. Pengemessig sett kan vel begge konkurrere på lik linje nå vil jeg tro. Endret 22. desember 2016 av zeebra Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Tre kamper igjen før Manè forsvinner. http://www.liverpool.no/nyheter/sadio-man%C3%A9-med-blandede-foelelser-foer-afrikamesterskapet/ Liverpools toppscorer tror ikke laget blir svekket fordi han blir opptatt med landslagsspill i flere uker. Sadio Manè tror ikke Liverpool vil bli svekket av hans fravær. Det virker som Sadio Manè undervurderer seg selv litt her, han har jo vært helt enorm for Liverpool. Årets kjøp i Premier League og Europeisk fotball vil jeg si, og kandidat til årets spiller. Kan Sturridge spille AMR og erstatte Manè? Det sies at Manè kan miste 8 kamper for Liverpool. Det er MYE! Synes Afrikamesterskapet er dårlig timet. Bør vurdere å flytte det til samme tidspunkt som EM heller, på sommeren! Og gjerne samme året som EM også. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Det er for varmt for fotball i Afrika om sommeren.. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Tre kamper igjen før Manè forsvinner. http://www.liverpool.no/nyheter/sadio-man%C3%A9-med-blandede-foelelser-foer-afrikamesterskapet/ Liverpools toppscorer tror ikke laget blir svekket fordi han blir opptatt med landslagsspill i flere uker. Sadio Manè tror ikke Liverpool vil bli svekket av hans fravær. Det virker som Sadio Manè undervurderer seg selv litt her, han har jo vært helt enorm for Liverpool. Årets kjøp i Premier League og Europeisk fotball vil jeg si. Mané har vært veldig god, men.. årets kjøp? Hva med Kanté til Chelsea, eller Matip gratis til Liverpool, eller Zlatan som kom gratis og har scoret 16 mål for United? Det er for varmt for fotball i Afrika om sommeren.. Nei, det er det ikke. I Gabon, hvor mesterskapet skal spilles, er det kaldere om sommeren. Det gjelder mange av landene vest i Afrika hvor fotball er stort og mesterskapene ofte blir arrangert. I noen land regner det mye i sommermånedene. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Årets kjøp er det nok ikkje. Men topp 5 ilag med zlatan og kante er det jo. Ellers blir det jo ka lag trenger og personlige preferanser etc. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg mener man også bør se på hva spillerne har i lønn når man prater om årets kjøp. Matip har 70k i uka. I tillegg var markedsverdien hans (ifølge transfermarkt) faktisk større når han kom på free transfer enn Zlatan sin var. Da mener jeg at Matip ligger et hestehode foran de fleste når vi snakker om "årets kjøp". Det betyr ikke at de andre ikke har prestert bra, bare at jeg mener at Matip iforhold til prisen (0) og lønnen, har prestert desidert best. Mest "bang for your bucks" rett og slett, ihvertfall så langt. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Definitivt. At overgangssumen for Zlatan var 0 er én ting, men om han tjener 120.000.000 NOK mer i året enn Matip, så må det regnes med også. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Da må man vel også regne med hva de respektive klubbene tjener (ikke at det er så stor forskjell i akkurat denne sammenligningen). Hva som er mye penger for en klubb er ikke nødvendigvis så mye for en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå