Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Akkurat som H&G, derfor måtte Liverpool selge "viktig" spiller i januarvinduet, nå må vi ikke det,så da gjør ikke Klopp det.

Coutinho blir ut sesongen.

Lenke til kommentar

Akkurat som H&G, derfor måtte Liverpool selge "viktig" spiller i januarvinduet, nå må vi ikke det,så da gjør ikke Klopp det.

Coutinho blir ut sesongen.

Kvalifiserer Liverpool seg til Champions League og Cautinho tror Liverpool er en tittelkandidat de neste årene, kan det godt tenkes han skriver ny kontrakt med Liverpool for 3-4 nye år.

Lenke til kommentar

Har lyst å se Joe Gomez på banen.

Sjæl. Han var jo et beist før skaden. Kom fra Charlton og gikk rett inn på laget. Sjelden vare å se så "voksne" spillere i forsvaret på den alderen.

Ikke gøy å spille mot en forsvarsspiller med fysikken til Joe Gomez. Ganske unikt til fotballspiller å være. Man kan tro han er liten og kraftig, men det er feil. Han er hele 1.88 høy.

post-180111-0-08662500-1481921966_thumb.jpg

Da kan man være fristet til å tro han har klønete teknikk, men det har han heller ikke. Teknikken til Joe Gomez er slepen, og han er bra til å spille ball fremover på banen.

Ikke akkurat en klassisk forsvarsspiller, men en for fremtiden. Så det er bare til å venne seg til å se han med drakten han figurer med på bildet. En av verdens mest talentfulle forsvarsspillere, og sannsynligvis en fremtidig kjernespiller på det Engelske landslaget. Han vil nok bli en komplett spiller og sannsynligvis en verdensklasse forsvarsspiller.

Med sine 19 år er han som du sier en veldig moden forsvarsspiller. Men, han har jo sitt å lære fortsatt. Midtforsvar er ingen enkelt posisjon og krever en moden mentalitet. Men fyren virker stødig som et fjell, noe som strengt tatt er akkurat hva Liverpool trenger.

Den største faren er selvsagt skaden han pådro seg i kneet. Vi får håpe den skaden ikke setter karrieren i fare. En slik skade er farlig og kan svekke kneet permanent.

Men holder han seg skadefri, er jeg helt sikker på han blir en verdensklasse spiller og en del av en fast kjerne på det Engelske landslaget i mange år fremover.

Så ja, er meget spent og gleder meg til å se Joe Gomez på banen igjen.

Lenke til kommentar

Gomez er helt klart et veldig stort forsvarstalent. Han er høy og fysisk sterk. Samtidig er han rask og god med ballen.

Også har han disse to tingene som er veldig vanskelig å lære, nemlig posisjonering og lesing av spillet.

Greit nok at det der er en skrytevideo, men jeg husker jo fra kampene han spilte, at selv som back så hadde han en egen evne til å omtrent alltid ligge på riktig side av angriperen. Noe som gjør jobben hans så mye enklere.

Jeg tror Gomez vil kunne fungere bra sammen med både Matip og Lovren. Men sammen med Matip så vil vi ha to spillere som er rågode på å posisjonere seg og lese spillet.

Er mektig imponert over Matip egentlig. Hvor enkelt han har funnet seg til rette i Liverpool og Premier League.

At vi fikk en spiller som han GRATIS uten en hensides lønn er egentlig ikke annet enn vanvittig godt gjort av Liverpool og speiderteamet.

Håper Gomez snart er å se på banen igjen. Om det er som venstreback eller stopper er ikke så nøye. Han imponerte meg som venstreback før han ble skadet ihvertfall. Og Milner kunne kanskje trengt en pust i bakken nå og da. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...