oOF Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Klopp tok til vettet og vraket han og det er helt fortjent. Han har ikke prestert godt nok og må tåle det. Finfin seier i går, men aldri i livet om dette laget tar førsteplass i PL denne sesongen, det er altfor mange svakheter i laget til at det går. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 11aren er sterk nok. Men backupen (som trengs gjennom en lang sesong) er tilnærma ikkjeeksisterande. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Har vi kamptråd?Jeg lagde sist og da gikk det til H*****! Så jeg holder meg unna denne gang =(Good call! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 11aren er sterk nok. Men backupen (som trengs gjennom en lang sesong) er tilnærma ikkjeeksisterande.Hva...!!??!! Er ikke Moreno verdens tredje beste back? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Blir utrolig viktig å holde på våre beste spillere i overgangvinduene som kommer. Jeg er stygt redd for at iallfall Coutinho kan forsvinne. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Frykter selv at Cou forsvinner. Blir vel en tur til Spania på han tenker jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Selger ingen viktige for laget i januarvinduet. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Nettopp. Ingen viktige. Bare daukjøtt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Det var god timing å selge Torres på. Han hadde jo en en nedgående kurve første halvdel av sesongen hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Torres var et perfekt salg for Liverpool til rett tid før verdien gikk ned, men til gjengjeld kjøpte man jo Andy Carroll so m erstatning... Endret 15. desember 2016 av oOF Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Mignolet reddet et par baller som alle keeperene i de tre øverste divisjonene i England forventes å ta, ble ikke satt på noen prøver. Men, bra er det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Før andre verdenskrig måtte tyskerne ha en trillebåre med mynter for å kjøpe brød. Såååååååååååå pengelens var kanskje ikke liverpool under Hicks og Gillette, men temmelig nære. Pluss han hadde allerede blitt over the hill kvalitetsmessig. ^^ Nyanser er ikke bare for franske horer vet du, lov å tenke litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Det var god timing å selge Torres på. Han hadde jo en en nedgående kurve første halvdel av sesongen hvis jeg husker riktig.Du husker riktig. Endret 15. desember 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Torres ble solgt i rett måned, men på feil dag i måneden. Som førte til panikk-kjøpet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Før andre verdenskrig måtte tyskerne ha en trillebåre med mynter for å kjøpe brød. Såååååååååååå pengelens var kanskje ikke liverpool under Hicks og Gillette, men temmelig nære. Pluss han hadde allerede blitt over the hill kvalitetsmessig. ^^ Nyanser er ikke bare for franske horer vet du, lov å tenke litt Fin edit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Hehe Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Torres var et perfekt salg for Liverpool til rett tid før verdien gikk ned, også kjøpte man Carroll og Suarez for pengene. Rettet på den for deg Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Før andre verdenskrig måtte tyskerne ha en trillebåre med mynter for å kjøpe brød. Såååååååååååå pengelens var kanskje ikke liverpool under Hicks og Gillette, men temmelig nære. Pluss han hadde allerede blitt over the hill kvalitetsmessig. ^^ Nyanser er ikke bare for franske horer vet du, lov å tenke litt Mulig jeg er kverulant, men disse tyskerne med trillebåren full av mynter hadde vel ikke nødvendigvis mangel på penger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Verdien var lik null. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå