Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Nervøs ja... Normalt burde det ikke være noen tvil om hvor seieren havner i dag, hvis man tar formen til de to lagene i bektraktning. Liverpool har slitt noe voldsomt i det siste, mens Arsenal ser ut til å være i knallform. 7-0 i Champions League sier sitt, så jeg er veldig nervøs og er forberedt på det verste. Likevel tror jeg dette blir en jevn kamp hvor det fort kan bli poengdeling, men tror også at vi er i stand til å heve oss nødvendig i slike kamper. Håper på det siste så klart...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal Gunners gruses!! Godtar faen ikke annet enn seier her, kan ikke havne enda lenger bak nå. Men jeg er drittnervøs for Arsenal er virkelig inne i en seiersbølge for tiden som aldri ser ut til å ta slutt og vi er ditto svake. Men vi skal lage hakkemat av småungene!

Jeg håper du har rett. Enda bedre hadde det vært med uavgjort for min del men :p

Lenke til kommentar

Dæven! Hva skjer med Rafa? 4-3-3?

 

Reina

 

Finnan

Hyypia

Carragher

Riise

 

Gerrard

Alonso

Mascherano

 

Voronin

Kuyt

Torres

 

Digg med Torres og Alonso tilbake! Liker lagoppstillinga jeg! Hyypia er vel kanskej det største faremomentet her, men hvis vi nøytraliserer Arsenal på midtbanen burde det gå bra. Kanskje Voronin blir brukt litt på høyrekanten også?

Lenke til kommentar

Hahaha, hva faen? Er det den offisielle lagoppstillinga? :p Tror det kan bli meget spennende jeg, er glad i offensive lagoppstillinger og med tre spisser og en slagkraftig midtbane bør vi kunne slå fra oss fremover. Med Alonso og Masche på midten så har vi også en god midtbane defensivt sett, og jeg tipper at Masche har oppgaven med å ta ut Fabregas, mens Alonso skal trygge bakover generelt og være pasningsfordeler, og Gerrard skal selvfølgelig gjøre slik han alltid gjør. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Nekter å tro at vi kommer til å spille 4-3-3 så veldig lenge i alle fall, men forhåpentligvis kan vi ved å gå såpass offensivt ut fra begynnelsen få et par uttellinger ganske kjapt. Ellers er jeg litt usikker på om en Alonso og delvis Torres uten kamptrening på en god stund, bør starte i et sånt oppgjør. Men et modig valg av Benitez er det jo, så får vi bare håpe at det lykkes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...