Superparanoid Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nervøs ja... Normalt burde det ikke være noen tvil om hvor seieren havner i dag, hvis man tar formen til de to lagene i bektraktning. Liverpool har slitt noe voldsomt i det siste, mens Arsenal ser ut til å være i knallform. 7-0 i Champions League sier sitt, så jeg er veldig nervøs og er forberedt på det verste. Likevel tror jeg dette blir en jevn kamp hvor det fort kan bli poengdeling, men tror også at vi er i stand til å heve oss nødvendig i slike kamper. Håper på det siste så klart... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Håper det går bra i dag, men jeg er fremdeles skeptisk... Får bare håpe vi greier det. Håper Arsenal møter virkeligheten, slik som City måtte. Ellers så har alle topplagene hittil hatt en form for formsvikt (dette ble litt merkelig ), tror jeg? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvis vår 12 spiller gjør som forventet så blir småguttene fra London vettskremte NB: Jeg snakker om the Kop og IKKE dommeren. Nå har jeg sagt det derfor forventer jeg INGEN kommentarer om det heller Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 NB: Jeg snakker om the Kop og IKKE dommeren. Nå har jeg sagt det derfor forventer jeg INGEN kommentarer om det heller :!: Morro å lese dette, må innrømme at jeg alltid har likt Fabergas, og det ble bare bedre av dette... Hyggelig gutt, har mye respekt for sine landsmenn. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Så med andre ord så er det liverpool sin fortjeneste at han har blomstret opp å blitt så god Virker som om han har beina plantet godt på jorden ihvertfall... Ikke alle unge fremadstormende spillere som har det Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nå skal Gunners gruses!! Godtar faen ikke annet enn seier her, kan ikke havne enda lenger bak nå. Men jeg er drittnervøs for Arsenal er virkelig inne i en seiersbølge for tiden som aldri ser ut til å ta slutt og vi er ditto svake. Men vi skal lage hakkemat av småungene! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nå skal Gunners gruses!! Godtar faen ikke annet enn seier her, kan ikke havne enda lenger bak nå. Men jeg er drittnervøs for Arsenal er virkelig inne i en seiersbølge for tiden som aldri ser ut til å ta slutt og vi er ditto svake. Men vi skal lage hakkemat av småungene! Jeg håper du har rett. Enda bedre hadde det vært med uavgjort for min del men Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Dæven! Hva skjer med Rafa? 4-3-3? Reina Finnan Hyypia Carragher Riise Gerrard Alonso Mascherano Voronin Kuyt Torres Digg med Torres og Alonso tilbake! Liker lagoppstillinga jeg! Hyypia er vel kanskej det største faremomentet her, men hvis vi nøytraliserer Arsenal på midtbanen burde det gå bra. Kanskje Voronin blir brukt litt på høyrekanten også? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Forandringer på begge sider ser det utsom,, Tror Wenger går for 4-5-1 Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva skjer?? Spennende er det ihvertfall.. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Detta kan bli morsomt. Edit: Eller ikke? Endret 28. oktober 2007 av AndersC Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hvor ser folka laget henn, her er ikke liverpool.no kommet opp med liverpool - arsenal engang. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 4-3-3 Hæ??! Dette er jo sensasjonelt. Rafa kan det med å overraske. Spennende blir det ihvertfall. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hahaha, hva faen? Er det den offisielle lagoppstillinga? Tror det kan bli meget spennende jeg, er glad i offensive lagoppstillinger og med tre spisser og en slagkraftig midtbane bør vi kunne slå fra oss fremover. Med Alonso og Masche på midten så har vi også en god midtbane defensivt sett, og jeg tipper at Masche har oppgaven med å ta ut Fabregas, mens Alonso skal trygge bakover generelt og være pasningsfordeler, og Gerrard skal selvfølgelig gjøre slik han alltid gjør. Gleder meg! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nå gleder eg meg her. Dette kan bli en virkelig spennende og underholdende kamp. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Laget var fra .tv, nå ligger det på .no også. Dette blir spennende! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Legger bare ut benken også: Itandje Arbeloa Benayoun Babel Crouch Faen dette skal bli rått!!! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nekter å tro at vi kommer til å spille 4-3-3 så veldig lenge i alle fall, men forhåpentligvis kan vi ved å gå såpass offensivt ut fra begynnelsen få et par uttellinger ganske kjapt. Ellers er jeg litt usikker på om en Alonso og delvis Torres uten kamptrening på en god stund, bør starte i et sånt oppgjør. Men et modig valg av Benitez er det jo, så får vi bare håpe at det lykkes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 TEXAS lagoppstilling. Nå gleder jeg meg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Litt skuffende at ikke Kewell er på benken da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå