Colin. Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Skjer nok ikke at Chelsea taper poeng mot WB, desverre. Men ja, som du sier, sjansen for poengdeling på OT er absolutt til stede. Gleder meg til å høre "vi spilte sykt bra, sykt ufortjent bla bla - Zlatan snart toppscorer aka god spiss" Liverpool må slå tilbake etter kollapsen forrige helg. 3 poeng er et must. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Både Liverpool og Chelsea vinner nok greit i morgen. Poengdeling på OT er vel ganske sikkert tips vil jeg tro. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Tror ikke Pool skal undervurdere Hammers for mye ass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Klopp har vel ikke vunnet mot West Ham på tre forsøk. ALDRI I HANS HELE TRENERKARRIERE! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1751579 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Karius bekymrer meg. Nok en kamp der poeng tapes grunnet keeperen. Greit at han er ung og uerfaren i premier League, men når er nok nok? Kjipt å pisse vekk en solid mulighet for topp 4 pga keeper. Endret 11. desember 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Kanskje for det beste at Tottenham tapte idag, 4.plassen blir utrolig vanskelig å ta med dette forsvaret Liverpool har. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Bare hyggelig Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Velkommen tilbake, Liverpool! Vi har savnet dere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 På 3.plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Jeg så ikke kampen men leser at Mané dyttet Carroll i magen, noen som så situasjonen? Kan få 3 kamper karantene noe Liverpool absolutt ikke trenger Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 dytte?, så ut som han bare "klappet" han litt på magen, men dommeren så jo situasjonen og var borte så da kan de vel ikke gi karantene i ettertid? blir overrasket om han får 3 kamper karantene der, skjer verre ting vær kamp som skal gi karantene da. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Karius bekymrer meg. Nok en kamp der poeng tapes grunnet keeperen. Greit at han er ung og uerfaren i premier League, men når er nok nok? Kjipt å pisse vekk en solid mulighet for topp 4 pga keeper. Tja.. Manchester United var vel i nogenlunde samme situasjon med De Gea, men ser hvordan det har gått. Hadde jo en adskillig mer katastrofal start i Manchester enn Karius har hatt i mine øyne. Karius var veldig god i Tyskland i to sesonger før han kom til Liverpool. Ville nok gitt han mer tillit enn å gå tilbake til Simon "average Joe" Mignolet hvis jeg var dere/Klopp. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Men jeg vil ha resultater nåååååååååååå! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Men jeg vil ha resultater nåååååååååååå! Er du virkelig Liverpool supporter? Vet du ikke at mantraen vår er 'Neste sesong!'? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 RBK supporter og vett du..... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Karius bekymrer meg. Nok en kamp der poeng tapes grunnet keeperen. Greit at han er ung og uerfaren i premier League, men når er nok nok? Kjipt å pisse vekk en solid mulighet for topp 4 pga keeper. Tja.. Manchester United var vel i nogenlunde samme situasjon med De Gea, men ser hvordan det har gått. Hadde jo en adskillig mer katastrofal start i Manchester enn Karius har hatt i mine øyne. Karius var veldig god i Tyskland i to sesonger før han kom til Liverpool. Ville nok gitt han mer tillit enn å gå tilbake til Simon "average Joe" Mignolet hvis jeg var dere/Klopp. Men De Gea sitt hovedproblem var fysikken i feltet. Det var ikke "keepertabber" så vidt jeg kan huske Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Jeg så ikke kampen men leser at Mané dyttet Carroll i magen, noen som så situasjonen? Kan få 3 kamper karantene noe Liverpool absolutt ikke trenger Kan jo selvsagt skje. Men jeg tviler litt. For dommeren ser jo ut til å se at Carroll først knuffer Mane før Mane knuffer tilbake. Han tilkaller seg begge spillerne og sier at de får skjerpe seg. Jeg har for øvrig veldig sansen for Mark Clattenburg. Ikke bare i denne kampen, men generelt som dommer. Han virker som en veldig fair dommer ut i fra de kampene jeg har sett han, både i Premier League, Champions League og landslagsfotball. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Jeg har virkelig lyst til å se Karius skinne, men nå har det vært for mye tull! Nå har han nesten alene gjort at vi har gått glipp av 5 poeng... Håper Klopp prøver Mignolet mot Middlesbrough. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Enig i at løsninga ikkje er å sette Mignolet tilbake i buret. Då får vi heller gje Baktusen meir tid, evt hente noke bedre. Men den benken i helga...makan for en tynn stall vi har. =) Sturridge, Coutinho og Can ute, og plutselig var det ingen alternativer utenom "ungdomsakademiet" å sette inn på fra midten og framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå