KANE2009 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Det var det første jeg tenkte når jeg så målet og feiringen. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Trekning av semi rett etter kampen mellom United og West Ham er ferdig. Håper vi får Hull eller Southampton, både for lettere motstand og fordi det hadde vært gøy å møte og forhåpentligvis slå United i en eventuell finale. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Litt usikker jeg egentlig. Semi-finalen spilles over to kamper. Kanskje bedre å møte Manchester United der fremfor kun 1 kamp i finalen? Bare et tankespill egentlig. Ikke godt å si. Blir uansett tøffe kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Vært gøy med United i finalen Endret 30. november 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Er kun en kamp nå. Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 I changed it. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 2 kamper i semien? Så jævla bortkastet energi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Aye,trodde det ble forandret. Men det var omkamp i FA-cupen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Southampton! Starter borte, okey then! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg må bare si at alle disse Gerrard-sammenligningene er latterlige teite. Før var det Rossiter, og nå er det Woodburn. Rossiter spiller nå for Ragerns btw ;) ;) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Altså.. Spørs jo hvordan du sammenligner. Hvis en mener at vedkommende har potensiale til å bli en god og lojal spiller for Liverpool i sin posisjon så er det jo ikke helt på jordet. Vil nok aldri komme en ny Gerrard. Altså som spiller i akkurat samme posisjon, spiller på samme måte og har de samme styrkene og svakhetene. Det er jo bare å se på Liverpool sitt akademi og Liverpools største talenter. Enten er de forsvarsspillere som Gomez og Alexander-Arnold eller så er de offensive spillere som Woodburn, Ejaria og Ojo. Eneste midtbanespilleren vi har som ser ut til å gjøre det godt nok til å få spille på førstelaget er Stewart. Han er nok bedre enn Rossiter var, men jeg er nok redd for at han nærmer seg taket i utviklingen sin. Han kan fort vekk bli en ny Lucas Leiva. Men gud bedre å jeg ønsker meg en midtbanegeneral ala Gerrard og Redknapp fra egne rekker. En som brenner for klubben og er lojal til karriereslutt. Det er sjeldent det dukker opp til de grader lojal og prinsippfaste spillere som nettopp Gerrard og Agger. Er slikt fotballen trenger mer av. Er slikt Liverpool trenger mer av. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Kevin Stewart har jeg ikke spesielt tro på må jeg si. Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg mener Stewart er slik som Spearing var i Liverpool, en grei squad-spiller. Ikke god nok til å få spille hver uke, men grei å ha i bakhånd. Så spørs det hvor lenge han selv ønsker å ha det slik. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Stewart er jo heller ikke "kjempeung" lenger.. Han er vel 1993-modell, mens Woodburn, Ejaria, Alexander-Arnold osv er født i 1997-1999. Til sammenligning kan en også nevne at Emre Can er året yngre enn Stewart... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Kamptråd -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1750508&do=findComment&comment=23605098 (er kanskje greit å annonsere kamptråden her i hovrdtråden?) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Michael Beale er på vei til Sao Paulo, det er overraskende. Og det kan jo virke som om det er tap for Liverpool å miste han som trener fra U23-laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Skjønner at han vil dra til Sao Paulo, fantastisk mulighet! Lykke til og takk for alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Glad Liverpool møtte Chelsea borte før formasjonsbytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå