Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Samme som skjedde mot Southampton i fjor og Crystal Palace året før. Går i safe mode etter å lede til pause. Faenskapet så irriterende at Karius slipper inn fire!

 

Milner et kusehår unna 2-4. Må bare børste det av oss og starte med Mignolet neste runde.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Karius får pepper. Er vel strengt talt kun 1 av de fire målene han kunne gjort det bedre på.

Resten er rett og slett en gedigen kollektivt kollaps.

 

Håper Gomez snart er klar for førstelagsfotball, for jeg orker ikke mer Lucas i midtforsvaret.

 

Latterlig resultat. Og selv om det er lenge igjen av sesongen så er nok ikke dette en kamp vi hadde råd til å tape 3 poeng i har du planer om å vinne ligaen.

Det er resultater som dette som gjør at Liverpool aldri vil vinne ligaen. Samme hvor mye de vil og prøver.

 

Nei, Champions League fotball håper jeg vi klarer. Og kanskje en eller annen cuppokal er det meste vi kan håpe på.

 

Chelsea er nok Premier League vinneren 2016/2017 sesongen. De er rett og slett ustoppelige.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Karius får pepper. Er vel strengt talt kun 1 av de fire målene han kunne gjort det bedre på.

Resten er rett og slett en gedigen kollektivt kollaps.

 

Håper Gomez snart er klar for førstelagsfotball, for jeg orker ikke mer Lucas i midtforsvaret.

 

Latterlig resultat. Og selv om det er lenge igjen av sesongen så er nok ikke dette en kamp vi hadde råd til å tape 3 poeng i har du planer om å vinne ligaen.

Det er resultater som dette som gjør at Liverpool aldri vil vinne ligaen. Samme hvor mye de vil og prøver.

 

Nei, Champions League fotball håper jeg vi klarer. Og kanskje en eller annen cuppokal er det meste vi kan håpe på.

 

Chelsea er nok Premier League vinneren 2016/2017 sesongen. De er rett og slett ustoppelige.

 

Karius får pepperfordi han ikke er en keeper som så langt er en matchvinnende keeper for Liverpool. Han er ikke noen klar forsterkning over Mignolet så langt og det er meget skuffende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Karius har vell ikke en eneste match-save så langt, ser ikke for meg han redde like mange straffer som mignolet heller. Mignolet gjorde mye rart,men hadde flere spektakulære redninger. Ikke sett noe slikt fra Karius overhodet, som er bekymringsfullt da han tross alt har spilt et par kamper nå.

Lenke til kommentar

Skal vi begynne å telle poeng som Mignolet har kostet oss opp gjennom eller? Karius har veldig langt igjen dit for å si det sånn.

Mignolet hadde heller ikke reddet noe av de i går.

 

Av de kampene jeg har sett og de baklengs jeg har sett så har jeg ikke sett noe som Karius har sluppet inn som det er sikkert at Mignolet hadde tatt.

 

Etter min mening så bør vi selge Mignolet siden Karius kan sitte på benken og kjøpe en ny førstekeeper.

Problemet er bare det at INGEN av de keeperen vi helst skulle hatt er villige til å flytte på seg. Eller skal vi signere Hart kanskje?

Lenke til kommentar

Så hva foreslår du da? Selge Karius igjen? Satse på en annen keeper og tredje keeper fra egne rekker og la Mignolet være førstekeeper?

Eller selge begge og kjøpe to nye? Begge er jo for dårlige for et lag med ambisjoner om Champions League og kanskje en dag også ha ambisjoner om ligagull.

 

Jeg kommer ikke på en eneste keeper som er bedre enn Mignolet som er villig til å flytte på seg. Så vi er med andre ord rimelig fucked sånn sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...