knipsolini Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Forbanna landslagspause. Må se Høgmo og Norge spille drittfotball når man har blit vant til å se Liverpool både vinne og underholde. Får bare håpe alle kommer tilbake skadefrie, og i like god form. Må forresten si at jeg liker tanken på at vi har en målkåt Sturridge i backup. Utrolig mye morsommere å se Liverpool når sesongen starter så bra. Skulle det dabbe av så skal vi sannsynligvis være med å kjempe om topp fire også, og det er tross alt målet. Kjemper vi om tittelen til våren så blir det bare enda morsommere. Husker hvor utrolig mye mer jeg gledet meg til å se Liverpool da vi tok andreplassen, enn de sesongene som kom etterpå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Synes Karius skal ta en straffe, og. Haha, ja. Sette Karius og Clyne på de to neste straffene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Sturridge får teste målkåtheten i januar når Mané drar til Afrika Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Sturridge får teste målkåtheten i januar når Mané drar til AfrikaAv de tre på topp idag er det nok Mané som blir minst savnet. Og det som ligner Sturridge mest. Får håpe Sturridge tar tak i seg selv og blir en lagspiller. 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Forbanna landslagspause. Må se Høgmo og Norge spille drittfotball når man har blit vant til å se Liverpool både vinne og underholde. Får bare håpe alle kommer tilbake skadefrie, og i like god form. Må forresten si at jeg liker tanken på at vi har en målkåt Sturridge i backup. Du MÅ ikke se Høgmo og Norge. Det må da vel gå an å heller finne på noe moro... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Du MÅ ikke se Høgmo og Norge. Det må da vel gå an å heller finne på noe moro... Jeg skal drekke i helga, det blir morsommere Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Forbanna landslagspause. Må se Høgmo og Norge spille drittfotball når man har blit vant til å se Liverpool både vinne og underholde. Får bare håpe alle kommer tilbake skadefrie, og i like god form. Må forresten si at jeg liker tanken på at vi har en målkåt Sturridge i backup. Utrolig mye morsommere å se Liverpool når sesongen starter så bra. Skulle det dabbe av så skal vi sannsynligvis være med å kjempe om topp fire også, og det er tross alt målet. Kjemper vi om tittelen til våren så blir det bare enda morsommere. Husker hvor utrolig mye mer jeg gledet meg til å se Liverpool da vi tok andreplassen, enn de sesongene som kom etterpå. Satser på å sitte sent oppe og se Brasil heller, jeg Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Jeg vil se mål, så det blir San Marino - Tyskland på meg Endret 8. november 2016 av bruker-343576 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Psg visstnok interessert i en "double deal" med Coutinho og Firmino for 89m pund. Er vel bare å si en ting til det: "Fuck right off you frogs!" Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Lol , de må minst doble Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Doble? De gutta er ikke til salgs! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Alle er til salgs 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 he he he coutinho kan ikke skyte vi snx åm 1000 skudd, vi har masse peili på foball http://www.101greatgoals.com/101ggvideos/liverpools-philippe-coutinho-scores-screamer-brazil-v-argentina-official-video/ 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Haha Coutinho er en nydelig spiller og forbilde. <3 Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 FB_IMG_1478864055211.jpg Ikke så aller verst det i en alder av 24 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Har vi signert Neymar? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Det trodde jeg også... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Liverpool burde kjøpe Neymar istedenfor at Barca kjøper Cou. Skal Liverpool bli en toppklubb igjen kan vi ikke selge de største spillerne. Med alle pengene fra Sky-avtalen burde det jo være mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå