Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Eller dere som hadde vunnet Premier League etter 3. runder?

Jeg utfordrer deg til å finne TO innlegg som kan gå i retning av "at nå vinner vi PL". Jeg er kjempespent.

 

Stallen vår er god og relativt bred, men det hjelper veldig lite når hele laget har en formsvikt. Jeg synes ikke vi har en bedre stall enn Man Utd, men jeg tror likevel vi har gode sjanser til å vinne PL foran dere, så lenge vi skjerper oss fort som faen nå. Dere har vist svakheter selv, og kommer til å få mange slitekamper ut over i sesongen dere også. Arsenal kommer ikke til å gå gjennom sesongen med denne formen og Chelsea har hvert fall vist store svakheter. Vi har gode sjanser hvis vi VIL vinne.

 

For øvrig håper jeg på eksakt samme lag som Maggen.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, deinitivt det beste laget vi kan stille nå det. Kanskje til og med Babel på høyre og Kewell på venstre? Men det tror jeg neppe Rafa tør. Men jeg tror derimot ikke laget blir sånn. Tipper Hyypia får fornya tillit (gud hjelpe oss), og at han velger å bruke to av Sissoko/Masche/Alonso på midten og Gerrard på høyre. Tipper faktisk han bruker Sissoko jeg altså. :( Han er vel og bra og ha i sånne tøffe kamper som ballvinner, men bare synd han er like stor balltaper for å si det sånn.

 

Edit: Har forresten sjansen til å ta 3.plassen i mårra om vi vinner, men taper vi kan om alt går galt (Blackburn og Pompey vinner) ligge på en 7. plass.. :hmm:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Det var som faen at Man Utd og Chelsea skulle spille så bra. Føler at vi havner på 4. plass, om ikke verre hvis de forsetter slik.

 

Har også en dårlig magefølelse angående Arsenal- kampen. Vi trenger en ving til også, kunne vi ikke fått inn Quaresma?

 

Uff, jeg begynner å bli sikkelig bekymret med tanke på resten av sesongen, og CL - formen vår...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er så lei av dette vingpreiket. Hvorfor i alle dager trenger vi en ving?

Nei dere har jo klart dere uten i flere år. :)

 

Avslørende innlegg. Hadde en liten anelse om at du ikke vet hva du snakker om og nå ble det bekreftet :)

Lenke til kommentar
Er så lei av dette vingpreiket. Hvorfor i alle dager trenger vi en ving?

Nei dere har jo klart dere uten i flere år. :)

 

Avslørende innlegg. Hadde en liten anelse om at du ikke vet hva du snakker om og nå ble det bekreftet :)

Ja vingspillet til Liverpool er jo viden kjent. Garcia og Gerrard :thumbup:

 

Nå var jo dette forøvrig et innlegg for og støtte deg siden Liverpools kvaliteter aldri har hvilt på vingspillet, noe som var poenget mitt.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er så lei av dette vingpreiket. Hvorfor i alle dager trenger vi en ving?

Nei dere har jo klart dere uten i flere år. :)

 

Avslørende innlegg. Hadde en liten anelse om at du ikke vet hva du snakker om og nå ble det bekreftet :)

Ja vingspillet til Liverpool er jo viden kjent. Garcia og Gerrard :thumbup:

 

Babel og Pennant?

 

Liverpool vant forøvrig nesten alle kampene sine med Gerrard på vingen :)

Lenke til kommentar
Er så lei av dette vingpreiket. Hvorfor i alle dager trenger vi en ving?

Nei dere har jo klart dere uten i flere år. :)

 

Avslørende innlegg. Hadde en liten anelse om at du ikke vet hva du snakker om og nå ble det bekreftet :)

Ja vingspillet til Liverpool er jo viden kjent. Garcia og Gerrard :thumbup:

 

Nå var jo dette forøvrig et innlegg for og støtte deg siden Liverpools kvaliteter aldri har hvilt på vingspillet, noe som var poenget mitt.

 

Babel og Pennant?

 

Liverpool vant forøvrig nesten alle kampene sine med Gerrard på vingen :)

Jeg snakket da noen år tilbake, i år har dere ja kjøpt vinger (selv om dere bruker Riise). Fortsatt er ikke vingspillet det Liverpool satser mest på i oppbyggning av angrep.

 

Liverpool vinner jo de fleste kampene sine som alle andre topplag i PL :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg snakket da noen år tilbake, i år har dere ja kjøpt vinger (selv om dere bruker Riise). Fortsatt er ikke vingspillet det Liverpool satser mest på i oppbyggning av angrep.

 

Liverpool vinner jo de fleste kampene sine som alle andre topplag i PL :)

 

Du kommenterer mitt innlegg som går på vingbehovet og derfor fortsetter jeg diskusjonen i den retningen. Vi har ikke behov for vinger nå, mener jeg.

Lenke til kommentar
Jeg snakket da noen år tilbake, i år har dere ja kjøpt vinger (selv om dere bruker Riise). Fortsatt er ikke vingspillet det Liverpool satser mest på i oppbyggning av angrep.

 

Liverpool vinner jo de fleste kampene sine som alle andre topplag i PL :)

 

Du kommenterer mitt innlegg som går på vingbehovet og derfor fortsetter jeg diskusjonen i den retningen. Vi har ikke behov for vinger nå, mener jeg.

Vel jeg skriver at dere har klart dere uten i flere år. Så hvorfor skrike ut nå. Når dere har som du selv sier Gerrard, og Alonso er tilbake fra skade(?).

Lenke til kommentar
Er så lei av dette vingpreiket. Hvorfor i alle dager trenger vi en ving?

Fordi vi har kun 3 "ekte" vinger, og den ene er en av de mest skade fotballspillerene i Europa og 3 som kan brukes just in case... Benayon er jo vel en sentral midtbanespiller, som kan spille i flere posisjoner? Hadde ikke skadd å ha en til, vettu ;)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Herregud begynner og bli nervøs jeg nå.

 

Det viktige for oss i dag tror jeg er å gå ut tøft og ikke la Arsenal opprette noe særlig organisert spill. Hvis vi legger oss bakpå er vi garantert buttfucked etter 10 minutter, så det nytter bare ikke. Vi må også ta Fabregas helt ut av kampen, dette burde være jobben til Masche, husker jo han fra CL-finalen mot Kaka. Vi må bare presse på for å få en tidlig scoring og jobbe som noen griser for å vinne ballen. Dessuten kan vi bare ikek gjøre store feil i forsvaret i dag, det kommer garantert Arsenal til å utnytte.

 

Enig med Rafa jeg, tror vi kan og vil slå Arsenal i dag, og overraske og slå tilbake. Men jeg er pokker så nervøs.

 

Edit: Jeg hater og se Gerrard på høyrekanten, men i dag føler jeg kanskje det er den beste løsninga. Dersom Alonso kan spille da. Har Masche som rydder opp og knuser bein på midtbanen og rydder rom for pasningene fra Alonso. Men er jo da viktig at Gerrard holder seg på høyrekanten, så jo hvordan det gikk når han ikke gjorde det i Everton(?) kampen.

Eventuelt så går det jo ann å bruke bare Torres på topp (gud som jeg håper han kan spille i dag!) og Gerrard i en offensiv rolle bak ham igjen. Evnt. Masche i en defensiv rolle bak Alonso og Gerrard.

 

MAnge muligheter. :p Gjelder bare for Rafa og velge den riktige.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Nå er jeg drittnervøs jeg også. Det hadde forresten vært litt kult og se en sånn førsteellever.

 

 

 

----------------Reina----------------

 

---Finnan---Carra---Arbeloa---Riise---

 

--------------Mascherano----------------

 

Benayoun----Gerrard----Alonso----Babel

 

------------------Torres----------------------

 

Eller:

 

--------------Reina----------------

 

Finnan---Carra---Arbeloa---Riise

 

Benayoun - Mascherano - Alonso - Babel

 

----------------Gerrard------------------

 

-----------------Torres-------------------

 

Enig med deg Erlend det kunne vært lurt og hatt Masche med fra start ja.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Dere må vinne mot Arsenal i dag * krysse fingrene* :)

 

Slapp av, de vinner lett. Som Banan sier; Arsenal har vel nesten ikke møtt gode tøffe lag i ligaen, er vel Blackburn borte, og der fikk de 1 poeng.

 

Liverpool vinner idag.

City og derby mot Spurs? Men ser poenget, kan vel hende de får seg en wake-up mot Liverpool. Selv om jeg tror på et anti-klimaks, der Liverpool vinner grunnet godt og kynisk forsvarspill og fordelen av hjemmebane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...