Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Indahla skal vell ivei? Uansett så håper jeg du får god erfaring og masse mål til hjemmelaget Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1747231 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Top of the league! Lenke til kommentar
liverpool88 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Fy søren så digg kamp..!⚽️ Og ikke for å være negativ, men det ene forbanna baklengsmålet irriterer meg. Vi slipper de jo litt inn i kampen igjen før det målet, og når Karius virka trygg og hadde flere ålreite redninger så må det ødelegges med å slippe inn et drittmål siden vi ikke klarer å rydde ordentlig unna. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Indahla skal vell ivei? Uansett så håper jeg du får god erfaring og masse mål til hjemmelaget Mot Leeds Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Klopp of the league Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Liverpool er best. 1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Liverpool er best. Terningkast 6. Best i test. TV2 hjelper deg. Lenke til kommentar
Kenny7 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Deilig kamp, deilig fotball! For en sesongstart vi har hatt! Historien og min pessimistiske natur sier til meg at dette ikke varer, men samtidig virker vi så utrolig solide i år. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Heldig som møtte Arsenal med mye skader. Arbeidsuhell mot Burnley. Burde vunnet mot Tottenham. Heldig mot United som ikke turte mer. Ellers full pott! Det er lenge igjen men hvis laget kan holde konsentrasjonen mot de antatt dårlige lagene (som idag) og er heldige mot de beste kan dette bli virkelig bra!! Endret 6. november 2016 av indahla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Heldigvis turde ikke United å prøve å score,kun den ene kampen Liverpool ikke har sluppet inn. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Deilig start på sesongen er det ja. Vi har scoret mest i ligaen, med en haug forskjellige målscorere. Mye å gå på defensivt, forhåpentligvis kommer det seg. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Nesten 0,8 poeng opp pr kamp fra forrige sesong. Uten å ha sett noen statistikk, vi lager vel første målet selv mye oftere? Så vi slipper å jage etter. Ellers sier vel antall innslupne mål noe om hvor vi har størst forbedringspotensial. Vi underholder. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Kampen i dag var verdensklasse. Nå får man bare krysse fingrene for en skadefri landslagspause! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Da leder Liverpool ligaen ja. Like greit allerede. Lenke til kommentar
Akki Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Nydelig kamp i går! Vi ligger fortjent top of the table, bare og be om at dette varer! Eneste som irriterte meg var at vi som vanlig måtte slippe inn et mål... Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Fantastisk underholdende kamp. Skal passe seg for å bli for optimistisk (spesielt med tanke på vår historie) men ting har virkelig begynt å snu. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Fortsetter litt der jeg slapp i går. Jeg elsker variasjonen i målscorere. Clyne (0) - Matip (1) - Lovren (2) - Milner (4) Lallana (3) - Henderson (1) - Wijnaldum(1)/Can(2) Mane (6) - Firmino (5) - Coutinho (5) Kun Clyne som mangler mål. En fantastisk velfungerende angrepstrio. Endelig kommer det jevnlige scoringer fra midtbanen. Endelig klarer vi å score på dødball med stopperne. Det beste av alt: Fotballen Klopp har satt i gang er fantastisk moro å se på. EDIT: Dette virker til å bli en fantastisk moro sesong med mye god fotball. 5 gode lag i toppen som alle (på gode dager) spiller underholdende (imo) fotball. Endret 7. november 2016 av Knewt Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Synes Karius skal ta en straffe, og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå