sector Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 75 mill euro er prislappen som er satt på Coutinho... Er ikke det litt for lav pris? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 75 mill euro er prislappen som er satt på Coutinho... Er ikke det litt for lav pris? Alt for lavt. Ny kontrakt plz! Lenke til kommentar
sector Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Ja skal Klopp bygge et vinnerlag, så nytter det ikke å selge de beste, uansett pris. Gi mannen forbedret kontrakt asap. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) 75 mill euro er prislappen som er satt på Coutinho... Er ikke det litt for lav pris? Hvor har du fått det fra? Jo, prisen er altfor lav. Det er realistisk både for Real Madrid og Barcelona å kjøpe Coutinho for den prisen. Huff.. Får håpe han blir. Det var snakk om ny kontrakt til Coutinho for noen uker siden. 08.10 faktisk. http://www.liverpool.no/rykteboersen/ Ellers må Liverpool kjøpe Julian Draxler. Endret 3. november 2016 av zeebra 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Ryktes forøvrig på samme side at Liverpool er interessert i Ruben Nevez, Lorenzo Insigne og Geoffrey Kondogbia. Bra spillere det. Og ryktes om at Barcelona ønsker Nathaniel Clyne (KRISE!! Nei takk. Behold Clyne.) Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Utrolig viktig å beholde de spillerne som presterer godt nå og Coutinho bør ikke dra fra Liverpool! Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg har bestilt fly og hotell til Liverpool for å få med meg Liga Cup kampen 29/11. Noen tips om hvordan jeg får tak i kampbillett? Hør med folka i Eurofotball.no? Dog de selger billetter i VIP plass (fribar, mat osv ) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Fikk tak i billett nå i kveld, på The Kop Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) Flyet mitt lander 2245 i Manchester så jeg trenger å komme meg til Liverpool. Siste tog og buss har gått.. Noen tips om hvilket forum jeg kan benytte for å se om andre supportere skal med samme fly og vil dele taxi til Liverpool? Endret 5. november 2016 av indahla Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Uber? Det er ganske billig med uber Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Kanskje prøve på kopforum? Forrige gang jeg tok flyet til Manchester så man med en gang hvem som skulle på kamp, så jeg hørte bare med noen om de var keen på å dele en taxi. Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Ta en Uber, som Fox sier. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Hva er ca. pris med en Uber? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Watford skal visstnok legge seg bakpå og satse på overganger,med en sterk Deeney og overraskelsene Capuoe så kan det bli farlig Endret 6. november 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Bør vel heller håpe på Arsenal enn Spurs i dag. Arsenal, City og Chelsea havner med all sannsynlighet innenfor topp fire, mens Spurs fort kan ta fjerdeplassen fra oss. Akkurat nå ser vi et som enn tittelkandidat, men som alle Liverpool-supportere vet så kan det snu veldig fort. Og da bør målet være å ta fjerdeplassen foran Spurs. United er snart å anse som ute av kampen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Tror du virkelig at de legger seg bakpå? Helt utenkelig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Tror du virkelig at de legger seg bakpå? Helt utenkelig...Det sies så. Fem bak Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Tror du virkelig at de legger seg bakpå? Helt utenkelig...Det sies så. Fem bak Tror det ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hva er ca. pris med en Uber? Sjekk appen din, sett posisjon for avreise og ankomst. Da skal du få pris for turen Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Noen som er i Liverpool og skal se på kampen? jeg sitter i en pub og ser på arsenal kampen i liverpool. Snart tar jeg taxi videre til Anfield, ganske spent å oppleve Anfield som man har hørt mye om Endret 6. november 2016 av Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå