oOF Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Er det bare meg, eller er det ikke en smule idiotisk at man må trykke på billedteksten på .no for å se den ekstra linja for å lese alt? Sida har blitt dårligere forøvrig i det store og hele syns jeg. Lenke til kommentar
sector Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Men Liverpool og Leeds er venner, spillere går mellom klubbene og alt er bare kos. Hatkamper må ikke ta all fokus o fotball. Må være litt kos å Ja det er sant, Det må være lov å kose seg litt, kan ikke bare ha det moro!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Nærmer seg kamp og blir bare mer og mer nærvøs. Crystal Palace er et godt offensivt lag,med god kultur innen dødballer og hodestyrke, noe Liverpool sliter med å forsvare seg mot. James Milner har vært syk store deler av uken er heller ikke noe gøy. Defensivt er ikke Palace all that,de var ræl sist mot Leicester og har tapt tre på rappen. Heldigvis er ikke Gayle der lengre Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Men de har Benteke og han scorer mot Liverpool. Alltid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Men tidligere Reds pleier å unngå nettmaskene når de møter gamleklubben! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Men tidligere Reds pleier å unngå nettmaskene når de møter gamleklubben! Shelvey slo til begge veier mot gamleklubben Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg har bestilt fly og hotell til Liverpool for å få med meg Liga Cup kampen 29/11. Noen tips om hvordan jeg får tak i kampbillett? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Ikke for denne gangen. Men om du har tenkt deg ned dit litt vil jeg anbefale deg å prøve å bli kjent med et par av gutta på de lokale pubene. I min erfaring fungerer en del av disse som "agent" for de med sesongkort og da er du garantert billett til alle kamper basically, så lenge du sier fra 1-2 uker i forveien (et par dager om det er "drittkamp") Endret 29. oktober 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg har bestilt fly og hotell til Liverpool for å få med meg Liga Cup kampen 29/11. Noen tips om hvordan jeg får tak i kampbillett? Liverpooldrommer.no kanskje? Aner ikke hvordan dem er, popper bare opp på Facebooken min av og til. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Uten at jeg kjenner til selskapet selv så gjetter jeg på at de kun selger pakker med hotell og billet, evt fly i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Uten at jeg kjenner til selskapet selv så gjetter jeg på at de kun selger pakker med hotell og billet, evt fly i tillegg. Ser ut som de kun selger kampbilletter også.. http://www.liverpooldrommer.no/butikk/hjemmekamper/efl-cup-liverpool-v-leeds-united/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 VI HAR SCORET PÅ CORNER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Tre viktige poeng borte på en bane (og manager) Liverpool sliter mot. Smaker veldig godt,men en bismak i Karius. Mignolet er bedre,hands down og bør starte. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Enig, Mignolet fortjener å stå i mål. Så får heller Karius kjempe seg inn igjen når han har blitt bedre. Det minner utrolig mye om siste vi tok andreplass. Bøtter innpå mål, men kaotiske i forsvaret. Utrolig at vi ikke vant PL da, så kan fort bli en veldig god sesong. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Forskjellen på nå og 13/14 er at det er et kollektivt, velfungerende angrep, og ikke Suarez, vi stoler på. Det liker jeg. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Jeg har bestilt fly og hotell til Liverpool for å få med meg Liga Cup kampen 29/11. Noen tips om hvordan jeg får tak i kampbillett? http://www.liverpoolfc.com/tickets/how-to-buy-tickets/non-st-holder-member-or-fc-holder Du bør nok helst bli "medlem".. http://www.liverpoolfc.com/membership Endret 29. oktober 2016 av zeebra Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Mauro Icardi hadde nok vært en god match for Liverpool. Selge Sturridge, kjøpe Icardi. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Jeg har bestilt fly og hotell til Liverpool for å få med meg Liga Cup kampen 29/11. Noen tips om hvordan jeg får tak i kampbillett? http://www.liverpoolfc.com/tickets/how-to-buy-tickets/non-st-holder-member-or-fc-holder Du bør nok helst bli "medlem".. http://www.liverpoolfc.com/membership Jeg er medlem både i England og i Norge Men usikker om jeg tør vente på at klubben legger ut billetter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå