Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns fortsatt Karius skal få spille mer, er for tidlig å dømme. Og det er heller ikke lett å få vist seg hva man er god for mot et lag som parkere bussen og som ikke er interessert i å score mål. Migs klarer jeg aldri å føle meg trygg på. Dessuten ser det bare dumt ut om Pool skal drive å bytte keepere hele tiden.

Lol at folk kunne i det hele tatt tru det skulle bli 10 - 0 til United, men men, er jo bare jeg som må jekke meg ned et hakk eller to... eller hundre.

Lenke til kommentar

Første clean sheet da gutta! Woooooooohoooooo!

Men helt seriøst har ikke Karius vist noe som helst fordeler over mignolet. La han spille neste helg.

Er enig i at han ikke har vist noen fordeler over Mignolet (ihvertfall ikke som vi kan se) men han er yngre og jeg tror også han har mer talent enn Mignolet, men det vil jo tiden vise. Latterlig å tenke på at vi gikk fra Reina til Mignolet...

Lenke til kommentar

Godt man ikke møter slike lag så ofte som har den kyniske ekspertisen som Mou har, de ender vel opp med en uavgjort mot Chelsea også. Lurer på hva Fergie tenkte der han satt, og så sitt lag med en ballbesittelse på 35% mot sin erkerival, 1 skudd på mål og regelrett bøssing som man heller forventer av Stoke enn ManU. 

Når det er sagt, altfor mye balltap og liten presisjon fra Liverpools del. Selv med vissheten om hva man ville møte, så skulle Liverpool fremstått bedre. Litt skuffet over at trenden med å være dårlige mot antatt dårligere lag fortsetter. Så det mot Swansea også.

Lenke til kommentar

Er Sturridge god nok? Han har fått en hel del spilletid denne sesongen, men leverer dårlig.

Fortjener han flere sjanser? Eller er han rett og slett for dårlig til å være spiss for Liverpool? Trenger Liverpool en ny målscorer på topp for å erstatte Sturridge?

Lenke til kommentar

Angående keeper tenker jeg at Klopp må se an på trening hvem som er best der. Virker ganske jevne syns jeg. Greit å dyrke Karius som er en del år yngre.

Karius har stort potensiale.

Men hadde vært deilig å erstatte Mignolet med en verdensklassekeeper og et klart førstevalg.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Er Sturridge god nok? Han har fått en hel del spilletid denne sesongen, men leverer dårlig.

Fortjener han flere sjanser? Eller er han rett og slett for dårlig til å være spiss for Liverpool? Trenger Liverpool en ny målscorer på topp for å erstatte Sturridge?

Han er ikke god nok for å få starte. God nok for benken.

Blir nok solgt og neppe savnet. Dårlig innstilling på han virker det som. Husk at det var Suarez som spilte han god.

Lenke til kommentar

Han er ikke god nok for å få starte. God nok for benken.

Blir nok solgt og neppe savnet. Dårlig innstilling på han virker det som. Husk at det var Suarez som spilte han god.

Han virker som han er mer opptatt av sosiale ting og tulle rundt og holde på med rap og r&b greier enn å score mål. Du har rett i at holdningen kanskje er feil.

Det er vel en grunn til at han ikke har vært fast på topp. Klopp har gitt han mange muligheter, men han scorer jo ikke mål som en spiss skal.

I bunn og grunn er han jo en god spiss, men det virker som han ikke er fokusert og ikke har samme holdning som resten av laget, og at selv ikke Klopp klarer å løfte han til et nytt nivå, som han har klart med omtrent alle andre på laget.

Lenke til kommentar

Sturridge virker å ha mistet farten, noe som er litt krise for en spiller av hans type. Ikke stor og sterk nok til å være noe dugelig oppspillspunkt, ikke god nok touch til å spille "Suarez"-stilen. Ikke nok energi til å spille på topp i et Klopp-lag, imo. 

Fortsatt et godt skuddbein og et godt bein til å stå på, så kan definitivt gjøre det bra i andre spillestiler. Men med mindre han klarer å tilpasse seg til Klopp så tror jeg tiden hans snart er ute for oss. 

Lenke til kommentar

Enig i at det virker som han har mistet farten sin. Da blir egentlig spørsmålet: trenger vi en ny toppspiss? Og isåfall: bør vi handle han allerede i januar? Firmino virker å ha tilpasset seg rollen på topp ganske bra og er en spiller jeg har stor tro på fremover. Har også Origi og Ings på benken, selvom jeg mener det virker som begge har stagnert litt (Ings får jo ikke spilleminutter engang...). Da står igjen vi med en god spiss og to potensielt gode spisser. Ikke nok i mine øyne.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

8 poeng mot arsenal, Chelsea, tottenham (b) og United (h) er jeg fornøyd med. Burde slått tottenham med de sjansene Coutinho hadde i den kampen, United-kampen ble som det ble når vi spilte så nervøst i 1.omgang. Takk gud for at de ikke prøvde å vinne. Fysikken alene var de dominerende.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...