Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Vi tåler ikke skader like bra som United, spesielt ikke på en spiller som Pennant - en av de mest kreative vi har. Alonso og Torres vil selvsagt veie opp og vel så det, og det må de hvis vi i det hele tatt skal kunne håpe på seier i helgen. Jeg er evig lei av å bli skuffet, men jeg tror like fullt og helt på seier over Arsenal.

Lenke til kommentar
Haha, ta en titt i tråden deres, 40% er snakk om skader. :p Men selvfølgelig, skadene er jo ikke like "viktige" hvis man ikke lar seg affisere av dem sportslig, det sier seg jo selv.

Er snakk om skader det samme som at vi syter om det? Forøvrig leste jeg 4 sider tilbake, 2 poster som omhandlet skader. Da var det spillere på vei tilbake. Å selvfølgelig diskuteres skader i et fotballforum. Uansett klager vi ikke siden vi vinnner, noe som var poenget mitt :) Når vi får et par tap vil nok klagene komme som alltid.

 

Uansett som Wh1te sier, dere har ikke troppen til og tåle så mange skader. Se bare på resultatene uten Alonso og Agger. Anyway så må dere slå Arsenal i morgen, så skal dere får en ministjerne i boka.

Lenke til kommentar
Vi tåler ikke skader like bra som United, spesielt ikke på en spiller som Pennant - en av de mest kreative vi har. Alonso og Torres vil selvsagt veie opp og vel så det, og det må de hvis vi i det hele tatt skal kunne håpe på seier i helgen. Jeg er evig lei av å bli skuffet, men jeg tror like fullt og helt på seier over Arsenal.

 

Du er som en sprettball, før sesongen var du så klar på at stallen deres var like bred som samtlige av konkurrentene. Bestem deg! :)

Lenke til kommentar

Er vel lov og endre mening, han hadde jo enda ikke sett hvordan Babel og Benayoun ville gjøre det, å hvilken effekt skader hadde på troppen. At jeg hadde rett igjen er noe annet :whistle:

 

Jeg har også endret mening, Mente at United hadde en bred stall før sesongen. Nå etter å ha sett Anderson og Nani blomstre, og Hargreaves en hit fra første stund (selv om det er litt skader) så mener jeg at United har en stall som kan matche alle store klubber i Europa.

Lenke til kommentar
Før sesongen var det jo flere av dere her inne (jeg husker ikke hvem) som mente at Liverpool hadde en like sterk, om ikke sterkere stall enn United denne sesongen. Pussig hvordan United takler 12-13 skader med glans mens det er full krise om dere mister èn spiller.

Hva for no bullshit er det? For det første så var det selvsagt mange som håpet at vi hadde en sterkere og bredere stall i år enn i fjor. Det har vi nok også, selv om den kanskje ikke er så sterk som vi hadde håpet. For det andre tok det ikke lang tid før dere ble høye på pæra etter og vunnet noen kamper på rad. Så lenge det går bra er det vel ingen grunn til å klage på skader, men skal bli spennende å se om hvordan dere eventuelt kommer til å forklare en eventuell formsvikt / nedtur igjen. Da blir vel ikke skadende deres brukt som noe argument vil jeg tro... For det tredje så har vi heller ikke mistet bare én spiller, likevel er det ingen krise slik jeg ser det enda. Det er forøvrig forskjell på å hevde krise, og det å uttrykke bekymring for at en god spiller er ute i mange uker.

Lenke til kommentar
Før sesongen var det jo flere av dere her inne (jeg husker ikke hvem) som mente at Liverpool hadde en like sterk, om ikke sterkere stall enn United denne sesongen. Pussig hvordan United takler 12-13 skader med glans mens det er full krise om dere mister èn spiller.

Hva for no bullshit er det? For det første så var det selvsagt mange som håpet at vi hadde en sterkere og bredere stall i år enn i fjor. Det har vi nok også, selv om den kanskje ikke er så sterk som vi hadde håpet. For det andre tok det ikke lang tid før dere ble høye på pæra etter og vunnet noen kamper på rad. Så lenge det går bra er det vel ingen grunn til å klage på skader, men skal bli spennende å se om hvordan dere eventuelt kommer til å forklare en eventuell formsvikt / nedtur igjen. Da blir vel ikke skadende deres brukt som noe argument vil jeg tro... For det tredje så har vi heller ikke mistet bare én spiller, likevel er det ingen krise slik jeg ser det enda. Det er forøvrig forskjell på å hevde krise, og det å uttrykke bekymring for at en god spiller er ute i mange uker.

Eller dere som hadde vunnet Premier League etter 3. runder?

Lenke til kommentar

Gå tilbake i tråden og sjekk hvor mange som trodde vi hadde vunnet Premier League etter 3 runder. Du finner ingen innlegg som gir uttrykk for det. Det nærmeste du finner er sannsynligvis et innlegg av undertegnede som gav uttrykk for litt glede fordi vi hadde en bra start på sesongen og ledet den, mens dere hadde hatt en dårlig start på sesongen og lå langt nede. Det er jo ikke så ofte vi kan glede oss over det. Til tross for dette ble det også gitt klart uttrykk for at vi ikke måtte tro at noe var avgjort enda, for det vil ikke bli noen avgjørelse før nærmere mai – kanskje ikke før siste serierunde. Så det er en helt ubegrunnet påstand du slenger ut der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...