toreae Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Since the start of 2015 Philippe Coutinho has scored more goals outside of the box than any other Premier League player [8] He he he han kan ikke skyte he he vi snx om 100 skudd Skyter man 300 ganger og scorer på 8 betyr det ikke at man er særlig treffsikker. Han skyter jo 40 ganger pr kamp.300 ganger, 40 skudd pr kamp ja... mhm, veldig accurate.Prøvde ikke å være accurate sier ikke at han er dårlig å skyte, har en del brølere! 40 ganger pr kamp er såklart overdrevent, men 300 skudd siden begynnelsen av 2015 har han nok. Ikke i nærheten av 300 engang, så du må forsøke igjen... Tako i dag og? Restene fra lørdag kanskje?. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Since the start of 2015 Philippe Coutinho has scored more goals outside of the box than any other Premier League player [8] He he he han kan ikke skyte he he vi snx om 100 skudd Skyter man 300 ganger og scorer på 8 betyr det ikke at man er særlig treffsikker. Han skyter jo 40 ganger pr kamp. Men for å score må man jo skyte. Bedre å skyte ofte og score av og til enn å ikke skyte. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Since the start of 2015 Philippe Coutinho has scored more goals outside of the box than any other Premier League player [8] He he he han kan ikke skyte he he vi snx om 100 skudd Skyter man 300 ganger og scorer på 8 betyr det ikke at man er særlig treffsikker. Han skyter jo 40 ganger pr kamp.300 ganger, 40 skudd pr kamp ja... mhm, veldig accurate.Prøvde ikke å være accurate sier ikke at han er dårlig å skyte, har en del brølere! 40 ganger pr kamp er såklart overdrevent, men 300 skudd siden begynnelsen av 2015 har han nok. Ikke i nærheten av 300 engang, så du må forsøke igjen... Tako i dag og? Restene fra lørdag kanskje?. Årets hardeste burn det der. Definitivt. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 300 skudd sidan 2015 ja. Conversion ratioen er vel ikkje på høgde med dei beste nei, men et kjapt googlesøk fant at han hadde 68 avslutningar i 15/16 sesongen, og det skulle vel inkludere skudd. 4 mål utafor 16meter i 15/16 sesongen, og 4 mål innafor. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 http://www.dailymotion.com/video/x4utoe1_mnf-jurgen-klopp_sportKlopp på Monday Night Football før Burnley - Watford i kveld. Utrolig interessant å høre på! 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Sitter og ser på det nå. Klopp er interessant å høre på. Det virker for meg som om han har drillet samhandling mye med Liveprool. Og jeg tror det har gitt resultater på banen... Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 http://www.dailymotion.com/video/x4utoe1_mnf-jurgen-klopp_sport Klopp på Monday Night Football før Burnley - Watford i kveld. Utrolig interessant å høre på! Meget interessant video. Takk! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Sadio Mane has won the PFA Fans' Premier League Player of the Month award for August and September, beating the likes of Kevin De Bruyne and Etienne Capoue Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Skulle bare mangle. Har vært helt rå. Alle har sett hva han kan prestere, slik han har gjort siden overgangen til PL, men problemet har vært for lite stabilitet over prestasjonen (litt som Nani). Om Mane begynner å prestere stabilt har dere en verdensklassespiller. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg håper han holder seg skadefri og i god form... Om han fortsetter snittet sitt vil han ha 23 mål og 7-8 assist i PL på slutten av sesongen. La oss håpe det skjer. Det er mange målfarlige spillere som spiller fast for Liverpool nå, det er deilig. Det bor jo noen titallsmål til sammen i Coutinho, Firmino, Sturridge, Lallana, Mane og Wijnaldum. Wijnaldum har jo dessverre ikke fått vist dette enda, men jeg håper det løsner snart. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Skulle bare mangle. Har vært helt rå. Alle har sett hva han kan prestere, slik han har gjort siden overgangen til PL, men problemet har vært for lite stabilitet over prestasjonen (litt som Nani). Om Mane begynner å prestere stabilt har dere en verdensklassespiller. Han har jo begynt å prestere stabilt for Liverpool. Stabilt bra. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Da får vi se hvor lenge det varer Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Da får vi se hvor lenge det varer Han blir nok større suksess enn Mkhitaryan. Manè er et klassekjøp. Ung er han også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Må man på død og liv ALLTID sammenligne alt oppmot United? To helt forskjellige spillertyper og det hele. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Enig med Danielzu. Og når det er sagt tror jeg Mkhitaryan blir en stor suksess for United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) God helg (trykk på for å lese) Endret 30. september 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Enig med Danielzu. Og når det er sagt tror jeg Mkhitaryan blir en stor suksess for United. Jeg tror også Mkhitaryian blir suksess for United Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg tror også Mkhitaryian blir suksess for United Hadde selv tro på han i starten av denne sesongen, så jeg kjøpte han på Fantasy. Nå seks serierunder senere har jeg for lengst tatt han ut... Mulig han blir bedre senere. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Forrige sesongs beste spiller er månedens SCP spiller. Fullt fortjent. 4 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Den spilleren som jobber mest. Fortjent så til de grader! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå