Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrtel ble akkurat utvist mot England. Burde fått det røde noen minutter tidligere. Jeg har bare sett 2. omgang, men jeg savner ikke Skrtel utfra det jeg har sett...

 

Skrtel, Lovren og Sakho har rotet altfor mye i midtforsvaret. Det er vel ingen tvil om at det er bra å bli kvitt Skrtel. Spørsmålet er vel heller om Sakho egentlig er en klassespiller eller ikke. Lovren kan godt bli erstattet med en ny spiller i midtforsvaret neste år slik at Liverpool har (eventuelt) Sakho som klassespiller, en ny verdensklasse midstopper + Gomez (rotasjon SF, VB, HB).

 

Om Klopp henter Mathias Ginter eller Niklas Süle neste sommer, blir jeg ikke spesielt overrasket.

 

Om Lovren er god nok for Liverpool vil vel denne sesongen vise. Klavan er vel en grei rotasjonsspiller til SF, VB.

Lenke til kommentar

Lallana ble matchvinner da. Fokus på de som fremdeles er i klubben ^^

Lallana begynner virkelig å få seg en ny oppsving. Han kan bli en meget spennende spiller de neste sesongene. En av England sitt landslags beste spillere. Det kan godt hende han spiller for Liverpool ut karrieren nå. Han har en slags "ny vår".

 

Tipper Klopp liker Lallana, både som spillertype og riktig type person.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

Håper arbeidet på Anfield Road End også begynner snart, slik at kapasiteten blir på 60 000.. Main Stand ser jo enorm ut sammenlignet med de andre tribunene, de andre tribunene bør vel stå i samme stil i fremtiden. Etter det blir det vel å bygge ut hjørnene, da er det vel ikke langt unna 80 000. Men det kan vel ikke bygges ut større enn til 60 000 med tanke på vei og muligheter for tog eller bane forbi Anfield... kommer til å bli vanskelig å løse, og det er fortsatt et stort behov for økt kapasitet. Men ganske fett med hele Lerkendal på en tribune da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...