Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Får håpe dere kan snu formen å hvertfall klare uavgjort mot Arsenal da.

 

Forøvrig en ting jeg la merke til når Liverpool toppet laget, det var ingen jokere å sette inn? Benayoun kan vel knapt kalles dette, å Crouch form tilsier vel også noe annet.

Vel Benayoun har vært en liten joker før i år, kommi innpå og avgjort kamper. Crouch suger balle for tida, så den saken er jo grei. Men for så vidt enig.

 

Tror og håper det blir bedre når Xabi, Torres, Agger og forhåpentligvis Kewell kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får håpe dere kan snu formen å hvertfall klare uavgjort mot Arsenal da.

 

Forøvrig en ting jeg la merke til når Liverpool toppet laget, det var ingen jokere å sette inn? Benayoun kan vel knapt kalles dette, å Crouch form tilsier vel også noe annet.

Benayoun er i høyeste grad en joker, og den eneste "skikkelige" jokeren vi har. Ellers blir det Voronin når vi stiller med toppet lag (altså med Torres/Kuyt), men ellers er det ikke det største. Derfor det er bra for oss om Kewell begynner å komme tilbake, for da har vi jokere i Babel/Kewell, avhengig av hvem som spiller. Men jeg sanver super-jokeren Luis Garcia. :(

Lenke til kommentar
Benayoun er i høyeste grad en joker, og den eneste "skikkelige" jokeren vi har.

Jeg ser fortsatt ikke at han har klasse til å spille for Liverpool. Å kan ikke endre spillet alene når han kommer inn slik Crouch faktisk kan gjøre når han lever. Voronin er i mine øyne den eneste jokeren dere har med et toppet lag og Babel spiller fra start.

 

Stallen til Liverpool så mye sterkere ut på papiret før sesongen startet enn den fremstår nå. Lite kreativ midtbane og til tider totalt planløst fremover. Å Carragher har enda litt igjen til toppformen, men svakhetene til Carragher blir nok bare synlig i savnet av Agger.

Lenke til kommentar

Stallen er mye sterkere enn den er nå også. Hele laget har en skikkelig formsvikt, og det blir ikke bedre av at den eneste som scorer mål er ute med skade. Det gjør rett og slett vondt for en Liverpool-supporter å se Liverpool spille om dagen, for det er uengasjert, lite kreativt og frustrende mye feil. Jeg vet de kommer til å reise seg kraftig i løpet av sesongen, men vi er nå i ferd med å spille oss ut av både CL og PL, og da er jo hele sesongen plutselig borte. Lite moro om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Yossi er en joker. Han kan endre hele tempoet i laget ettersom han er en ganske kreativ spiller. Jeg synes nesten han var vår beste i dag. At Liverpool gir Gerrard 7 er helt bak mål. Det må være de latterligste spillervurderingene jeg har lest.

Lenke til kommentar

Agger rekker neppe Arsenal-kampen, men kan være aktuell, men han kommer neppe til å spille uansett om han er formelt klar eller ei, litt forsiktig må man være. Tipper han er tilbake på banen i løpet av de neste par-tre kampene etter Arsenal-kampen. Alonso er tilbake nå, satt på benken i dag, men blir selvsagt ikke risikert for tidlig, så det var riktig å ikke la ham spille i kveld synes jeg. Men han er garantert med i troppen mot Arsenal, så vet jo ingen som vet on han eller Masche eller eventuelt Sissoko starter sammen med Gerrard.

Lenke til kommentar
Sissoko i form hadde vært perfekt i Arsenal kampen, flink å ta ut de kreative spilleren på motstanderlaget. Å de er det mange av på Arsenal om dagen. Håper på 1-1 og mange åpne benbrudd(I kid) på søndag.

Ja han er helt perfekt i sånne kamper, men det hjelper så jævlig lite at han alltid vinner ballen når han alltid roter den bort igjen også. :( Og det er så sinnsykt synd.

 

Edit: Håper på dette laget:

 

Reina

 

Finnan

Carra

Hyypia (må da ta slutt med uflaksen til denna karen snart?)

Riise

 

Pennant

Gerrard

Alonso/Masche

Babel

 

Kuyt

Torres

 

Etter min mening det beste laget vi kan stille for tida.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Kewell starter kveldens reservelagskamp

Harry Kewell er endelig tilbake etter skade. Han vil starte kveldens reservelagskamp mot Newcastle på Halliwell Jones Stadium i Warrington. Avspark er klokken 20.00.

 

 

 

Harry Kewell spiller i kveld sin første fotballkamp siden han var i aksjon mot Feyenoord under Rotterdam-turneringen i sommer. Den skadeforfulgte australieren har altså fortsatt til gode å spille en offisiell kamp for Liverpool denne sesongen grunnet en lårskade. Nå er han imidlertid endelig tilbake, og er å finne i startoppstillingen til kveldens reservelagskamp mot Newcastle.

 

Fabio Aurelio er imidlertid fortsatt ikke friskmeldt, og spiller ikke for Gary Abletts mannskap på Halliwell Jones Stadium slik det ble bebudet tidligere i uken. Det gjør derimot Sebastian Leto, som trolig er den av reservelagsspillerne som er nærmest en plass i A-lagstroppen. Stephen Darby vil være kaptein for Liverpool i kveldens kamp, ettersom Jack Hobbs var med førstelaget til Istanbul. Det er ellers verdt å merke seg at stortalentet Daniel Pacheco har fått plass på reservebenken, og kan komme til å debutere for de røde på dette nivået.

 

Kveldens kamp blir vist direkte på LFC TV, for de som har tilgang til Sky, Setanta eller e-season ticket.

 

Dette kan bli artig!

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Sant det Hewitt! Arbeloa i midten hadde gjort seg, vurderte mulighetene vi hadde, men tenkte ikke på han. Håper han blir bra til kampen da. Ellers er det vel bare Hyypia og Hobbs vi har å bruke, og da går Hyypia langt foran Hobbs i et slikt oppgjør, hadde det vært mot Derby eller noe hadde det vært noe anna.

 

 

Angående Kewell i kveld så blir han sikkert skada etter 12 minutter og er ute til over nyttår.

 

 

 

Edit: Kewell scora og greier! Diiiiiigggg! Nå håper jeg han holder seg skadefri en stund altså..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Harry is back! :D Kommer ikke til å ta lang tid før han er på førstelaget igjen hvis han fortsetter progresjonen. Så får vi se hvor lenge kroppen hans makter å holde ham på førstelaget denne gangen da ...

 

Ellers, fikk i dag velkomspakken fra OLSC. Ikke mye å skryte av akkurat, fikk en "mobildeskholder" i papp, sikkert greit nok for unga, men ... :p Ellers var det litt mer spenning i en DVD om Carragher, LFC Fan Card (godt å ha) og en mappe til å ha bladene i (kommer hver tredje måned), samt at det kom med en LFC-penn og -blyant. Ikke kjempegreier i velkomspakken, men det beste med medlemsskapet er selvsagt bladene og 10% på Official Store.

 

Bitene begynner også å falle på plass med tanke på Liverpool-turen nå, bestilte stadionomvisning og museumsbesøk i dag. :D Var nesten redd for at det var fullt allerede, men det var ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Nei er ikke det altså. :( Håper Kewell kommer tilbake i form nå, så kan han ta venstrekanten og Babel hoppe inn på høyre. Føler ikke Bønnajon er bedre en som en liten joker og stallfyll altså.

 

Edit: Rafa er garantert uenig og kommer til å benke Babel og starte med Yossi. Skulle hvertfall ikke forundre meg. På søndag er det vel dog mer sannsynlig med Babel på venstre og Benayoun på høyre. Kewell på benken regner jeg med.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...