Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er vel mer å finne noe som vil til Liverpool.

Jeg er sikker på at de hadde punget ut for Jonas Hector hadde det ikke vært for at han ønsker å bli værende i sin nåværende klubb.

Lite vits å blåse masse penger på en spiller som ikke er sikker på om han vil eller ikke.

Lenke til kommentar

Ingen Europa League er ganske fint det. Klopp får virkelig mye tid på treningsfeltet, blir ca en uke mellom de fleste kampene denne sesongen.

 

Nå blir sesongen veldig spennende. Har ikke helt troen på topp 4 mtp topplagene, og sikkert noen andre som over presterer veldig. Topp 5 er jeg fornøyd med, men CL er jo den store gulrota. Noe dårligere kommer jeg nok til å være skuffet over.

 

Håper bare vi spiller artig fotball, og kan spille noen bra kamper mot storlagene. Håper også at for en gang skyld, skal flesteparten av nysigneringene virkelig slår til med en bra første sesong.

 

Venstreback inn, så er laget bra. Har mast om defensiv midtbanespiller hele sommeren, men Klopp virker fornøyd, og Lucas ser ikke ut til å bli solgt, så regner med Klopp er fornøyd. Ser jo ut som om Can og Henderson er de som primært blir å spille i den mest defensive midtbaneposisjonen.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg tåler en sesong til lik "SSS"-sesongen, der vi slapp inn 2-3 mål hver kamp, men likevel vant fordi vi score 4-5.

 

Jeg tar veldig gjerne noen helt rolig, kontrollerte 1-0 og 2-0-seire innimellom jeg asså.

Det viktigste er at vi ikke spiller uavgjort/taper kamper hvor vi første leder med to mål eller mer, finnes ikke noe mer kjipt enn det.

Lenke til kommentar

Kan ikke tro noe annet enn at dere tar topp 4. Mye tid på treningsfeltet og skikkelig tid til restitusjon, noe som er veldig viktig i Klopps energiske fotball.

 

Sliter med å se at Man Utd, Arsenal eller Tottenham skal kunne hamle opp med skikkelig hvilte bein hos både dere og Chelsea. Gull blir det neppe, men topp 4 tror jeg dere får i år!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...