Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Rykter ja. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Håper ikke dere erstatter Alberto out of position Moreno! Moreno is love, Moreno is life! 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Who tha fuck is this guy? 5 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Kven då? Meg eller Moreno er nokon annan? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Problemet er vel mer å finne noe som vil til Liverpool. Jeg er sikker på at de hadde punget ut for Jonas Hector hadde det ikke vært for at han ønsker å bli værende i sin nåværende klubb. Lite vits å blåse masse penger på en spiller som ikke er sikker på om han vil eller ikke. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Joe Hart er åpenbart ledig. Da kan Hart og Karius kjempe om plassen mens "baktus" skyves sakte bort... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Joe Hart er ikke mye bedre enn Simon Mignolet. Endret 16. august 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Joe Hart er ikke mye bedre enn Simon Mignolet. Jeg hører hva du sier, men er ikke enig. En ny vensteback i tillegg så ser det litt bedre ut. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Joe Hart er ikke mye bedre enn Simon Mignolet. jo ganske så mye bedre faktisk Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 JOE Hart har en del høyere toppnivå, men han gjør jammen en del tabber han også! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 JOE Hart har en del høyere toppnivå, men han gjør jammen en del tabber han også!Hart var topp 2 for to sesonger siden. Nå er han topp 10.. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Ingen Europa League er ganske fint det. Klopp får virkelig mye tid på treningsfeltet, blir ca en uke mellom de fleste kampene denne sesongen. Nå blir sesongen veldig spennende. Har ikke helt troen på topp 4 mtp topplagene, og sikkert noen andre som over presterer veldig. Topp 5 er jeg fornøyd med, men CL er jo den store gulrota. Noe dårligere kommer jeg nok til å være skuffet over. Håper bare vi spiller artig fotball, og kan spille noen bra kamper mot storlagene. Håper også at for en gang skyld, skal flesteparten av nysigneringene virkelig slår til med en bra første sesong. Venstreback inn, så er laget bra. Har mast om defensiv midtbanespiller hele sommeren, men Klopp virker fornøyd, og Lucas ser ikke ut til å bli solgt, så regner med Klopp er fornøyd. Ser jo ut som om Can og Henderson er de som primært blir å spille i den mest defensive midtbaneposisjonen. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Vet ikke om jeg tåler en sesong til lik "SSS"-sesongen, der vi slapp inn 2-3 mål hver kamp, men likevel vant fordi vi score 4-5. Jeg tar veldig gjerne noen helt rolig, kontrollerte 1-0 og 2-0-seire innimellom jeg asså. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Vet ikke om jeg tåler en sesong til lik "SSS"-sesongen, der vi slapp inn 2-3 mål hver kamp, men likevel vant fordi vi score 4-5. Jeg tar veldig gjerne noen helt rolig, kontrollerte 1-0 og 2-0-seire innimellom jeg asså. Det viktigste er at vi ikke spiller uavgjort/taper kamper hvor vi første leder med to mål eller mer, finnes ikke noe mer kjipt enn det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Kan ikke tro noe annet enn at dere tar topp 4. Mye tid på treningsfeltet og skikkelig tid til restitusjon, noe som er veldig viktig i Klopps energiske fotball. Sliter med å se at Man Utd, Arsenal eller Tottenham skal kunne hamle opp med skikkelig hvilte bein hos både dere og Chelsea. Gull blir det neppe, men topp 4 tror jeg dere får i år! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Mané sendt til sykehuset med skadd albue etter trening idag. Fuckings typical Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Joe Hart er ikke mye bedre enn Simon Mignolet. Simon Mignolet er elendig. Det virker som han er så stiv i ryggen at han ikke kan bøye seg sideveis. https://www.youtube.com/watch?v=P4GRxH1Ku0U Om ikke Liverpool kan få Marc-Andre Ter Stegen som keeper bør de gå for Joe Hart. Han er MYE bedre enn Mignolet. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Liverpool har en av Premier Leagues beste angrepsrekker i år. Synd forsvaret og keeper er såpass elendig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Mané sendt til sykehuset med skadd albue etter trening idag. Fuckings typical Absolutt. Man kunne øsnke at alle spillere var like lite skadd som Luis Suarez. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Mané sendt til sykehuset med skadd albue etter trening idag. Fuckings typicalAbsolutt. Man kunne øsnke at alle spillere var like lite skadd som Luis Suarez. Heldigvis trenger han ikke albuen for å kunne spille fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå