Cappo Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Har ikke Viasat Fotball. Ikke så interessert i B-laget egentlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Vet vi sier dette før hver sesong, men har virkelig troa denne gangen! Det er vel mer vanlig å si " neste sesong" kort tid inn i inneværende sesong..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Nei du misforstår. Den kommer ikke før i oktober. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Haha, 4-0 nå. Preseason ass Lenke til kommentar
toreae Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Haha, 4-0 nå. Preseason ass Ja, hva skal man si? Mainz var ikke bedre... Toppen 5 minutter hvor vi spilte bra. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Så da blir det nedrykk i år? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Hva hadde du forventet av en kamp 24 timer etter en storkamp i preseason? Jeg så et slikt tap komme laaaaaang vei når jeg så de skulle spille dagen etter. Er jo uansett laget som spilte mot Barcelona vi skal bruke stort sett så.. Så får vi heller mikse inn litt ungdom i den troppen. Endret 7. august 2016 av Cappo Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) feil tråd Endret 7. august 2016 av Ibrahimovic Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Kamptråd til neste helgs seriekamp mot Arsenal. Forventer å se dere i store numre der inne! Lenke til kommentar
Shi Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Se, så glade dem er for den nye tredjedrakta! Kan det hende man tenker hva som er praktisk i forhold til å synes på banen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Klopp må hente tilbake Martin Skrtel slik at han kan få slutt på de elendige frisyrevalgene til Firmino Horrible, but still better than manbun Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Hvis de elendige sveisene de har bedrer på selvtillit og banespill er det bare å kjøre på for min del. En ting er sikkert, jeg kommer aldri til å kopiere de.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 West Brom, Everton og Crystal Palace kjemper om retten til å kjøpe Benteke, alt tyder på at Liverpool får tilbakebetalt mest mulig av det Brendan Rodgers betalte for han sist sesong. Mario Balotelli derimot, huff. Smårykter om chievo men lønnen hans er såååååååååååå massiv. Og tviler på han vil fire ned på kravene hans. Han er jo tross alt mest opptatt av sine interesser, ikke å faktisk spille fotball. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Jeg fatter fortsatt ikke at Pool enda ikke har fått inn en venstreback. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Gode venstrebacker vokser ikke på trær. Liverpool og Klopp har prøvd. Milner på VB er en fin løsning pdd, men forhåpentligvis kommer det inn en før transfervinduet stenges. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 West Brom, Everton og Crystal Palace kjemper om retten til å kjøpe Benteke, alt tyder på at Liverpool får tilbakebetalt mest mulig av det Brendan Rodgers betalte for han sist sesong. Mario Balotelli derimot, huff. Smårykter om chievo men lønnen hans er såååååååååååå massiv. Og tviler på han vil fire ned på kravene hans. Han er jo tross alt mest opptatt av sine interesser, ikke å faktisk spille fotball. Burde bare betale halve lønnen hans eller noe. Eller selge han for 0 kr, bare for å bli kvitt han. Eventuelt faktisk satse på han, men om man skal kvitte seg med han, er det bare å akseptere at man taper en del penger. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Jeg liker Moreno jeg. Dere får vel hente en fra Valencia... Klarer vel kanskje ikke å hente Gaya uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå