Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke som en bombe nei, men fansen tror jo alltid på det beste og det som overrasker er hvor lenge denne elendige perioden skal vare, til og med når hele årets CL-eksistens står på spill så greier vi ikke å prestere skikkelig. Men det er mer skuffende enn overraskende per dags dato.

Lenke til kommentar

Bittert, men hvis vi klarer å sikre oss en god plass i serien er jeg mer enn fornøyd.

Spillet til Liverpool har vært labert de siste kampene og spillerne virker rett og slett ikke lystne på

å score mål. Morsomt å se Gerrard trå inn i rollen sin for fullt igjen i dag.

 

Kanskje det eneste lyspunktet i denne kampen.

 

PS! Rosenborgkampen var fantastisk bra.

Skjelbreid er helt vannvittig god.

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Kanskje ikke som en bombe nei, men fansen tror jo alltid på det beste og det som overrasker er hvor lenge denne elendige perioden skal vare, til og med når hele årets CL-eksistens står på spill så greier vi ikke å prestere skikkelig. Men det er mer skuffende enn overraskende per dags dato.

 

Slapp av, dere er bare 4 p bak Porto, ikkeno problem for Liverpool det.

Lenke til kommentar

Jo, NightKeeper, det er alltid overraskende når et lag som Liverpool taper mot Besiktas selv om formen ikke har vært storslagen i de siste kampene. Men de må jo ta tak i problemene snart. Sami begynner å bli for gammel, det er jo åpenbart. Men fremover er det jo fullstendig nitrist, null kreativitet. Kan ikke sette all vår lit til at Torres er den eneste som skal klare å finne på noe der fremme. Aldri verden om vi i det hele tatt klarer uavgjort mot Arsenal hvis de skal fortsette å spille som dette.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke som en bombe nei, men fansen tror jo alltid på det beste og det som overrasker er hvor lenge denne elendige perioden skal vare, til og med når hele årets CL-eksistens står på spill så greier vi ikke å prestere skikkelig. Men det er mer skuffende enn overraskende per dags dato.

 

Slapp av, dere er bare 4 p bak Porto, ikkeno problem for Liverpool det.

Marseille vant, ja.

 

Vel, gjør det ikke noe lettere for oss det, ettersom det nå er Porto som må avgi poeng mot Besiktas eller Marseille, begge hjemmekamper, samtidig som vi må vinne alle våre tre kamper inkludert hjemmekampen mot Porto hvor jeg kommer til å være.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Ellers var det ikke bare Hyypia som var under parti i dag, de fleste var det.

Hyypia var ikke den eneste under pari i dag nei, men jeg synes det blir feil å laste ham på det første målet. Det var rett og slett en serie med uflaks som hendte der. Først hadde Carragher egentlig en bra takling, men dessverre gikk ballen i beina til Finnan, med det resultat at ballen spratt fram og tilbake og endte til slutt i beina på en motstander som skjøt et dårlig skudd, så ble Reina til slutt utspilt av at ballen skiftet retning i Hyypia... Uflaks, uflaks, uflaks.

Lenke til kommentar

Nå har ikek jeg sett kampen, droppa det når jeg så resultatet. Sett målene dog, og det var uflaks ja, men jeg synes det blir feil og skylde på det om vi spiller som noen jævla barnehageunger ellers i kampen altså. Har mer enn godt nok lag til å kunne gruse Besiktas totalt, så dette er bare latterlig. Det positive om vi nå ryker ut av CL (noe jeg tror vi gjør nå), er at vi kan fokusere mer på PL.

Lenke til kommentar
Får håpe dere kan snu formen å hvertfall klare uavgjort mot Arsenal da.

 

Forøvrig en ting jeg la merke til når Liverpool toppet laget, det var ingen jokere å sette inn? Benayoun kan vel knapt kalles dette, å Crouch form tilsier vel også noe annet.

Arsenal har vært ufattelig gode i år. Håper også Liverpool kan stjele poeng fra de. Skal bli veldig gøy å se den kampen.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Har sittet å sett på reprisen nå, og jeg er på nippen til å gråte. Dette er trist.

Det mangler alt. Spesielt synes jeg det mangler innsats! De ekstra 10% som gjør at vi klarer å løpe inn litt dårlige pasninger f.eks., er helt borte.

Orker ikke se 2. omgang. Nå legger jeg meg.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...