Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Veteranen Alex Manninger blir tredjekeeper i Liverpool denne sesongen. Free transfer fra Augsburg, 39 år med erfaring i Italia og Tyskland.

 

Nå ryr det inn med spillere!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lucas(ganske klar til Tyrkia), Allen, Flanagan (lån), Bogdan (lån), Kolo, Ibe og Skrtel solgt allerde.

 

Nå må Liverpool prøve å selge ut Balotelli og Benteke og kanskje låne ut noen så er sommer done. Behold Moreno som backup og kjøpe en VB så er jeg greit fornøyd.

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skal han være sarkastisk over det kjøpet?

Fordi han er alt for dårlig for hvor Liverpool bør være. Eneste grunnen til at jeg hvertfall har troen inn mot neste sesong er ene og alene Klopp, ikke spillerne som er kjøpt. Hadde ikke Klopp vært her og dette hadde vært kjøp gjort av Rodgers/Hodgson, så hadde det vært ramaskrik fra absolutt alle. Nå skal såklart Klopp få tid på seg til å forme laget slik han vil, men det vil komme en tid for alle der man gjør opp status, også for selveste Klopp. 3 år er minimum for hver manager. Det bekymrer meg litt at Liverpool ikke klarer/eventuelt vil hente spillere av høyere kvalitet. Jeg klarer bare ikke å se hvordan spillerne som er hentet skal være så toneangivende at de vil heve laget så betraktelig at man er med og kjemper i toppen. Hvis målsettingen er EL-spill, så har man en ørliten sjanse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da har du rett og slett ikke skjønt hva Jürgen Klopp står for og hvordan han opererer. Det er ikke om p "sprenge banken" å kjøpe The best of the best. Enkeltspillere vinner ikke alt,det er laget som gjør det.

 

Klopp bygger et et lag basert på hans filosofi og system ikke baserer laget på etablerte superstjerner for 70 mill.

Det er en grunn Mario balotelli og benteke ikke fungerte i Liverpool, de er veldig gode spillere, men passer ikke systemet.

 

Hodgson/Rodgers(Rodgers jobb var å veke igjen forsvaret da Suárez -sturridge-sterling gjorde jobben offensivt alene, og han feilet)hadde ikke et system per say, Benitez og Klopp derimot har klare visjoner.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Man kan da kjøpe bedre spillere som også passer i systemet til Klopp vel? Det er poenget mitt. Kan jeg spørre deg Danielzu, hva ser du for deg at Liverpool bør klare kommende sesong, og hva slags resultat vil du være fornøyd med? Med de kjøpene som er gjort tror jeg vi skal være veldig heldige om man i det hele tatt er med og kjemper om CL-deltakelse, selv med Klopp... og til syvende og sist, er det godt nok for en klubb som Liverpool? Ligge rundt 8-4.plass hele sesongen? Å hevde Rodgers ikke hadde et system blir feil, hans visjon var å få laget til å alltid ha mest possession, holde ballen i laget, spille som Barcelona. Husker godt stil-endringen man fikk se under de aller første Rodgers pre-season kampene. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva er status på Balo? Blir hans solgt / lånt ut?

Forhåpentligvis solgt, antageligvis lånt ut.

 

Long shot: Han får sin siste sjanse Under Klopp

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Man kan da kjøpe bedre spillere som også passer i systemet til Klopp vel?

 

Bedre? Så langt har Klopp kjøpt erfaringsmessig spillere i Mané og Winaldjum som har vist at de tar nivået og hever seg,gode spillere som kan bli enda bedre. Målfarlige som bare f,noe Liverpool har slitt med. Hentet en god keeper i Karius som kan utfordre og mulig overta Mignolet. Hentet backup der vi sårt trenger det i forsvaret, deriblant en av Bundesligans beste sist sesong samt talenter som Grujic som har prestert bra så langt i preseason. Jeg vil ikke ha 60mill spiller som tar stor plass og overskygger laget, I want a unit not one guy.

 

Det er poenget mitt. Kan jeg spørre deg Danielzu, hva ser du for deg at Liverpool bør klare kommende sesong, og hva slags resultat vil du være fornøyd med?

 

Kjempe om topp 3 denne sesongen pluss cupgull (satse på fa-cupen, ungt talentlag i ligacupen). samkjørte lag over tid kan prestere bra, se på tottenham, Leicester og Southampton, utfordrere til topp 4 hver sesong, der kan Liverpool under Klopp i et lagsystem gjøre det enda bedre med det råmateriale vi har.

 

Med de kjøpene som er gjort tror jeg vi skal være veldig heldige om man i det hele tatt er med og kjemper om CL-deltakelse, selv med Klopp... og til syvende og sist, er det godt nok for en klubb som Liverpool?

Ligge rundt 8-4.plass hele sesongen?

Liverpool er ikke det samme klubben vi var siden Benitez dro og premier League har blitt jevnere,spesielt kommende sesong blir et rotterace ut av en annen verden. Utrolig tøff sesong. 8.plass er for dårlig selvfølgelig, burde komme 3-5 plass, derfor det er best (IMHO) å bygge opp et lag,ikke satse for dyre individualismer og superstjerner. Torres, Suárez, Gerrard har vært Liverpools beste det siste 15 årene, ingen av de var Top marked superstjerner før de kom. De var gode, talentfulle og tildels tainted(Suárez var en Big risk).

 

Av såkalte verdenskjent bigger then life superstars som Liverpool har hentet de siste årene står vi igjen med Mario balotelli, that went well....

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

 

Hvorfor i all verden skal han være sarkastisk over det kjøpet?

 

Fordi han er alt for dårlig for hvor Liverpool bør være. Eneste grunnen til at jeg hvertfall har troen inn mot neste sesong er ene og alene Klopp, ikke spillerne som er kjøpt. Hadde ikke Klopp vært her og dette hadde vært kjøp gjort av Rodgers/Hodgson, så hadde det vært ramaskrik fra absolutt alle. Nå skal såklart Klopp få tid på seg til å forme laget slik han vil, men det vil komme en tid for alle der man gjør opp status, også for selveste Klopp. 3 år er minimum for hver manager. Det bekymrer meg litt at Liverpool ikke klarer/eventuelt vil hente spillere av høyere kvalitet. Jeg klarer bare ikke å se hvordan spillerne som er hentet skal være så toneangivende at de vil heve laget så betraktelig at man er med og kjemper i toppen. Hvis målsettingen er EL-spill, så har man en ørliten sjanse.

Wijnaldum er bedre enn du tydeligvis tror, og en klar forsterkning fra det vi har, går rett inn i første elleveren.

Lenke til kommentar

For å være litt seriøs, for engangs skyld. De som ikke greide å få med seg at Wijanldum var klasse i Newcastle kan absolutt ikke et snev om fotball. Vanskelig å skinne over tid på et lag uten spisser, forsvar, vinger og med skade på den eneste gode keeperen de hadde. Wijnaldum hadde altså en Tiote og Anita som partnere på midten. Hvem av de to som er verst, ja det er en konkurranse i seg selv. Midtbanespiller som scorer mål = verdi. Mane er også en bra signering, om ikke noe kjedelig. 

 

Klopp vet hva han driver med. LFC er klart bedre nå enn hva de var før sommeren startet. Finnes ikke tvil i min bok at dere er med å kjempe om topp 4.

Lenke til kommentar

Jeg vil tror fortsatt at Liverpool ikke har god nok balanse defensivt på midten. Laget er forsterket, men ikke i den posisjonen som i mine uvitende øyne er kanskje den viktigste å få inn en kvalitetsspiller på. Jeg misunner Chelsea som har fått tak i Kanté.

 

Uansett så gleder jeg meg til neste sesong!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...