Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er et kjøp grunnet stort mb-skadeavbrekk. Greit å ha, ikke få tangaen i tvist for absolutt alt.

 

Kjipt å hente inn spillere eldre enn meg selv dog.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er positiv til den nye signeringen. Greit å ha en virkelig rutinert stopper, også var dette nok ment mer som en rotasjonspiller. Nå tenker jeg man bør tenke på hvor lite han ble hentet for, og at han nok ikke kommer til å ha så høy lønn heller. 

 

Greit å kvitte seg med Skrtel og Toure om de har høy lønn, og det er bedre alternativ tilgjengelig for en relativt lav sum.

 

Synes forsåvidt at en policy med å ikke gi store lønninger til spillere er bra. Nå tenker jeg ikke, at man ikke har muligheten gi mer i lønn (men ikke på United nivå), men da må det være en klassespiller i sin beste alder.

 

Liverpool bruker visst £152 millioner pund i året på lønninger. Skrtel tjente 3,9 millioner (pund) av de, Kolo Toure litt under det igjen (3,38 m pund), Lucas tjener 4,16 m pund. Blir alle de solgt er det 11,44 millioner pund i årlig innsparing på lønn (kanskje litt mindre om Liverpool må bidra på lønningen). I tillegg til noen millioner pund inn for salg av Skrtel og Lucas.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Budet fra Mark Hughes og Stoke skal være på 13 millioner pund. Dette har Liverpool akseptert.

Allen til Stoke for 13 mill. Litt kjipt, men litt greit også. Stoke et gode på å hente Liverpoolspillere.

 

Takk for din tid hos oss, Allen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fint at Liverpool slo alle de fjerderangs engelske klubbene, men nå blir det andre boller fremover i preseason. Ute å reise imorgen og spennende å se.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Han er eldre enn meg,det er varseltegn nok,men Klopp ønsket visstnok å hente han i fjor så stoler på han.

Er jo kjøpt som backup. I trust.

Lenke til kommentar

Han er kjøpt som en backup som er billig i drift. Sikkert ikke noe dårligere enn Kolo, bare mindre elskverdig og har mye lavere lønn. :p

 

Hadde det ikke vært for skade på Sakho og Gomez og at Ilori er med til OL, så hadde han nok aldri blitt kjøpt.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jo, til Burnley.

 

Velkommen til Georginio Wijnaldum foresten. God spiller, spennende spiller og tradisjon tro klarte Newcastle og Ashley å presse mest mulig juice ut av Liverpoolkrana for han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...