Mchansern Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) (Nå er jeg Newcastle-supporter, så jeg er ikke helt nøytral i saken) Er ikke Wijnaldum en type spiller dere trenger aller minst? AMC / Offensiv midt er vel kanskje der dere er aller mest dekket mtp. at Mane, Coutinho, Firmino og Lallana som kan spille i den rollen. I tillegg til å ha "talenter" som Teixeira som bør få spilletid, om det skal bli noe ut av ham. Om han selges håper jeg uansett han går for blodpris, men jeg skulle helst sett han i Newcastledrakt seff. Kan han ikke bekle ving-rollen? Nei. Ikke i noen stor grad eller en værende rolle uansett. Om dere kjøper han for at han evt. spille ving er det et svært dårlig kjøp. Kan sikkert bekle rollen om det er skader eller suspensjoner da, men han er ikke noen kantspiller. Tror ikke han spilte ving en eneste gang i Newcastle frem til nå, ei heller på landslaget. Endret 18. juli 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Nå må det jammen være nok med å kjøpe inn stallfyll, Wijnaldum er langt unna det Liverpool bør prøve seg på. Latterlig om han hentes. Når kommer egentlig stor-overgangen? Hvis Mané er det store som hentes i sommer så blir jeg utrolig skuffet, og da blir det til at man legger alt håp i at Klopp skal gjøre mirakler. Ikke en gunstig situasjon. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Hvis du forventer storsigneringer så tror jeg du har sovet i timen. Klopp er veldig kjent for å kjøpe billige og unge spillere som passer inn i HANS system. Spillere som videre blomstrer og blir superstjerner. Jeg tviler veldig på at det kommer inn noen andre enn Mane i prisklassen £30+ millioner. Eneste som kommer til å skje er ytterligere slanking av stallen. Jeg tror de er veldig ivrige etter å bli kvitt Balotelli og Benteke, to spillere blant de dyreste i drift i klubben, men som egentlig ikke passer inn. Og du trenger strengt talt i en liten realitycheck. Uten noe som helst spill i Europa skal du se lenge etter de store stjernene som kan velge og vrake blant Champions League klubber. Eneste stjernespilleren jeg tror vi kunne hatt seriøst sjans til å hente er Götze. Men han ser ut til å foretrekke gamleklubben uten Klopp fremfor Liverpool med Klopp. Endret 18. juli 2016 av Cappo Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Han kan vel kjøpe dyre og rutinerte selv om han kjøper billige og unge? Det er ikke enten eller... Det er litt klasseforskjell på Mané og Wijnaldum... Man må kunne forvente kjøp av gode spillere, har ingenting med reality-check å gjøre, jeg vet absolutt hvor Liverpool befinner seg og hvor de har vært de siste 20-årene, men man forventer alltid at det kommer gode spillere inn. Man har ikke CL-spill, det har ikke United heller... De fikk Mhiktaryan... det jeg sier er at det må gå ann å sikte LITT høyere enn Wijnaldum Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Det er ikke spesielt stor klasseforskjell på Manè og Wijnaldum nei. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Trist å lese kommentarer her. Er sjøl meget godt fornøgd med at en henter spelarar som VIL spele for pool framfor halvfeite Gôtze etc. Første vinduet til Klopp egentlig dette, så gje no mannen arbeidsro fram til 2017 i det minste. Eg vil mykje heller ha gull av gråstein enn å hente falma drit til overpris. Wijnaldum bør alle vere enige om er en klassespeler, men som Mchansern påpeiker (og eg er tilbøyelig til å vere enig) er eg usikker på om det er denne dekninga en skal tenke på. Men om Klopp har en plan, så har Klopp en plan. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Så det er det som skal være prioritet nr.1, at man vil spille for klubben?... Jeg vil også spille for klubben. Hvordan hadde det gått. Ja, virkelig trist å lese kommentarer om at man er uenig, skikkelig trist assa. Wijnaldum klassespiller? Absolutt ikke, stallfyll så det holder. Hvis han er klassespiller så legger man lista ufattelig lavt, og da bør man også være veldig fornøyd med en 8.plass i PL. Endret 18. juli 2016 av Colin. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Det er MYE vanskeligere å finne rutinerte stjernespillere som passer inn i en managers system. Det har vi sett haugevis med eksempler på i mange store klubber. Mye enklere å kunne forme og tilpasse unge spillere som ikke er ferdig utviklet, til systemet som manageren har. Mhiktaryan er en vanvittig dårlig eksempel, for han vil rett og slett ikke til klubben. Enkelt og greit. Sier ikke at Wijnaldum er en klassespiller og ikke sier jeg at jeg vil ha han heller. Jeg sier bare at du skal se langt etter storsigneringer fra Klopp. Uansett så syns jeg laget stort sett ser greit ut slik det er i dag og flere offensive midtbanespillere er det siste vi trenger. Skal det være noe så måtte det vært et defensivt rivjern og en venstreback. Syns det derimot bør være et skikkelig fokus på å få vekk alt som er av spillere som ikke har noen fremtid i Liverpool. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Om han selges håper jeg uansett han går for blodpris, men jeg skulle helst sett han i Newcastledrakt seff. Forstår ikke hva Klopp skal med Wijnaldum (erstatte Allen evt.?), men ser gjerne at klubben betaler overpris for å sende Lucas og Flanagan motsatt vei. Fortrinnsvis sistnevnte da han er en forferdelig fotballspiller, men helst begge to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 27 mill for Wijnaldum? Nei takk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Forstår ikke hvorfor. Wijnaldum er klasse og passer Klopp bra. Det eneste som ikke stemmer helt, er at dere har god dekning i hans beste posisjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Litt for stiv pris, jekk ned prisen og sleng over eks lucas tilbake til Rafa så er det greit. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Og du trenger strengt talt i en liten realitycheck. Uten noe som helst spill i Europa skal du se lenge etter de store stjernene som kan velge og vrake blant Champions League klubber. #småklubb Mvh Man Utd. 5 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Skal ikke du gå og feire seriegullet du tror dere vinner sammen med resten av barnehagen? 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Vi i hagan har fri til langt ut i august, men takk som spør. Kos deg på jobb. 7 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Og du trenger strengt talt i en liten realitycheck. Uten noe som helst spill i Europa skal du se lenge etter de store stjernene som kan velge og vrake blant Champions League klubber. #småklubb Mvh Man Utd. Med de "realistiske"-holdningene Cappo her utviser, så er jeg definitivt enig at man kan omtale klubben som småklubb. Skulle tro man bare kunne få tak i trash fra Vålerenga og Newcastle... lol. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Sprengte de banken for han også? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Helhjertet opplegg - LFC tok seg ikke råd til å varte opp med en fyllpenn til en offisiell underskriftseanse engang? Stakkars fyren fikk en sånn 2kroners seoghør penn til å signere en millionkontrakt. Bare i Liverpool! Det stinker Fistprice. Nå skraper dere virkelig bånn i søppelbøtta Endret 20. juli 2016 av St Louis Blues 5 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Ragnar Klavan er god på FM. Det er vel et ok utgangspunkt i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå