Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Skader og liverpool går hånd i hånd Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Kampdag! Noen som skal se treningskampen? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Får ikkje sett, men gøy at det er klubbfotball igjen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Sommerens beste signering. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Skal prøve å følge med. Driver å flytter inn med dama så får se. PS: DIGG SIGNERING Endret 8. juli 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Noen som vet noe om Sakho og utfallet av doping -saken? Så vidt meg bekjent skulle det komme et endelig utfall torsdag, og det er vel idag..?Iløpet av noen dager skal det bli sagt. Var innom UEFA og avga siste testimony nå igår. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Sommerens beste signering.Står det hvor lang kontrakten er?(orket ikke lest hele artikkelen..) Endret 8. juli 2016 av indahla Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Varer til 2022 (to gjenstående + fire nye) iflg. Dagbladet. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) "CONFIRMED: Mamadou Sakho to face no further punishment after UEFA hearing" http://www.thisisanfield.com/2016/07/confirmed-mamadou-sakho-face-no-punishment-uefa-hearing/ Endret 8. juli 2016 av bruker-343576 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Trollinga og memsa var sikkert nok straff Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Burde jo være mulighet for en susen erstatning? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Mine tanker etter første omgang av årets første preseason-kamp: Karius: Har nesten ikke vært i ballen. Virker til å stort sett sette i gang spillet med korte baller. Flanagan - Liverpools dårligste. Her var det ikke mye han fikk til offensivt. Ok kontroll bakover. Lovren - Supersolid, og virker å fortsette i god form. Leser spillet bra, og har noen susende taklinger. Matip - Har ikke sett så mye til han, utenom noen mindre heldige klareringer og pasninger. Lovren har stort sett stoppet det meste der bak på egen hånd. Smith - Litt for offensiv, og angrepene til Tranmere kom på hans side. Står for høyt imo, men redder seg på farta i en del situasojner. Ejaria - Den enste spilleren i dagens oppstilling jeg ikke hadde hørt om før kamp. 97-er. Virkeig kul å se på, og var topp 3 på Liverpool i 1. omgang. Uredd og god touch virker det som. Leiva - Altfor treig, både fysisk og fotballmessig. Kommer for sent inn i mange situasjoner. Brannagan - Spennende spiller og dekker mye rom. Jeg tror vi kan få se litt av han, og tipper han kommer til å starte alle cupkamper, i alle fall frem til de siste 2-3 (gitt at blir finale..) Kent - Veldig spennende spiller. Liker å utfordre og har en del sjanser til å score. Må justere skuddfoten litt. God fart, og god teknikk. Får dessverre inntrykket av at han kanskje faller litt vel lett i en del situasjoner. Uting. Firmino - Virker rusten, og toucher sitter ikke. Kunne vært alene gjennom midt i omgangen, men en dårlig touch ødelegger for han. Mańe - Starter på høyre kant og virker også litt rusten. Virker dog som han og Firmino allerede har funnet tonen og de finner hverandre flere ganger. Omgangen bar preg av at de unge vil vise seg frem, og de fleste klarer det med hell. Jeg syns de unge har vist seg bra frem, særlig Ejaria har imponert meg. Denne kampen betyr lite. Nysigneringene har vel knapt rukket å trene med laget. Ser likevel takter til at Mane kan bli en viktig brikke. Matip virker litt shaky, men det trenger jo ikke bety noe på dette stadiet. Regner med at stort sett hele laget byttes i pausen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Nice! Sakho er kul, dette blir bra! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Burde jo være mulighet for en susen erstatning? Burde det, etter min mening.. Mister sesongens viktigste enkeltkamp for klubben. Mister sjansen til EM på hjemmebane. Er vel ikke så veldig usannsynlig at han hadde spilt noen kamper i EM med skadeproblemene Frankrike har på stopperplass og formen Sakho viste mot slutten av sesongen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Lucas for treig inn i situasjonene... Han er en defensiv trussel. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Enig. Lucas deler vel kanskje "banens dårligste"-prisen med Flanagan. Lucas henger ikke med mot Tranmere en gang, de er vel på 4. eller 5. nivå av engelsk fotball. Sier sitt. Jeg har ikke noe mot om vi beholder han og bruker han som et 4. valg på midten og 4. valg som stopper. Jeg tror han er viktig i garderoben som en av veteranene, og er jo den som har vært lengst i klubben nå. Som jeg antok byttes hele laget, før andre omgang. Blir deilig å se Ings igjen, også er jeg spent på Lazar. Er også nysgjerrig på hvordan Woodburn og Alexander-Arnold er. Sistnevnte var vel kaptein for U18 forrige sesong. Woodburn er vel 16-17 år og blir vel beskrevet som klubbens største talent atm? Ings kaptein! Endret 8. juli 2016 av Knewt Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Kom nettopp hjem. Ser at Bogdan står i mål, ewwww. Har Karius spilt første omgang? Hvordan var han? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Mané er ikke ego iallefall, det er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå