Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får dere det til å bli selvmål? Sånn helt ærlig.

 

Elendig innsats, er enig i det.

 

 

Så ikke akkurat når målet ble scoret. Men kommentatorene sa det var "selvmål av Hyypia".

 

 

Edit: Wh1te så målet nå, og er egentlig litt enig med deg. Det står forresten på dagbladetlive at Hyypia scoret selvmål også. Men uansett så ligger vi under 1-0.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Jeg blir veldig skremt over hvordan vi spiller for tiden. Vi greier ikke prestere noen ting, ser ut som dette kan bli den verste perioden under Rafa, hvert fall hvis vi ikke går videre i CL. Taper vi i dag henger det i en tynn tråd, men det er fortsatt mulig, men hvis jeg ikke tar feil må vi da ha hjelp av andre lag. Fy faen for en nedtur. :(

Lenke til kommentar

Jeg er deprimert.

 

Det ble vel uavgjort mellom Marseille og Porto? Da har de henholdsvis 5 og 7 poeng. Da må vi satse på å ta Marseille. Hvis vi vinner våre tre siste kamper (Porto og Besiktas hjemme = seire, Marseille borte = bør være seier) så kommer vi ett poeng bak Marseille, hvilket vil si at Marseille da må avgi poeng mot enten Porto borte eller Besiktas, noe som godt kan skje. La oss virkelig håpe på det beste, men det er synd å se at vi har satt oss selv i slike problemer.

 

Verste er vel at vi ikke fortjener noe mer. Ledelsen, Rafa og spillerne må virkelig gå i seg selv nå og ta en skikkelig vurdering av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...