Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg også sitter og venter på dommen. Det har jo blitt sagt at den dommen skulle blitt gitt i går.

Men det har vel ikke kommet noe da, for eller så hadde vel folk vært raskt ute med hvor lenge, osv.

 

Er jo som han norske antidoping fyren eller hva han var sa, at det var ganske spesielt at Sakho var suspendert i 30 dager og at UEFA ikke hadde en endelig dom klar etter de 30 dagene hadde gått og at det mest sannsynligvis har skjedd et eller annet.

Du kan lese hva som har skjedd her:

https://www.theguardian.com/football/2016/may/28/mamadou-sakho-no-further-doping-ban

Den er fra lørdag, så "next few days" var kanskje litt vel optimistisk.

 

Håper vi får endelig svar snart.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Enig. Hva skal vi med Ox? Har du ingen forhåpninger zeebra? Først Balotelli og nå dette??? :p

 

Nei, altså heller Domenico Berardi, men hvis Ox er ledig er jo det bra. Han er en god ung spiller med 24 landskamper for England sitt seniorlandslag. Ikke dårlig for en spiller på 22 år det.

 

Får de Ox for under 25 million pund bør de hoppe på det som grådige gribber.

Lenke til kommentar

Jeg snakker ikke om stjernesigneringer (vi må tross alt være realistiske) jeg snakker om et lite nivå opp fra Ox. Ser virkelig ikke hva han skal tilføre Liverpool.

 

Paul Pogba er visstnok satt på transferliste. :dribble:

 

Blir sikkert dyrt da. Rundt 150 million Euro++

Lenke til kommentar

Pogba, ja takk. Kommer aldri til å skje da. 0,00000001% sannsynlig at han havner i Liverpool i sommer. :p

 

Og Ox. Nei. Nei. NEI. Håper virkelig ikke klubben henter Ox.. 15/16: 147 dager skadet. 14/15: 117 dager skadet. 13/14: 216 dager skadet. Altså mer skadet enn fit... Og han er en supermiddelmådig spiller, som man argumentere for at skyldes skadene i stor grad. 24 mål på 195 kamper (hvorav en del er i cuper, U21, League one-utlån m.m.) fra ving er heller ikke kjempeimponerende.

 

Da håper jeg mye mer på Mane som blant annet Liverpool er linket til, sammen med en haug andre klubber. Kun et år eldre enn Oxlade, en mye mer spennende spiller (imo) og han har vært ute til sammen 25 dager med skade i 12/13, 13/14, 14/15 og 15/16. Scorer gjør han og, med 71 mål på 182 kamper.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

Pogba, ja takk. Kommer aldri til å skje da. 0,00000001% sannsynlig at han havner i Liverpool i sommer. :p

 

Og Ox. Nei. Nei. NEI. Håper virkelig ikke klubben henter Ox.. 15/16: 147 dager skadet. 14/15: 117 dager skadet. 13/14: 216 dager skadet. Altså mer skadet enn fit... Og han er en supermiddelmådig spiller, som man argumentere for at skyldes skadene i stor grad. 24 mål på 195 kamper (hvorav en del er i cuper, U21, League one-utlån m.m.) fra ving er heller ikke kjempeimponerende.

 

Da håper jeg mye mer på Mane som blant annet Liverpool er linket til, sammen med en haug andre klubber. Kun et år eldre enn Oxlade, en mye mer spennende spiller (imo) og han har vært ute til sammen 25 dager med skade i 12/13, 13/14, 14/15 og 15/16. Scorer gjør han og, med 71 mål på 182 kamper.

 

 

Hva med Higuain nå da? Ser ut som det fort kan skje  :wee: Begynner kanskje å bli litt vel god dekning på topp da, tror ikke Benteke kommer til å tilbringe noe særlig mer tid i Liverpool da... 

Lenke til kommentar

Klopp skulle gått for Kroos, trenger en hengende midtbane av høy kvalitet.

Og så en spiss i verdensklasse. Det blir skrevet om Higuain idag, men ikke alle tror det er en Klopp vil satse på. Når i tillegg PSG blir nevnt som en klubb ute etter Higuain, så kan de skilte med bl.a. spill i Champions League. Dermed ender nok ikke Higuain på Anfield.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2016/06/03/sport/fourfourtwo/fotball/premier_league/ryktebors/44440420/

 

Fleire enn meg som reagerer på denne overskrifta? Her insinuerer artikkelen at Liverpool ikkje er ein storklubb. Dessverre er det mykje sanning i det, og hovedgrunnen er våre fattige og inkompetente eigarar.. Spørsmålet bør vere korleis vi igjen kan konkurrere med dei beste om spelarar og trofé? Eit godt førstesteg er å få inn Sheikh Khalifa. Saknar fleire rykte om han..

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2016/06/03/sport/fourfourtwo/fotball/premier_league/ryktebors/44440420/

 

Fleire enn meg som reagerer på denne overskrifta? Her insinuerer artikkelen at Liverpool ikkje er ein storklubb. Dessverre er det mykje sanning i det, og hovedgrunnen er våre fattige og inkompetente eigarar.. Spørsmålet bør vere korleis vi igjen kan konkurrere med dei beste om spelarar og trofé? Eit godt førstesteg er å få inn Sheikh Khalifa. Saknar fleire rykte om han..

Nei ellers takk. Vil heller at klubben drives bedre og med mindre feilkjøp enn at vi får en styrtrik eier som pumper inn cash vha. lugubre metoder som overprisede sponsoravtaler etc. Vil du bli nye $hitty/Chel$ki? £iverpoo£?
Lenke til kommentar

Nei ellers takk. Vil heller at klubben drives bedre og med mindre feilkjøp enn at vi får en styrtrik eier som pumper inn cash vha. lugubre metoder som overprisede sponsoravtaler etc. Vil du bli nye $hitty/Chel$ki? £iverpoo£?

Det er ingen motsetning mellom å drive godt og å ha stor kapital. Med meir kapital kan vi få ein større stadion, hente spelarar frå øvste hylle, behalde våre beste spelarar, spele i CL igjen, vinne trofé igjen. Så kan motstandarfans rope om £iverpoo£ så mykje dei vil, langt heller det enn vitsar av typen "which ship never docks in Liverpool? - The premiership".

Lenke til kommentar

Det har jeg heller aldri sagt. Det jeg har sagt er at jeg ikke vil ha en rik onkel og det passer heller ikke inn i historien til Liverpool. Er nok flere her som tenker som deg men jeg tror de aller fleste Liverpoolsupportere ikke vil at klubben deres skal bli drevet som et hobbyprosjekt til en eller annen sjeik... Penger er heller ikke noen garanti for sportslig suksess (de største kjøpene våre har vel som regel endt som flopper også?).

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...