Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det viser seg at UEFA har driti på draget er det jo helt utrolig. Det kan vel ikke være noen tvil om et stoff står på listen eller ikke.. Hadde Sakho tillatt analyse av B-prøven hadde dette kanskje vært oppdaget tidligere..

 

Edit: Trykkleif

Endret av indahla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

Sakho's erstatter i finalen var Liverpools beste i finalen.

Det er jo selfølgelig maks flaks for UEFA, og strengt tatt ikke noe som gjør det mer uskyldige.
Det er jo fair enough, gøy for oss at vi får nok en grunn til å skylde på finaletapet. Burde hatt straffespark, burde ha scoret flere,burde hatt sakho.

 

Evt bare let it go og fokuserer på neste sesong. Blir det slik at sakho frikjennes så har vi han neste sesong. Gleder meg heller over det enn å tenke What if og kjører blame game.

Lenke til kommentar

Jeg har da ikke prøvd å unnskylde finaletapet med at Sakho var ute, jeg prøver å fortelle at konsekvensene av feilen(?) er ekstra stor når "offeret" går glipp av en viktig finale. Hadde han blitt suspendert 30 dager under preseason så kunne man gitt litt faen, men når han blir utestengt for en finale så er det en langt større skandale.

 

Da tar jeg selvfølgelig utgangspunkt i ryktene om at UEFA har gjort en stor feil. Om dette er bare oppspinn så er det selvfølgelig bare å glemme det.

Lenke til kommentar

 

E jo berre en midlertidig utsettelse av dommen egentlig, og at UEFA ikkje suspenderer meir i denne omgang mens etterforskninga av preparatet blir ferdig. Blir jo basically berre lenger vekke om dei finner ut at preparatet skal stå på fy-lista likevel.

 

halmstrå håp såklart..

 

Har forstått det sånn at det har vist seg at dette stoffet ikke står på dopinglista likevel (men på en annen liste? Forvirrende...), og at det dermed er UEFA som har bæsjet på leggen her. Den franske avisen L'Equipe rapporterer at Sakho nå slipper videre straff. Det hele virker noe kaotisk, men slik det ser ut nå så kan Sakho spille både for landslag i EM og for Liverpool ved sesongstart.

 

Det ligger nok en veldig god grunn bak avgjørelsen om å ikke forlenge suspensjonen når de også sier at en endelig avgjørelse kommer om få dager, dette gjør de nok fordi de vet de har gjort en feil, og siste frist for å registrere spillere til EM er vel i morgen.

Godt du er optimist. Eg har ikkje like stor tru på frifinnelse.

Hadde en liten diskusjon angåande mourinho sine gode og dårlige kjøp. Ka med klopp? Kor stor kontroll hadde han på transfers i dortmund? Var det "hans" transfers? Og om ikkje, kor delaktig var han i prosessen?

Lenke til kommentar

Jeg satte det på spissen men jeg mener uansett at Liverpool bør sikte ihvertfall litt høyere med signeringene sine. Om noen mener at Ox er en klar forbedring av det vi har så er det helt ok for min del men jeg er av en annen oppfatning.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Eg er heilt omvendt. Skal ikkje sikte på den måten med signeringane, men heller dei som passer. (Det meiner jo sikkert du og, men du skjønner ka eg meiner)

Vil heller finne den nye Lewandowski for £3M framfor å hente en eller anna halvgammal sopp for £45M.

 

Klopp har vanligvis ikkje gått for dei dyraste transfera. Dette er såklart litt kombinert med at Dortmund var på randen av ruin omtrent når han tok over, men eg trur det kan vere endel "ukjente" blad som kan bli den nye Piszczek, Hummels, Lewan etc.

Førstnevnte er en back som kom gratis i 2010, og som blei en bauta på høgrebacken. Kanskje pool kunne fått til det samme på venstrebacken.

Eg har tru på Matip. Det er litt etter den oppskrifta.Grujic med ønsketenking er den nye Gerard. (Han har blitt sammenligna av andre så ikkje skyt meg for å sei det) =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Veldig rart at det ikke har kommet noe informasjon angående sakho. Burde fått svar og karantenen foran dommen er over. Snodige og mistenksome greier.

Lenke til kommentar

Ja jeg også sitter og venter på dommen. Det har jo blitt sagt at den dommen skulle blitt gitt i går.

Men det har vel ikke kommet noe da, for eller så hadde vel folk vært raskt ute med hvor lenge, osv.

 

Er jo som han norske antidoping fyren eller hva han var sa, at det var ganske spesielt at Sakho var suspendert i 30 dager og at UEFA ikke hadde en endelig dom klar etter de 30 dagene hadde gått og at det mest sannsynligvis har skjedd et eller annet.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Ja jeg også sitter og venter på dommen. Det har jo blitt sagt at den dommen skulle blitt gitt i går.

Men det har vel ikke kommet noe da, for eller så hadde vel folk vært raskt ute med hvor lenge, osv.

 

Er jo som han norske antidoping fyren eller hva han var sa, at det var ganske spesielt at Sakho var suspendert i 30 dager og at UEFA ikke hadde en endelig dom klar etter de 30 dagene hadde gått og at det mest sannsynligvis har skjedd et eller annet.

Du kan lese hva som har skjedd her:

https://www.theguardian.com/football/2016/may/28/mamadou-sakho-no-further-doping-ban

Den er fra lørdag, så "next few days" var kanskje litt vel optimistisk.

 

Håper vi får endelig svar snart.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...