.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Jonas Hector som er linka til Pool også i det siste. Nice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Götze ryker, men Karius blir sannsynligvis klar. Spent på denne sommeren over hvem som kommer og ikke minst hvem som går. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Det blir spennende å se hvem som tar førstekeeper-plassen neste sesong. Det forøvrig ganske sannsynlig at Karius mister store deler av pre-season og de første rundene i ligaen grunnet OL. Han er visstnok et av førstevalgene til en OL-tropp skal man tro media. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Jeg blir en smule overrasket hvis Mig er førstekeeper når serien starter igjen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Jeg blir en smule overrasket hvis Mig er førstekeeper når serien starter igjen. Det er en pre-season først, gi begge en sjanse nå Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Mignolet har allerede hatt sin sjanse, er jo en av dårligeste keeperene i PL. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Mignolet har allerede hatt sin sjanse, er jo en av dårligeste keeperene i PL. Problemet er at han er alt for ustabil. Svinger enormt i prestasjonene. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Hva skjer nå med Ward? Blir litt forvirret her nå. Blir Ward plutselig tredjekeepeer, går han ut på lån eller skal Migs ut (som vi nettopp forlenget kontrakten til)? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg blir en smule overrasket hvis Mig er førstekeeper når serien starter igjen. Det er en pre-season først, gi begge en sjanse nå Vi vet vel hva Mignolet står for i alle områder etter noen år med han som førstekeeper. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Bundesliga players regard Liverpool as their no.1 transfer destination in the Premier League. In a survey carried out with 235 players from the German top-flight by magazine Kicker, nearly 9.8% named the Reds as the club they would most like to play for. That was comfortably more than Arsenal (6%) and Manchester United (5.1%), while only Barcelona, Real Madrid and Bayern Munich scored higher than Jurgen Klopp’s side across the continent. http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/bundesliga-players-prefer-liverpool-transfer-11376550 7 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2016 Sliter med leggen Flere engelske medier melder at Hodgson nå vurderer å utelate Sturridge fra den endelige engeslke troppen til EM. Det er en leggskade som plager Sturridge denne gangen. Dermed kan han ryke ut av troppen. Carl Recine, Reuters/NTB Scanpix Sturridge er med i England-sjef Roy Hodgsons bruttotropp. Denne troppen skal reduseres med tre mann. Trolig blir troppen offentliggjort lørdag, dagen etter kampen mot Australia. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Nå har dette bare blitt tragikomisk Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Glimrande om han blir sidelinja i et EM. Syns no eg... Mindre sjans for broken pelvis (det var verst tenkelig i gammalCM) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Lazar Markovic entret nettopp banen i den tyrkiske cupfinalen etter 105 dager på sidelinjen med skade. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Selg: Bogdan - har ikke behov for han lenger, skuffet. Toure - begynner å bli for gammel nå, men har fortjent lønnen sin denne sesongen. Skrtel - takker for lojaliteten, men han er dessverre for begrenset. Moreno - elendig i forsvar og dårlig på å slå innlegg i angrep (de fleste blokkeres enkelt av forsvarsspillere), han har kun fart. Henderson - kan diskuteres om han bør få litt mer tid på seg ettersom skaden har ødelagt han litt, men tom før skaden var han for begrenset til å spille fast i XI, på sitt beste er han en squad spiller etter min mening. Allen - ikke god nok, men kan være en grei back-up, men for sin egen del bør han forlate klubben. Coutinho (kun hvis man får et stort bud) - han er ikke uerstattelig (som Suarez), prestasjonene hans svinger mye og han bidrar lite i forsvar (selv om han er ikke en forsvarspiller). Han har mange andre kvaliteter, men kommer det stort nok bud fra f.eks. Barcelona ville jeg gått for det. Spesielt om han selv vil forlate Liverpool. Ibe - spilte bra i fjor, men det har skjedd noe med han, tviler på om han blir en kvalitetsspiller noengang som er god nok for Liverpool. Markovic - Skuffet i Liverpool i fjor, skuffet nå i Fenerbache (ofte skadet). Benteke - passer ikke helt inn i filosofien til Klopp. Han er en beast i lufta, men ikke så mye mer utover det. Sturridge - pure klasse, men er altfor ofte skadet. Selges han eller Benteke må en annen spiss som kan skåre mange mål inn. Balotelli - trenger ikke uttale meg om han. Salg av enkelte ovenstående spillerne avhenger av at man henter inn spillere som kan erstatte dem. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Ekke mange igjen i troppen da gitt... Lenke til kommentar
Shi Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Selg: Bogdan - har ikke behov for han lenger, skuffet. Toure - begynner å bli for gammel nå, men har fortjent lønnen sin denne sesongen. Skrtel - takker for lojaliteten, men han er dessverre for begrenset. Moreno - elendig i forsvar og dårlig på å slå innlegg i angrep (de fleste blokkeres enkelt av forsvarsspillere), han har kun fart. Henderson - kan diskuteres om han bør få litt mer tid på seg ettersom skaden har ødelagt han litt, men tom før skaden var han for begrenset til å spille fast i XI, på sitt beste er han en squad spiller etter min mening. Allen - ikke god nok, men kan være en grei back-up, men for sin egen del bør han forlate klubben. Coutinho (kun hvis man får et stort bud) - han er ikke uerstattelig (som Suarez), prestasjonene hans svinger mye og han bidrar lite i forsvar (selv om han er ikke en forsvarspiller). Han har mange andre kvaliteter, men kommer det stort nok bud fra f.eks. Barcelona ville jeg gått for det. Spesielt om han selv vil forlate Liverpool. Ibe - spilte bra i fjor, men det har skjedd noe med han, tviler på om han blir en kvalitetsspiller noengang som er god nok for Liverpool. Markovic - Skuffet i Liverpool i fjor, skuffet nå i Fenerbache (ofte skadet). Benteke - passer ikke helt inn i filosofien til Klopp. Han er en beast i lufta, men ikke så mye mer utover det. Sturridge - pure klasse, men er altfor ofte skadet. Selges han eller Benteke må en annen spiss som kan skåre mange mål inn. Balotelli - trenger ikke uttale meg om han. Salg av enkelte ovenstående spillerne avhenger av at man henter inn spillere som kan erstatte dem. Er for å beholde - Toure, gi han en et års kontrakt, fin backup. Spørsmålet er jo om man bør satse på noe yngre som backup, men fortsatt fin å ha tenker jeg. - Henderson; vært en del skadet, og bør få en sesong til, må selvfølgelig få inn konkurranse til han, men han er veldig profesjonell, med bra fysikk og ganske god teknikk. Kan hende det virkelig løsner for han. - Coutinho; med mindre han vil dra og det kommer et veldig bra bud. - Markovic; bare fordi han bør på en sjanse under Klopp. Sturridge er jeg usikker på, er mye skadet, og føler han kan være litt lat, og gjerne litt for egoistisk. Så er egentlig for å selge han om noen gir et bra bud. Ingen vits å bli kvitt han på billigsalg. Har troen på Ings og Origi, men for min del kan godt Sturridge selges, men da bør det også hentes inn en spiss til. Mest prekære posisjoner å få inn er venstreback, defensiv midtbane, stopper og høyreving i den rekkefølgen. Nå som det allerede er hentet inn blant annet keeper, + Matip og Grujic. Selges både Benteke, Ballotelli og Sturridge må selvfølgelig også spiss forsterkes, samme med om Coutinho for eksempel skulle selges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå