Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo vanskelig å ta stilling til Lovren-situasjonen uten å ha hørt samtalen.. Virker som begge er noen småbarnslige stabeist. Hvis han har fått beskjed om å varme opp i 15 min, gjorde det og satt seg igjen: ok - hva har han gjort galt? Hvis han da fikk beskjed om å komme seg ut igjen, og ikke gjorde det: dust.. Ikke at jeg egentlig bryr meg. Bare fint at han ikke er på landslaget sånn egentlig - mindre sjanse for å bli skada. Han har jo vært solid siste del av sesongen etter at Klopp fikk han tilbake på et høyt nivå av selvtillit.

Lenke til kommentar

Spennende spiller. 22 år gammel og fast for 6. plass i Bundesliga.

 

Statistikken virker ikke helt super (og, ja, jeg vet at statistikk ikke er alt), men han er vel uansett bedre konkurranse enn Bogdan. Rent statitisk virker han å være på nivå med Mignolet. Tok med 3 andre Bundesliga-keepere som har vært "on fire" denne sesongen.. Burde vel kanskje tatt med Ter Stegen, med tanke på at han og har blitt linka til Liverpool.

 

Ingen kritiske feil som har ført til mål.. Der har han et stort fortrinn på Mignolet.

 

post-102350-0-87118200-1463418942_thumb.png

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Liverpool skal være nære overganger med Mario Götze og Loris Karius. Sistnevnte er solid keeper.

 

Lorius Karius er en god keeper, men ikke god nok for Liverpool. I forhold til Mignolet er ikke Lorius Karius en kjempe erstatning. Bernd Leno er bedre f.eks. Og Liverpool er et lag som heller burde ha en type kjempekeeper som Marc Andre Ter-Stegen eller eventuelt andre keepere om holder topp internasjonalt nivå.

Lenke til kommentar

Spennende spiller. 22 år gammel og fast for 6. plass i Bundesliga.

 

Statistikken virker ikke helt super (og, ja, jeg vet at statistikk ikke er alt), men han er vel uansett bedre konkurranse enn Bogdan. Rent statitisk virker han å være på nivå med Mignolet. Tok med 3 andre Bundesliga-keepere som har vært "on fire" denne sesongen.. Burde vel kanskje tatt med Ter Stegen, med tanke på at han og har blitt linka til Liverpool.

 

Ingen kritiske feil som har ført til mål.. Der har han et stort fortrinn på Mignolet.

 

attachicon.gifSkjermbilde.PNG

 

Interesssant statistikk, men ikke glem at keeperen faktisk spiller bak er forsvar, og at midtbanen og faktisk også angrepspillerne kan være relevant for keeperens prestasjoner. Noen kan jo tro at Manuel Neuer er verdens beste keeper fordi han er en fantastisk keeper, mens andre kan si han ikke egentlig er så god, fordi han ikke er involvert i spillet fordi han har såpass bra lag at han ikke trenger så høy aktivitet. Dette i motsetning til Karius, hvis statistikk viser at han er meget verdifull. Han spiller på et middels bra bundelsliga lag med dårlig forsvar i forhold til andre topplag. Klart han slipper inn flere må enn Manuel Neuer som spiller for et av verdens beste lag.

Lenke til kommentar

 

Spennende spiller. 22 år gammel og fast for 6. plass i Bundesliga.

 

Statistikken virker ikke helt super (og, ja, jeg vet at statistikk ikke er alt), men han er vel uansett bedre konkurranse enn Bogdan. Rent statitisk virker han å være på nivå med Mignolet. Tok med 3 andre Bundesliga-keepere som har vært "on fire" denne sesongen.. Burde vel kanskje tatt med Ter Stegen, med tanke på at han og har blitt linka til Liverpool.

 

Ingen kritiske feil som har ført til mål.. Der har han et stort fortrinn på Mignolet.

 

attachicon.gifSkjermbilde.PNG

 

Interesssant statistikk, men ikke glem at keeperen faktisk spiller bak er forsvar, og at midtbanen og faktisk også angrepspillerne kan være relevant for keeperens prestasjoner. Noen kan jo tro at Manuel Neuer er verdens beste keeper fordi han er en fantastisk keeper, mens andre kan si han ikke egentlig er så god, fordi han ikke er involvert i spillet fordi han har såpass bra lag at han ikke trenger så høy aktivitet. Dette i motsetning til Karius, hvis statistikk viser at han er meget verdifull. Han spiller på et middels bra bundelsliga lag med dårlig forsvar i forhold til andre topplag. Klart han slipper inn flere må enn Manuel Neuer som spiller for et av verdens beste lag.

 

 

Skal sies at Mignolet også hadde ganske bra statistikk før han om til Liverpool. 

 

Ikke sett noe av Karius, men er positiv til å hente ny keeper åkke som!

Lenke til kommentar

Spennende med ny keeper, sårt tiltrengt med litt konkurranse før neste sesong. Blir litt feil at Mignolet skal ha klippekort med den varierende formen han har vist. For all del, en god keeper. Men bunnivået hans er rett og slett for dårlig.

 

Sykt spent før finalen, måtte det gå veien for oss! Ynwa =D

 

Forresten, vet ikke om dette er postet før men.. Dette er en knallbra Liverpool-podkast på norsk! Poster ukentlig, ofte veldig gode gjester! Anbefales sterkt for alle røde:

You’ll never talk alone

Endret av Niram
Lenke til kommentar

Ikke så mye en kan gjøre. Sevilla er jævlig gode. Var vel egentlig det laget jeg ikke ønsket meg i finalen. :/

 

De vant ganske fortjent. Og det er ikke bare Moreno sin feil. For de andre spillerne har hatt ørten hundre feilpasninger som har ført til kontring i mot.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Hva annet skal vi liksom satse på neste sesong? Vi har jo ikke noe europacup spill. Kun to nasjonale cuper og ligaen.

 

Vi var jo regel ræva i andre omgang og tapte ganske fortjent. Hvor er innsatsen vi viste mot Dortmund? Totalt fraværende i denne kampen i hvert fall og jeg tipper Klopp er fullstendig rasende og har mest lyst til å sparke alle spillerne. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Hva annet skal vi liksom satse på neste sesong? Vi har jo ikke noe europacup spill. Kun to nasjonale cuper og ligaen.

 

Vi var jo regel ræva i andre omgang og tapte ganske fortjent. Hvor er innsatsen vi viste mot Dortmund? Totalt fraværende i denne kampen i hvert fall og jeg tipper Klopp er fullstendig rasende og har mest lyst til å sparke alle spillerne. :p

 

Sevilla vant kampen på midten. Håper Klopp gir dem en overhøvling i garderoben for dette var skralt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...