Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere medier tror at Peter Crouch vil få en sjelden sjanse fra start for Liverpool mot Besiktas i kveld, og den lange spissen insisterer på at han er klar for oppgaven trass i at han har fått lite spilletid denne sesongen.

 

Crouch var ubenyttet reserve mot Everton på lørdag, og med Fernando Torres ute med skade er det naturlig å tro at en frisk og uthvilt Crouchy vil få sjansen.

 

- Som spiller må du alltid være klar til kamp. Manageren endrer på ting hele tiden, og i tillegg har vi en del skader, så du må alltid være beredt. Og det er jeg, sier Crouch til liverpoolfc.tv i dag.

 

- Vi har akkurat spilt mot Everton, og nå har vi en Champions League-kamp og møtet med Arsenal i de kommende dagene. Dette er kjempeviktige kamper, og jeg ønsker å spille i dem.

 

Spissen som gjorde 18 mål for Liverpool i fjor har imidlertid slitt med å finne formen i de kampene han har fått sjansen denne sesongen. Så langt står han bokført med ett mål på sju kamper. Han trekker imidlertid frem fjorårets saksespark som resulterte i mål mot Galatasaray og hat-tricket mot Arsenal som gode omen foran de kommende to kampene.

 

- Hat-tricket var et av de beste øyeblikkene jeg har hatt i denne klubben, og volleyen mot Galatasaray var antagelig det beste målet jeg gjorde i fjor. Jeg har ingenting i mot å repetere dette.

 

- Stemningen i garderoben var meget etter kampen mot Everton. Vi var skuffet over resultatet i fjor, så vi trengte denne seieren. Nå må vi starte kamnpen i kveld på en god måte, og få et positivt resultat. Det er også viktig med tanke på Arsenal-kampen i helgen, avslutter Crouch.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Kunne vært interessant å se Babel på topp for en gangs skyld, men synes det er litt risikabelt å starte med det i en sånn kamp. Har også veldig sans for Kuyt, så håper vel egentlig at det blir Kuyt / Voronin fra start - så kan heller Babel komme inn på topp når vi leder komfortabelt 7-0 en halvtime før slutt...

 

Torres fortsatt skada?

Han er visst det, men forhåpentligvis klar til å senke Arsenal på søndag. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Crouch er så udugelig. Han kommer garantert ikke til å score i dag, med mindre han får ballen servert på diamantglasert gullfat eller flakser noe enormt. Besiktas er ikke akkurat et godt lag, så vi bør slå dem uansett hvem vi starter med. Hvis ikke kan vi vinke bye-bye til CL.

Lenke til kommentar
Skjer med han derre Lucas da? Hører han skal være svingod, ser han på FM08 bare. Ung enda, får vel ikke noe spilletid.. før om noen år

Velvel, blei faktisk bytta inn for Gerrard mot Everton i helga, spilte veldig bra og hadde skuddet som Neville fant det for godt og redde med hånda. Han er god på FM08, og han er god i RL, overbevist om at vi har en framtidig storspiller der altså.

 

Edit: Han har spilt litt i cupene også..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...