Leaf Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Dette var jammen meg begredelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Ungt ungt lag som knapt har sett på hverandre og sjelden vært på banen sammen pluss bebkspillere med liten tid sammen erlik tap i dette tilfellet. Ganske tydelig at torsdagens kamp er i hodet på Klopp og spillerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Så lenge ingen blir skadet er det greit. At benteke fikk et mål er et solid pluss, samt en god ward Lenke til kommentar
toreae Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Bunnivået våres er fortsatt like elendig. Greit å se Benteke litt mere enn bare at han blir byttet inn. Er vel kanskje det siste vi ser til han, i Liverpooltrøyen. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 En ting er iallefall sikkert. Det blir ikke noe gull til Liverpool neste år med det forsvaret/keeperen. Det trengs dramatisk overhaling defensivt for å kunne ha mulighet til gull neste år. I beste fall kan Liverpool håpe på topp4 neste år med dagens forsvar/keeper. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Tror det er for tidlig å snakke om gull neste år. Topp 4 er målet, noe mer er en fin bonus Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 En ting er iallefall sikkert. Det blir ikke noe gull til Liverpool neste år med det forsvaret/keeperen. Det blir ikke noe gull til Liverpool uansett hva slags keeper/forsvar dere stiller med. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 En ting er iallefall sikkert. Det blir ikke noe gull til Liverpool neste år med det forsvaret/keeperen. Det blir ikke noe gull til Liverpool uansett hva slags keeper/forsvar dere stiller med. Hvem dreit i tampongpakken din idag da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg ofrer ikke mange tanker til denne kampen. Muligens fordi jeg satt/sitter på toget og ikke fikk sett hvordan laget spilte. Med mannskapet som spilte er jeg ikke overrasket. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 En ting er iallefall sikkert. Det blir ikke noe gull til Liverpool neste år med det forsvaret/keeperen. Det blir ikke noe gull til Liverpool uansett hva slags keeper/forsvar dere stiller med. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) Lol at least you tried Endret 1. mai 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Lol at least you tried Jeg prøver ikke hardt nok 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 En ting er iallefall sikkert. Det blir ikke noe gull til Liverpool neste år med det forsvaret/keeperen. Det blir ikke noe gull til Liverpool uansett hva slags keeper/forsvar dere stiller med. Keeper har veldig mye og si, se på United f.eks. Uten De Gea hadde de ikke klart topp 8 engang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 En ting er iallefall sikkert. Det blir ikke noe gull til Liverpool neste år med det forsvaret/keeperen. Det blir ikke noe gull til Liverpool uansett hva slags keeper/forsvar dere stiller med. Keeper har veldig mye og si, se på United f.eks. Uten De Gea hadde de ikke klart topp 8 engang. Nå snakker vi om gull, ikke topp 8. Og jo, det ville vi. Å ha en så god spiller gjør at de andre spillerne ubevisst presterer dårligere, i dette tilfellet forsvaret. Derfor tar jeg det ikke så tungt at de Gea drar til sommeren da det tvinger oss til å begynne å forsvare oss ordentlig. En ting er iallefall sikkert. Det blir ikke noe gull til Liverpool neste år med det forsvaret/keeperen. Det blir ikke noe gull til Liverpool uansett hva slags keeper/forsvar dere stiller med. Hvor lenge satt du med fingerne på ctrl+v med det bildet der egentlig? Vel, du forsøkte hvertfall. 4 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Håper inderlig vi går for Bernd Leno i sommer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Lol at least you tried Jeg prøver ikke hardt nok Å joda, du klarte bare ikke bedre Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hadde vi vunnet mot Newcastle så kanskje vi hadde tatt denne kampen litt mer seriøst. Men det gjorde vi ikke, så nå er vår beste sjanse å prøve og vinne Europa League. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) Lol at least you tried Jeg prøver ikke hardt nok ;) Å joda, du klarte bare ikke bedre Der tok du feil igjen som vanlig. Bananen også Endret 1. mai 2016 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Håper inderlig vi går for Bernd Leno i sommer. Ja, hvis ikke Ter Stegen er mulig da. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 En ting er iallefall sikkert. Det blir ikke noe gull til Liverpool neste år med det forsvaret/keeperen. Det blir ikke noe gull til Liverpool uansett hva slags keeper/forsvar dere stiller med. Keeper har veldig mye og si, se på United f.eks. Uten De Gea hadde de ikke klart topp 8 engang. Selv med så god keeper klarer ikke Man Utd topp 4 i år. Tenk da hvor mye bedre Liverpool kan gjøre det neste år med en topp keeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå