Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool må betale Burnley 6,5 millioner pund (77 millioner kroner) for Danny Ings, selv om han ble hentet til klubben som kontraktløs spiller sist sommer.

Det har et tribunal avgjort. I tillegg til summen på 6,5 millioner pund kan Liverpool bli nødt til å betale inntil 1,5 millioner pund ekstra avhengig av hvor mange kamper han spiller for klubben. Totalt kan summen altså komme opp i 95 millioner kroner.

Burnley skal dessuten ha 20 prosent av overgangssummen dersom Ings blir solgt videre. Dette er det største kompensasjonsbeløp noensinne for en kontraktløs spiller.

Loooool

Lenke til kommentar

Virker som de legger litt vel mye tiltro til denne påståtte viljen til Tottenham til å betale £12m for Ings.

Helt enig i at Burnley har fått i overkant mye for en spiller som var kontraktsløs.

At de får den summen + 20% av neste salg er ganske vanvittig. Med en 20% klausul så burde hovedsummen vært betydlig laver.

Lenke til kommentar

Unnskyld at jeg sier det men er det så jævlig vanskelig å sjekke hva man propper i seg? Han får betalt millioner i året men klarer faen ikke lese innholdsfortegnelsen på en boks med slankepiller? Misforstå meg rett, jeg digger Sakho, men dette er idioti på høyt nivå. "Jeg visste ikke hva jeg tok" må være den mest oppbrukte og ræva unnskyldningen som finnes for doping.

Forventer du annet av fotballspillere enn normale folk? Vet du overhode hva du får i deg gjennom maten du spiser? Jeg er sikker på du hadde blitt rimelig sjokkert om noen kom med en liste med hva og forklaringer på hva hver enkelt er og hva slags effekt de har.

Det er ikke så enkelt å kontrollere 100% hva du spiser. Det er en del av jobben som idrettsutøver, men det er ingen automatikk i at det lykkes.

Jeg tviler på Sakho har gjort det med vilje. Har han det er det rimelig unødvendig og ikke akkurat spesielt prestasjonsfremmende eller verdt risikoen.

Vi kan vel regne med at Toure forsvinner i sommer. Da sitter vi igjen med Matip, Lovren og Skrtel (+Gomez og Lucas) av stoppere for den neste sesongen. Bør vi kjøpe enda en stopper i sommer? Det tror jeg. Både Matip og Lovren har vært en del skada opp i gjennom, Skrtel har ikke vært god de gangene han har fått sjansen denne sesongen..

Lovren har mista 19 kamper de to sesongene i Liverpool grunnet skade. Matip har i samme periode mista 16 kamper for Schalke.

Ikke glem Emre Can.. Men ja, Liverpool bør kjøpe Mats Hummels og en type som Nicolas Süle.

Skrtel bör de kvitte seg med.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Jeg leser flere skriver vi bør selge Skrtel. Jeg er uenig. Det er ikke veldig lenge siden han var en av Liverpool sine beste spillere. Se på Lovren. Var helt ute men presterer nå på et stabilt, høyt nivå. Skrtel kan komme dit igjen. Ha må bare klippe seg...

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke vi skal aktivt gå inn for å selge han. Men ryktene skal ha det til at Skrtel begynner å tvile litt på fremtiden sin i Liverpool.

Samtidig så er han vel inne i en av de siste sesongene på topp. I tillegg så tror jeg ikke han er veldig interessert i å sitte mye på benken.

Ihvertfall ikke så mye som i det siste.

Det som ser ut til å redde Skrtel fra en evig benkesliting er at Sakho testet positivt og dermed blir utestengt i en god tid.

For meg så sier det sitt når Klopp velger Lucas og Toure fremfor Skrtel.

Lenke til kommentar

Noen her som samler på The Kopite blader? Jeg har disse utgavene #6 12/14, #7 12/13, #8 12/13, #1 13/14, #2 13/14, #3 13/14, #4 13/14 og #5 13/14 liggende her til å gi bort gratis hvis noen vil ha de. Bladene kan hentes hos meg eller sendes mot at mottakeren betaler for frakta. PM om du er interessert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her som samler på The Kopite blader? Jeg har disse utgavene #6 12/14, #7 12/13, #8 12/13, #1 13/14, #2 13/14, #3 13/14, #4 13/14 og #5 13/14 liggende her til å gi bort gratis hvis noen vil ha de. Bladene kan hentes hos meg eller sendes mot at mottakeren betaler for frakta. PM om du er interessert.

Noen spesiell grunn til at du ikke vil ha de lenger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...