Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Quaresma er en fantastisk ving. Fart, rykk, dribleferdigheter, skuddferdigheter, pasningsferdigheter. I mine øyne er han kanskje den beste vingen som kan kjøpes per dags dato. Rafa har sett på ham før, men han blir nok for dyr for et kjøp regner jeg med. Litt nykker har han nok, men det skulle vi nok greid å spilt fra ham på Melwood. ;)

 

PS: Arbeloa var skadet ifølge Liverpool.no, så da fikk noen her som spurte om det på lørdag svaret de var ute etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer sikkert aldri til å få Quaresma, siden han nok blir for dyr etter Rafas syn, men det er nå en våt drøm da. Fantastisk god spiller, ganske lik Ronaldo.

 

Edit: Håper også på Steven Taylor! Ut med Crouch og Sissoko og inn med Quaresma og Taylor + en skadefri Kewell. Det hadde vært noe. Kan godt kjøpe Owen om vi får han på billigsalg også, som det gikk/går rykter om også..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

I morgen skal vi spille mot Besiktas. Det er en kamp vi skal og må vinne. Det jeg synes blir mest spennende er lagutaket. Pennant og Alonso er tilbake. Torres ble igjen hjemme.

 

Er er den lagoppstillinga jeg håper på:

 

 

--------------Reina----------------

 

Finnan---Carragher---Hyypia---Riise

 

Pennant---Gerrard---Mascherano/Alonso---Benayoun

 

---------Voronin/Kuyt---Babel----------

 

 

Jeg synes at vi kanskje burde være forsiktige med Alonso så han er "fit for fight" til Arsenal kampen og da kan vi spille med Masch i stedenfor. Jeg tror kanskje at Rafa kan velge å spille med Gerrard på venstre eller høyre, og Masch - Alonso sentralt muligens.

På topp så er det egentlig samma for meg, bare ikke Crouch. Men heller Crouch nå, enn mot Arsenal i hvertfall. Kunne vært kult med Babel - Voronin eller Babel - Kuyt på topp.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Det har ikke jeg lest noe sted, men det skulle ikke forundre meg. Det er ikke første gangen han kommer med uttalelser som gjør at man nesten skulle tro at han ikke hadde sett kampen. Og hvis Sissoko vil bort fra Liverpool, hvorfor skal vi i hele tatt la ham spille? Da har han ingen klubbfølelse, og yter neppe sitt beste. Han er bare redd for å bli skadet, slik at en overgang til en annen klubb skal gå i vasken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sissoko vinner ballen mye, men når han skal gi den ifra seg går alt til helvete.

 

Om Sissoko:

 

Against Everton, his passing was truly woeful. Few players get past him but teams are realizing that often you don’t really need to: simply let him try to get the ball to another player and he’ll present it back to you.
Lenke til kommentar
For ikke lenge siden var Sissoko en av verdens beste midtbanespillere? :ermm:

Han var kanskje for en stund siden et av de mest lovende talentene. Det er få som vinner flere baller og kriger bedre på midtbanen enn momo, men på den andre siden er det også få som mister ballen flere ganger enn ham. På den tiden han har vært i Liverpool har han tydelig ikke klart å forbedre teknikken eller passningskvalitetet, så jeg synes ikke han har noen framtid for oss hvis han ikke klarer å forbedre seg kraftig fremover. Trodde eg så forbedringer i pre-season, men eg tok tydeligvis feil. Vi kan rett og slett ikke beholde spillere som ikke presterer i en klubb som Liverpool.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
For ikke lenge siden var Sissoko en av verdens beste midtbanespillere? :ermm:

 

Sissoko er talent, men han er ikke motivert for å spille i Liverpool. Det er ikke veldig lenge siden han var helt rå på banen. Husker Chelsea-kampen hvor han lekte seg mot Ballack og Co.

Lenke til kommentar
For ikke lenge siden var Sissoko en av verdens beste midtbanespillere? :ermm:

 

Sissoko er talent, men han er ikke motivert for å spille i Liverpool. Det er ikke veldig lenge siden han var helt rå på banen. Husker Chelsea-kampen hvor han lekte seg mot Ballack og Co.

Husker den kampen. Da var han helt genial. Deilig å se faceplanten til Ballack.

 

Lenke til kommentar
For ikke lenge siden var Sissoko en av verdens beste midtbanespillere? :ermm:

Han har aldri vært det, men han kan fort bli det. Som de andre sier så er det bare teknikken og pasningene det står på. Men, synes ikek vi har tid til å vente, virker ikke som han utvikler seg nok i Liverpool heller. Både for han og Liverpools skyld så håper jeg vi selger han i januar. Benitez vil nok beholde han på grunn av talentet.

Lenke til kommentar

Sissoko er en fantastisk go spiller når han er i form.

Forje sesong var han strålende go, håper virkelig formen kommer tilbake.

Var snakk om at han ønsket/ville gå i januar:S*-)

Comeback for Harry Kewell mot Newcastle, gleder meg virkelig til han er tilbake!!

 

 

Tror morgen dagens lag vil bli slik.

 

--------------Reina----------------

 

Finnan---Carragher---Hyypia---Riise

 

Pennant---Gerrard---Alonso---Benayoun

 

Voronin---Crouch

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...