AllFather Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 På vegne av PL klubber generelt sett så skal vi spandere på dere en god flaske Villa Champagnebrus når United tar den tilbake i 2042 6 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Den forstod jeg ikke helt Allfather. Da har jo dere 52 år? 4 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 På vegne av PL klubber generelt sett så skal vi spandere på dere en god flaske Villa Champagnebrus når United tar den tilbake i 2042 Detta var raust, AllFather! Pass på så du ikke lover bort hele pensjonen din nå da Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Er dau innen den tiden uansett. Jeg bare setter resten av forum brukerene i gjeld 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Jeg tar på meg ansvaret. De skal få en hel flaske kroppslig filtrert villa champagnebrus. 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 http://www.football365.com/news/premier-league-winners-and-losers-32 Om denne statistikken stemmer ang. Mig, så sier det vel sitt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Noe nytt angående sakho? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Noe nytt angående sakho? Ja, han har blitt tatt for doping. Var visst noe slankemiddel eller noe sånt. 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Vet ikke om disse er posta allerede. Dette er visst hjemme- og tredjedrakt neste sesong. Liker ikke hjemmedrakta spesielt godt. Tredjedrakta er ok. Får vel neppe se den så mye uansett. Tør vi gjette på at bortedrakta blir kylling-gul igjen? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Med den tredjedrakta der kan vi jo spille i mørket! Tsjernobyl FC liksom. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Er nå bra han tar ansvar. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Vi kan vel regne med at Toure forsvinner i sommer. Da sitter vi igjen med Matip, Lovren og Skrtel (+Gomez og Lucas) av stoppere for den neste sesongen. Bør vi kjøpe enda en stopper i sommer? Det tror jeg. Både Matip og Lovren har vært en del skada opp i gjennom, Skrtel har ikke vært god de gangene han har fått sjansen denne sesongen.. Lovren har mista 19 kamper de to sesongene i Liverpool grunnet skade. Matip har i samme periode mista 16 kamper for Schalke. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Tipper vel at Sakho med det er ferdig i klubben. Veldig trist med en slik slutt på en likandes kar som Sakho. Jeg tror ikke han har dopet seg med vilje, men det er i grunn ganske typisk Sakho å ikke passe på hva han fikk i seg gjennom slankemiddelet. Og med Skrtel nesten på vei ut døra så betyr det at vi må uansett må hente minst 1 stopper til som kan slåss om startplass. Med tanke på at Klopp som har vært flink til å gi unggutter en sjanse, kun har latt Ilori, som forøvrig er på vei ut også, en sjanse, så sier det meg at det ikke akkurat er mange stoppertalentene i Liverpool. Vet ikke hvilke potensielle kjøp vi kunne gjort. Kanskje vi bare får skaffe oss Champions League plass og slenge ut et bud på Hummels? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 For en jævla knød. Bare å terminere kontrakten hans og få han bort. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Sakho fortsetter i klubben. Han tar ansvar, tar straffen og kommer tilbake. Tipper han får 6-9 mnd og er klar til jan 2017. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hvorfor tror du det? Vi solgte jo Suarez mye av samme grunn, at han kom til å være utilgjengelig store deler av sesongen. Og her snakker vi om en som mest sannsynligvis kommer til å være ute minst 1 sesong, kanskje til og med 2 eller 3. Sakho har kontrakt frem til 2020, så det vil si at han kan risikere å være ute halve kontraktsperioden. Tror du virkelig klubben er interessert i å betale lønna til en spiller de ikke kan bruke i flere sesonger? Nå vet jeg ikke hvorfor det stoffet han har testet positivt på står på dopinglista. Jeg klarer ved første øyekast ikke å finne noe om at det er snakk om prestasjonsfremmende stoffer. Uten at jeg helt vet hvordan ting fungerer. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 @cappo: Hummels er vel i dialog med Bayern, så då ligger nok den ballen dø for det meste anna av interesserte klubber ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå