Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle vært sånn at når ballen 100% sikkert går i mål, men blir reddet ulovlig av en motspiller og keeper er utspilt, så burde målet godkjennes og den som reddet ulovlig vises ut.

 

Det var vel litt drøyt. Det kommer i hvert fall aldri til å skje, og det er jeg glad for.

Det er ikke jeg. Ser ikke for meg hva jeg hadde gjort om vi bomma på den straffen i går (var ikke langt ifra heller). Hadde klikket.

 

Er klar over at det aldri kommer til å skje selvfølgelig, og det hadde sikkert vært vanskelig å gjennomføre også ettersom man skal være helt sikker på at ballen hadde gått inn, men litt rettferdighet må det jo være.

Lenke til kommentar
fælt hva ord som blir lagt i munnen min. Sammenligner, sidestiller ikke. Å når ble det usaklig og mene noe annet enn andre?

 

ser ikke store forskjellen på en hands og å rive ned en spiller i straffefeltet når man er for træg i en duell

 

Beklager, da har jeg mistolket denne setningen og jeg legger meg flat.

 

Det er ikke jeg. Ser ikke for meg hva jeg hadde gjort om vi bomma på den straffen i går (var ikke langt ifra heller). Hadde klikket.

 

Er klar over at det aldri kommer til å skje selvfølgelig, og det hadde sikkert vært vanskelig å gjennomføre også ettersom man skal være helt sikker på at ballen hadde gått inn, men litt rettferdighet må det jo være.

 

Det er akkurat det jeg tenker på, hadde sikkert blitt mange omdiskuterte situasjoner om dette hadde blitt en regel.

 

 

Enig i at det hadde vært utrolig surt om Kuyt ikke hadde puttet på straffen, da hadde det liksom ikke vært nok med det røde kortet.

Endret av glennandre
Lenke til kommentar
ser ikke store forskjellen på en hands og å rive ned en spiller i straffefeltet når man er for træg i en duell

 

Beklager, da har jeg mistolket denne setningen og jeg legger meg flat.

Begge bruker gale midler for og hindre mål. Carragher skjuler det godt, Neville gjør det åpenlyst å vet han og laget blir straffet. Så jeg ser ikke at en slik viljehands er f.eks noe verre enn Solskjær nedsparking av Robert Lee mot Newcastle når et eventuelt ligagull sto på spill. Han gjør det av ren refleks, slik Carragher gjør når han ser at han ikke rekker frem i duellen. Men som sagt, sidestiller så absolutt ikke situasjon. Forøvrig mener jeg at filming er minst like usportslig som en viljehands i en slik situasjon er.

Lenke til kommentar

For alt vi her inne veit så kan Lescott like så godt ha lagt seg bakover med vilje enn at det var Carra som dro han bakover, akkurat det er jo umulig og vite, da man ikke ser det ut fra bildene. Men Carra holdt jo, det er det ikke tvil om. Men hvis man skal begynne og dømme straffe på holding (som dessverre er mer og mer vanlig), så må man hvertfall være konsekvent og gjøre det hver gang det skjer.

 

Edit: Forresten noen som så det lure smilet til lillesøster Neville når han reiste seg opp etter å ha lekt keeper? For min del hjelper ikke akkurat det på det allerede relativt dårlige inntrykket av den idioten.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
For alt vi her inne veit så kan Lescott like så godt ha lagt seg bakover med vilje enn at det var Carra som dro han bakover, akkurat det er jo umulig og vite, da man ikke ser det ut fra bildene. Men Carra holdt jo, det er det ikke tvil om. Men hvis man skal begynne og dømme straffe på holding (som dessverre er mer og mer vanlig), så må man hvertfall være konsekvent og gjøre det hver gang det skjer.

 

Edit: Forresten noen som så det lure smilet til lillesøster Neville når han reiste seg opp etter å ha lekt keeper? For min del hjelper ikke akkurat det på det allerede relativt dårlige inntrykket av den idioten.

 

 

Ja, for en idiot.

Men redningen var ganske bra da, nå i etterkant liksom! :p

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen har puttet noe rart i drinken min, men jeg ble plutselig veldig positiv... Vi har riktignok kommet litt på etterskudd i serien så langt, med 6 poeng bak Arsenal allerede. Mange vil nok si at vi allerede har tapt for mange poeng til å hente oss inn igjen. MEN hvis vi vinner resten av kampene, da vinner vi også serien! Selv om Arsenal skulle fortsette å gjøre det bra, så vil de tape minst to kamper til (de har jo igjen to kamper mot oss...), og da er vi likt med Arsenal poengmessig. I tillegg har vi forbedret målforskjellen innen den tid. Vi har også to kamper igjen mot de to andre lagene som for øyeblikket ligger foran oss (United og City). Så dette ser rett og slett lyst ut! :w00t:

 

Om jeg er seriøs? Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er vi langt ifra ute av noen gullkamp. Det er bare spilt noen få kamper av årets PL. Arsenal kommer til å tape flere kamper. Men vi må få opp formen kjapt og ikke gi fra oss flere tåpelige poeng slik vi har gjort. Og Benitez må bruke laget riktig (les: en fastere stamme i laget!!), samt at vi må unngå langvarige skader på sentrale spillere.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er vi langt ifra ute av noen gullkamp. Det er bare spilt noen få kamper av årets PL. Arsenal kommer til å tape flere kamper. Men vi må få opp formen kjapt og ikke gi fra oss flere tåpelige poeng slik vi har gjort. Og Benitez må bruke laget riktig (les: en fastere stamme i laget!!), samt at vi må unngå langvarige skader på sentrale spillere.

Og selge Sissoko og Crouch og kjøpe Quaresma og en midtstopper. :D

Lenke til kommentar

Jepp, Quaresma hadde vært digg :D Håper på Steven Taylor som en ny stopper. Altså det samme som Wh1te. Håper vi får se Kewell snart, savner han skikkelig nå. Gleder meg til vi skal spille mot Arsenal til helgen. Faen hvis vi taper den kampen. Men først må vi reise kjerringa mot Besiktas. Noen som vet når vår kjære Agger kommer tilbake?

 

BTW Blir rått når Torres og Alonso kommer tilbake!!

Lenke til kommentar

Ser at Quaresma ofte blir nevnt her, men kan ikke huske jeg har sett at han har blitt nevnt noe særlig ellers? Det er vel i så fall urealistisk å tro at han skal komme hit. Dessuten har jeg et lite inntrykk av at han har litt primadonna-nykker... Kjenner ikke så godt til ham, at jeg skal si det helt sikkert. Men i så fall kan vi gjerne finne noen andre etter mitt syn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...