toreae Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Bare å satse alt på Europa league nå 29 kamper spilt og 44 poeng, 0,5 poeng foran skjema (29 x 1,5 = 43,5). Blir det Europa league med 57 poeng? Da er vi på sporet igjen.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Moreno kan bære Sakho på ryggen sin og gå vekk. Seriøst. Men Pool ser veldig bra ut akkurat nå i forhold til hvordan Pool så ut i starten av sesongen under Rodgers. Uavgjort er ikke et dårlig resultat mot et lag super i form og som ligger på andre i tabellen, desperate etter å vinne ligaen. Ser ut for meg ut som Klopp endelig har fått igang den type fotball han vil spille, han har bare ikke de spillerne han trenger/ønsker enda. Lovren var banens beste. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Hvordan kan folk være fornøyd med 1-1 når vi ledet? Ble så skuffet over at vi slapp inn det målet. Så unødvendig!Og ja, Klopp er på sporet. Digger Lovren btw! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Klarer ikke bli alt for engasjert når muligheten for fjerdeplass allerede er rotet bort. Blir mer en treningskamp før Dortmund-kampene. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Sakho er helt sinnsvak, men det var Lovren som var uoppmerksom da Kane scoret. Men herreguud, man blir gal av å se Sakho spille slik han gjør. Moreno/Sakho er noe av en gal, gal duo på venstresida. Må forøvrig gi skryt til Dembele, det er ikke mange som ser ut til å klare å riste av Can. Noe han gjorde med letthet. Jeg liker Dembele. Endret 2. april 2016 av oOF Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Ny dive fra Coutinho i går, langt fra den første så langt i år. Men enn så lenge går han litt under radaren. Lurer på hvorfor det f.eks blir et ramaskrik hver gang Young stuper, mens andre aldri får "høre det". 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Når divet han sist? Sett alt av kamper, men dette var første gangen jeg har sett ham gjøre det. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Han divet vel for noen helger siden også. Synes ikkeno om det, uansett hvem som gjør det. Han har dog en lang, lang vei å gå før han er like ille som Young. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Er det antall dives som avgjør hvor "ille" man er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Tror det er kvaliteten. Sturridge er vår "beste" innen diving-yrket. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Er det antall dives som avgjør hvor "ille" man er? Når du klarer å få en mann utvist, få straffe, ifra offsideposisjon, så går det litt på kvaliteten. For referanse: http://www.dailymotion.com/video/xpzlw3_ashley-young-dives_sport Edit: No høyres det ut som eg forsvarer filminga til Couthinho, og det gjer eg på ingen måte. Latterlig å filme uansett. Alvorlighetsgraden midt på bana, kontra innafor 16 er derimot innlysande, så sant det ikkje er om å gjere å få folk utvist då. Slik Costa driver på bl.a. Endret 3. april 2016 av Whiteshit Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Det Cou driver med er IKKE bra. Jeg blir flau!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Er det antall dives som avgjør hvor "ille" man er? Når du klarer å få en mann utvist, få straffe, ifra offsideposisjon, så går det litt på kvaliteten. For referanse: http://www.dailymotion.com/video/xpzlw3_ashley-young-dives_sport Edit: No høyres det ut som eg forsvarer filminga til Couthinho, og det gjer eg på ingen måte. Latterlig å filme uansett. Alvorlighetsgraden midt på bana, kontra innafor 16 er derimot innlysande, så sant det ikkje er om å gjere å få folk utvist då. Slik Costa driver på bl.a. Først vil jeg si at det at det burde vært offside er 100% dommeren sin feil å ikke ta han på. Filmingen var latterlig og flaut. Men morsomt hvordan dere går i forsvarsposisjon. Når det er Young så er det jævla ille og ødeleggende for fotballen, men når det er Coutinho (ikke første gang) så det bare litt ille fordi han ikke har gjort like mange ganger som Young gjorde det for x antall år siden. Du mener kanskje ikke å forsvare filmingen til Coutinho, men hva Young har gjort er totalt irrelevant uansett. Han var ikke den første og helt klart ikke den siste heller. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Filming burde medført direkte rødt, en månedslønn i bot, pengene skal til en veldedighet , og ti kampers karantene. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Hvorfor snakkes det ikke høyere om hvor dårlig forsvar Liverpool har/spiller? Er Clyne den beste? Liverpool har sluppet inn mer enn lagene over seg og mer enn flere av lagene under.. Forsvaret har gang på gang ødelagt Liverpool sine muligheter til å vinne viktige kamper.. Er Mats Hummels løsningen? Hvem må ut først? Skrtel? Er han den mest klønete/skyldige? Kan Sakho spille sammen med Hummels? Og Jonas Hector istedenfor Alberto Morene? Da begynner det vel å likne på noe? Er det forresten noe her som tror Liverpool ikke henter Mats Hummels? Hector - Sakho - Hummels - Clyne? Ellers har jo Liverpool et lag som kan vinne premier league neste år, hvis Cautinho og Firminho fortsetter som nå og Sturridge holder seg skadefri, og eventuelt Benteke får selvtilliten i orden. Henter de i tillegg Mario Gøtze kan det jo bli enda mer spennende. Noen andre synspunkt på forsvaret til Liverpool? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Er det antall dives som avgjør hvor "ille" man er? Når du klarer å få en mann utvist, få straffe, ifra offsideposisjon, så går det litt på kvaliteten. For referanse: http://www.dailymotion.com/video/xpzlw3_ashley-young-dives_sport Edit: No høyres det ut som eg forsvarer filminga til Couthinho, og det gjer eg på ingen måte. Latterlig å filme uansett. Alvorlighetsgraden midt på bana, kontra innafor 16 er derimot innlysande, så sant det ikkje er om å gjere å få folk utvist då. Slik Costa driver på bl.a. Først vil jeg si at det at det burde vært offside er 100% dommeren sin feil å ikke ta han på. Filmingen var latterlig og flaut. Men morsomt hvordan dere går i forsvarsposisjon. Når det er Young så er det jævla ille og ødeleggende for fotballen, men når det er Coutinho (ikke første gang) så det bare litt ille fordi han ikke har gjort like mange ganger som Young gjorde det for x antall år siden. Du mener kanskje ikke å forsvare filmingen til Coutinho, men hva Young har gjort er totalt irrelevant uansett. Han var ikke den første og helt klart ikke den siste heller. Selvfølgelig, Young spiller på manure, så da kan man ikke diskutere han. Er du sur for at ingen beit på PL-tråden i går? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Høh, ingen er verre enn den knuste glassmannen Sturridge. Vi som holder med Liverpool går egentlig bare og venter på neste skade på han. Før det kan Agger sies å være representere skadde Liverpool-spillere bra til tider. Glassmann og glassmann. Sturridge blir jo tatt meget hardt av motspillere hele veien. Ikke rart han blir skadet til slutt. Dessuten spiller han jo i prinsipp uten leggbeskyttere i tillegg. (sånne små lavkvalitets leggbeskyttere). Men ja. Ingen blir overrasket om han blir skadet igjen. Men alle får krysse fingrene og håpe på det beste. Holder han seg skadefri kan han hjelpe Liverpool til Premier League tittel. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Cou er ikke litt i nærheten engang av det Young driver med. Young er den verste filmeren. Ferdig snakka. 5 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Selvfølgelig, Young spiller på manure, så da kan man ikke diskutere han. Du klarte ikke å unngå å være spydig nei. Traff jeg et sårt punkt? Er du sur for at ingen beit på PL-tråden i går? Hæ? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Selvfølgelig, Young spiller på manure, så da kan man ikke diskutere han. Du klarte ikke å unngå å være spydig nei. Traff jeg et sårt punkt? Er du sur for at ingen beit på PL-tråden i går? Hæ? Du vil snakke om diving, men den største diveren i PL skal holdes utenom? Ja jeg ble veldig såret. Trodde at det skulle komme masse gode argumenter fra alle sammen. Og at noen tipset FIFA om tråden, slik at det ble gjort en regelendring, slik at all diving forduftet. Men der skuffet du meg igjen, nok en gang. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå