oOF Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Koeman kan si seg fornøyd her, byttene var meget gode. Skrtel burde ALDRI spilt denne kampen og Klopp burde endret taktikk eller byttet rett etter første målet til Soton. En virkelig dårlig andreomgang av Liverpool i dag. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Klopp var nok redd for ett andre gule til Lovren. Han var sent ute alt for mange ganger i første omgang. Problemet mitt er byttene av Benteke for Sturrdige når vi skal forsvare en ledelse. Hva skjedd med en kompakt midtbane? Ojo burde ha blitt satt inn forran Benteke fordi han jager bedre. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Er vel kanskje stygt av meg å si men at vi taper i dag betyr ingenting . Ligaen er over for vår del og har vært det lenge. Det positive med tapet at det er kanskje viser Klopp at Skrtel ikke hører hjemme på dette laget , samme gjelder flere andre. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Nå er ikke jeg Liverpool manager, men jeg ser noen problem jeg har sett før under andre managere. Sakho burde vært kaptein. Han er for meg et opplagt 3. valg bak kapteinen og visekapteinen. Er sikker på at vi hadde spilt bedre med 10 mann om Lovren skulle blitt utvist enn med Skrtel. Videre burde Smith spilt i stedet for Flanagen slik at vi hadde hatt en naturlig høyre og venstreback. Greit nok at han ble veid for lett for kampen mot United, men mot Southampton er noe annet. Kanskje vurdert Henderson over Benteke for å styrke løpskraften på midtbanen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Nei, det betyr ingenting jo ingenting, visste jo lenge at 4 topp var kjørt, men likevel surt å tape når vi spilte så bra i første omgang og leder med 2 mål. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Damn. Hvorfor ikke bytte inn Hendo og Toure når du først skal bytte? Safe inn en seier - målet må jo være å få EL plass.. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 top 4 hadde ikke vært kjørt med seier i dag. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 top 4 hadde ikke vært kjørt med seier i dag. Jo, er veldig sikker på det selv med seier i dag. Liverpool har vært opp og ned hele sesongen, ene kampen er de dritgode, den andre kampen er de elendige så det synger. Når ikke opp til topp 4 med et shaky lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Bare å satse alt på Europa league nå Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Som jeg har mast om før, det bør handles stoppere lenge før det tenkes på ny keeper. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Klopp byttet ut Lovren i fryktfor nytt gult. Veldig svak kamp av Klopp! http://touch.liverpool.no/Nyheter/Klopp-om-hvorfor-han-byttet-ut-Lovren.aspx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Bra førsteelleveren fra Klopp to be fair,men ja. Byttene var tungen på vektskålen for begge lag. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Bare å satse alt på Europa league nå Har du gitt opp topp 4? Lenke til kommentar
Shi Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Som jeg har mast om før, det bør handles stoppere lenge før det tenkes på ny keeper. Så sykt uenig. Stopperplassen er den plassen (utenom offensiv midt) hvor det minst trenges å styrke noe som helst. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Jeg er enig med toreae. Sakho og Skrtel er to veldig klønete, ustabile stoppere. Har fortsatt problemer med å forstå hvorfor Sakho fikk motm mot United på torsdag. Moreno må det også gjøres noe med, på tide å la Smith få spille mer. Det er en grunn til at Pool slipper inn så mye med mål. Agger skulle aldri vært solgt, men det er en annen sak og Rodgers sin skyld. Endret 20. mars 2016 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Som jeg har mast om før, det bør handles stoppere lenge før det tenkes på ny keeper. Så sykt uenig. Stopperplassen er den plassen (utenom offensiv midt) hvor det minst trenges å styrke noe som helst. Da må det kjøpes en keeper som er noen hakk bedre en dagens, og som er totalt upåvirket av hvor ræva stopperene er. Det tror jeg er mye, mye vanskeligere. Om vi skulle komme til å vinne EL, mister da 4. i PL Champions league? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Nei. Spania hadde 5 lag i år, fordi Sevilla vant EL i fjor. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Bare å satse alt på Europa league nå 29 kamper spilt og 44 poeng, 0,5 poeng foran skjema (29 x 1,5 = 43,5). Blir det Europa league med 57 poeng? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Kommer ikke til å vinne EL heller. Bare vær forberedt så slipper dere skuffelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå