oOF Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Skrtel med unødvendig rødt kort i U21-kampen i kveld. Tufs. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Herlig! Videre i EL og i tillegg slått ut United Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Fortjent sådan. Konge!håper vi ikke trekker Sevilla eller Dortmund i morgen, smakt med lettere motstander. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Enig, jeg tenker akkurat det samme. De to laga hadde vært verst/vanskelig/jævligst å møte. Lenke til kommentar
Svends Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Fortjent sådan. Konge!håper vi ikke trekker Sevilla eller Dortmund i morgen, smakt med lettere motstander. Drømmefinalen: Liverpool - Dortmund. Liverpool vinner 3-0 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 3-3, og Liverpool vinner på straffer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) Fy faen for en deilig kamp. Så deilig at jeg igjen føler for å skrive på fotballdelen av forumet. Ikke fordi vi slo United, selv om det alltid er godt, men fordi Klopp. Klopp. Klopp. For en mann. Taktisk geni. Går ut på banen med akkurat den tilnærmingen han bør. Tydelig at spillerne hadde fått beskjed om å forsvare seg, da Klopp tydeligvis har sett noen United-kamper i det siste og visste at de for tiden er forholdsvis tannløse fremover. Med den defensive tilnærmingen vil man etter all sannsynlighet stoppe det lille United byr på. Likevel har United en meget god, og driblesterk spiller i Martial, som felles. Når målet kommer i mot har spillerne fått beskjed om å angripe litt mer, og det betaler seg i form av et magisk mål av Coutinho. Ingen på banen i går gjorde en direkte dårlig jobb, selv Milner fungerte ok som venstreback. Mignolet hadde ingenting å gjøre utenom en god reaksjonsredning på headingen i starten og straffen. Dette var mye på grunn av forsvaret foran. Clyne klønet det litt til for seg selv til tider, og laget en fortjent straffe. Har en vanskelig motstander å spille mot i Martial. Ikke noe å bekymre seg for, likevel. Blant ligaens beste høyrebacker, men gjorde en av sine mindre gode kamper i går. Lovren spilte kanskje sin beste kamp for Liverpool og viser hvorfor vi kjøpte han. Utrolig deilig at mannen endelig har fått selvtillit igjen. Tror han kan bli en skikkelig god stopper med tiden om han får mer tillit fremover. Sakho. Hva skal man si? Han spiller på et utrolig høyt nivå for tiden, og har gjort det lenge. Per nå Liverpools soleklart beste stopper. Han ser til tider klønete ut, men er bunnsolid. I går vant han vel sikkert 99% av duellene han var involvert i, være seg på hodet, i taklinger eller brudd av ballbaner. Milner sliter litt som venstreback. Innleggsfoten er ikke kalibrert, og han blir tidvis lurt av Lingard og Varela. Fikk det lettere etter Valencia kom innpå. Liverpools dårligste i går, uten at han gjorde seg bort. Henderson har ikke vist nivået han hadde under 13/14-sesongen, men gjør en ok kamp. Tydelig at han fortsatt sliter med skaden i foten. Ble visstnok byttet ut pga sykdom (kastet opp i pausen). Hadde en eventyrlig mulighet som han nok hadde satt om han var oppe på sitt toppnivå. Can har virkelig tatt steg. Dette var kanskje hans beste kamp i Liverpool. Han nøytraliserte egenhendig Carrick og Fellaini på midtbanen til United, og tvang særlig førstnevnte til å stadig slå ballen bakover. Utrolig deilig å se at en så ung spiller spiller som han var den mest rutinerte på laget. Har tidligere i sesongen gjort mye rart (farlige bakoverpasninger, dumme taklinger, soloraid som går akkurat litt for lenge osv) men virket å ha lagt dette bort for denne kampen. Kjempemessig å se at han får tillit på midten, der han er best. Dette tror jeg er en spiller for fremtiden, og jeg håper Klopp dyrker hans sterke sider. Firmino hadde ikke sin beste kamp. Tidvis usynlig, og fikk ikke frem magien han har vist siden nyttår. Prøver på noen fikse veggspill, men det fungerte ikke helt for han i denne kampen. Lallana er som alltid arbeidssom og dekker store rom. Godt med i noen angrep, og lagets beste tekniker. Viser noen fine dragninger og finter i løpet av denne kampen også. Spilte en bra kamp og jobber også godt hjemover. Coutinho trodde jeg hadde en dårlig kamp, ut fra hans involveringer helt i starten. Heldigvis tok jeg feil. Glimter til med vellykede soloraid, har flere gode skudd og et fantastisk mål - selv om Varela er elendig i situasjonen og De Gea er feilposisjonert. Dårlig frispark, men absolutt en god kamp av brasilianeren. Sturridge fant seg aldri til rette i kampen. Kommer til et par avslutninger, den største med feil fot, dessverre. Hadde et frispark i tverrligger, men hadde den gått lavt nok til å gå inn tror jeg De Gea hadde vært på den. Ikke en stor kamp av spissen, og deler nok prisen for dårligste Liverpool-spiller med Milner. Vi vet likevel hva som bor i han, så det er bare å krysse fingrene for at han holder seg skadefri i mer enn 2 uker av gangen. Klopp disponerer kampen godt. Byttene er greie, selv om Sturridge blir meget irritert for å bli byttet ut. Stoler såpass på eget forsvar, med god grunn, at han ikke setter inn f.eks. Kolo Toure som en tredje stopper. Bytter spiss mot spiss, midt mot midt og offensiv midt mot spiss i en kamp vi har kontroll på. Har helt riktig tilnærming til kampen og safer inn avansement. Skulle likt å se Rodgers gjøre det samme. All honør til laget for denne kampen. Jeg er meget, meget spent på hva Klopp får til med en pre-season og et overgangsvindu. Det er mye dødkjøtt som må ut, og noen posisjoner som trenger forbedring. Jeg er likevel optimistisk for prosjektet han har satt i gang. Bakover ser det bedre ut enn på lenge, selv om laget nok trenger en ny keeper og venstreback. Jeg tror ikke vi har hatt bedre dekning og bedre stoppere på veldig lenge (fra høsten) med 4 meget gode alternativer i Skrtel, Sakho, Lovren og Matip. Jeg er spent på å se hvem som blir foretrukket stopperpar fra høsten. På midten er jeg litt avventende. Om Henderson finner formen igjen, er partnerskapet Henderson-Can en god kombinasjon, tror jeg. Begge liker å løpe, dekke rom, sette inn taklinger og være med frem. Her må Klopp avgjøre om han syns det er sterkt nok defensivt og eventuelt sette føringer for at ikke begge skal rushe opp i angrep samtidig. For kamper mot antatt bedre lag er det kanskje nødvendig med en bedre defensiv spiller. Her kan Lucas gjøre en jobb, og jeg syns han har gjort det bra i store deler av sesongen. Lucas har vel også uttalt at han ser for seg en fremtid som stopper. Ser ikke helt for meg at han får spille stopper med stopperne vi har i klubben fra høsten av. Har også Matip som har blitt brukt som anker tidligere. Offensivt er jeg også spent på hva Klopp gjør. Vi har 3 10-ere i Lallana, Coutinho og Firmino, selv om sistnevnte kanskje ser ut til å ha en fremtid som spiss. Klopp liker vinger, men hvem skal vi "ofre" for å spille med vinger? Jeg er spent på fremtiden til Lallana. Klopp ser ut til å like han, og han gjort sine saker bra de siste kampene. På spissplass regner jeg med å se forandringer. Benteke virker å være helt dødfødt, og har ingen fremtid i klubben. Han er ingen førsteforsvarer, til det løper han for lite og feil. Kan virke som en subersub, men er i så fall i overkant dyr for den rollen. Likevel vet vi at han kan score mål om vi spiller på hans styrker. Jeg tror han forsvinner i sommer. Sturridge er et kapittel for seg selv, et kapittel med kjeks og porselen. Blir ikke overrasket om også han skulle bli solgt, og det er ok om vi får et akseptabelt bud. Origi og Ings virker å være litt samme typer. Jeg tror Ings kan vokse seg stor under Klopp. Origi viser også prov på å finne formen han hadde under VM. Jeg tror likevel ikke disse to er gode nok til å være faste spisser på Liverpool per nå. Origi har det meste; fart, styrke, teknikk og rykk, men mangler foreløpig målteften. Håper at dette kan komme med tiden. Oppsummert tror jeg det vi trenger i sommer er en keeper, en venstreback, en spiss og eventuelt vinger, om Klopp vil ha vingspill. Endret 18. mars 2016 av Knewt 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Oppsummert tror jeg det vi trenger i sommer er en keeper, en venstreback, en spiss og eventuelt vinger, om Klopp vil ha vingspill. Sikker på at bare en er nok? Dere har jo bare 17, 18 eller var det 29 spisser fra før? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Oppsummert tror jeg det vi trenger i sommer er en keeper, en venstreback, en spiss og eventuelt vinger, om Klopp vil ha vingspill. Sikker på at bare en er nok? Dere har jo bare 17, 18 eller var det 29 spisser fra før? Liverpool, særlig under Rodgers, er glad i spisser, ja. Per nå har vi Sturridge, Benteke, Origi og Ings (+evt Firmino og unggutter). Regner med at iallfall Benteke forsvinner ut i sommer og da blir det tynt. Som sagt er Origi og Ings gode fremtidsprospekter, men jeg tror vi trenger en som er ferdigutviklet og som kan spille mer eller mindre fast, hvis det blir noe tilgjengelig. Aubameyang hadde vært drømmen, som for omtrent alle andre klubber i verden akkurat nå. Tviler sterkt på at han ender opp i Liverpool. Går rykter om at West Ham kjøper Benteke for £20m (vi ga 32....) og at vi skal betale ca 1/3 av lønna hans. Dårlig deal, men enda dårligere deal å ha en spiss i klubben som trekker £120k i uka uten å spille. Når jeg tenker meg om er jo fortsatt Balotelli også Liverpool-eiendom, men han må jo være den spissen i verden som passer dårligst i Klopps filosofi. Han har absolutt ingen fremtid i klubben. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) Dortmund!!! Må slå de en gang =) Endret 18. mars 2016 av indahla Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Dortmund blir heftig. Lite tro på avansement, men skal EL vinnes må de slås på et tidspunkt uansett. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Pool møter Dortmund! Ååååå faen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Dortmund blir brutalt. Blir sykt å høre livet på tribunene thou. Skulle gjerne vært på den bortekampen! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) Blir kult(?) for Klopp =) Usikker om hjemme sist er en fordel.. Endret 18. mars 2016 av indahla Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Då var det å børste støvet av kuleramma igjen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 We're faaacked... To fete kamper blir det uansett. To lag med de beste supporterne i verden. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Dei pissa jo på spurs over to kamper, så då blir det suppe av oss. ^^ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Jaja, vi ryker nå i det minste ut av cupen for et lag som er bedre en samtlige lag i England. Er dog en mager trøst. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Ja, heller Dortmund enn United. Ville vært ekstremt elendig å ryke ut av cupen for et lag som United. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå