Cappo Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Hallo, visste dere ikke at fra det 85. minutt og utover så blir det andre regler? F.eks bare stygge pansertaklinger som gir straffe. Meier du fyren ned, men trekker til deg beina, ja da blir det selvsagt heller ikke straffe etter det 85. minutt. Ja, det er en billig straffe. Men kontakt er kontakt, så jeg syns nå fyren får slutte å grine og heller fokusere på neste kamp. Hadde skjønt det om dommeren hadde gjort en feil avgjørelse, men han gjorde jo ikke det. Han hadde sin fulle rett til å blåse straffe. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Fantastisk sett av linjedommer, surt for CP men det var korrekt. Benteke selv sa han så på replayen at fallet så litt lett ut men at det var kontakt og at han ikke hadde sjans til å holde seg oppe da kneet til Delaney tar stambeinet hans og han mistet balansen. Nå er ikke akkurat benteke en person som pleier å hive seg heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 We're still on this? Really? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Linesman Taken Off Premier League Duty After Christian Benteke Penalty Decision Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Clickbate headline. Er grunnet mindre kamper i helgen pga cup. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Linesman Taken Off Premier League Duty After Christian Benteke Penalty DecisionAt first glance it might seem like an admission of an error from the officiating governing body. However, it's important to point out that with a limited league programme because of FA Cup quarter finals, a number of other officials also won't be involved this weekend either. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Gledelig seier,fortjent sådan. Men må si jeg mener Henderson var bedre da han "kun" var visekaptein kontra kaptein. Rollen virker for meget for gutten. Prøver altfor hardt å ta over skoene fra Steven Gerrard,men klarer det ikke. Mye brente skudd som sjeldent blir et faremoment. Føler heller ikke at han har The kop i hjerterota heller. Hadde gjerne sett en annen kaptein neste sesong. Endret 10. mars 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Fortjent. Dere er bedre for tiden. Burde vært 4-5 scoringer til dere. Vi har et lag som hadde slitt i Championship, men vi har iaf verdens beste keeper (om noe). Sees på OT snart, blir nok en trivelig affære for tilreisende supportere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Med vår til tider gavmilde keeper er jeg ikke sikker på avansement enda Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 God kamp, men framleis ein veg å gå til avansement. Sånn sett skuffande at vi ikkje putter fleire, men De Gea er kanskje verdas beste målvakt akkurat no. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Gledelig seier,fortjent sådan. Men må si jeg mener Henderson var bedre da han "kun" var visekaptein kontra kaptein. Rollen virker for meget for gutten. Prøver altfor hardt å ta over skoene fra Steven Gerrard,men klarer det ikke. Mye brente skudd som sjeldent blir et faremoment. Føler heller ikke at han har The kop i hjerterota heller. Hadde gjerne sett en annen kaptein neste sesong. Henderson mangler pondus. Slik laget utvikler seg under Klopp, tror jeg han skifter kaptein foran neste sesong. Milner (Gud forby!) eller Lovren (av alle, tenk å skrive dette) tror jeg har større sjanse for å bli kaptein neste sesong. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Med vår til tider gavmilde keeper er jeg ikke sikker på avansement enda Det forutsetter at vi klarer å få et spark på mål. Det er ikke hverdagskost for oss, så tror du kan puste lettet ut. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Endret 11. mars 2016 av Schweigaard 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Er veldig enig med Barton, faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Sa noe av det samme selv i går. Mannen er rett og slett fascinerende å se på. På godt og vondt! Lenke til kommentar
sector Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Ikke hver dag en hører skryt fra Barton. Men mannen har jo noen poenger her. Jeg får hjertet i halsen noen ganger av ting Sakho gjør, men mannen klare jo å gjøre jobben, på sitt vis. Men jeg savner et stopperpar som spiller hver eneste kamp og ikke gjør feil, noen gang. Det er mange år siden Hyypia og Henchos spilte, men de hadde flere sesonger etter hverandre der de var meget gode ilag. Håper eg får se noe slikt igjen snart hos Liverpool. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Noen plass å se igjen den finta der Firmino drar av to spillere til pølsebua i går? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Noen plass å se igjen den finta der Firmino drar av to spillere til pølsebua i går? https://twitter.com/LFCMostar/status/708046671465172992 7 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Det femi hoppet Blind gjør når han oppdager at han er blitt lurt... "Du får ikke lov å gjøre sånn, altså..." Jeg ler og ler og ler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå