Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hallo, visste dere ikke at fra det 85. minutt og utover så blir det andre regler?

F.eks bare stygge pansertaklinger som gir straffe. Meier du fyren ned, men trekker til deg beina, ja da blir det selvsagt heller ikke straffe etter det 85. minutt.

Ja, det er en billig straffe. Men kontakt er kontakt, så jeg syns nå fyren får slutte å grine og heller fokusere på neste kamp.

Hadde skjønt det om dommeren hadde gjort en feil avgjørelse, men han gjorde jo ikke det. Han hadde sin fulle rett til å blåse straffe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk sett av linjedommer, surt for CP men det var korrekt. Benteke selv sa han så på replayen at fallet så litt lett ut men at det var kontakt og at han ikke hadde sjans til å holde seg oppe da kneet til Delaney tar stambeinet hans og han mistet balansen. Nå er ikke akkurat benteke en person som pleier å hive seg heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gledelig seier,fortjent sådan. Men må si jeg mener Henderson var bedre da han "kun" var visekaptein kontra kaptein. Rollen virker for meget for gutten. Prøver altfor hardt å ta over skoene fra Steven Gerrard,men klarer det ikke. Mye brente skudd som sjeldent blir et faremoment. Føler heller ikke at han har The kop i hjerterota heller.

Hadde gjerne sett en annen kaptein neste sesong.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Gledelig seier,fortjent sådan. Men må si jeg mener Henderson var bedre da han "kun" var visekaptein kontra kaptein. Rollen virker for meget for gutten. Prøver altfor hardt å ta over skoene fra Steven Gerrard,men klarer det ikke. Mye brente skudd som sjeldent blir et faremoment. Føler heller ikke at han har The kop i hjerterota heller.

Hadde gjerne sett en annen kaptein neste sesong.

Henderson mangler pondus. Slik laget utvikler seg under Klopp, tror jeg han skifter kaptein foran neste sesong. Milner (Gud forby!) eller Lovren (av alle, tenk å skrive dette) tror jeg har større sjanse for å bli kaptein neste sesong.

Lenke til kommentar

Ikke hver dag en hører skryt fra Barton.

Men mannen har jo noen poenger her. Jeg får hjertet i halsen noen ganger av ting Sakho gjør, men mannen klare jo å gjøre jobben, på sitt vis.

Men jeg savner et stopperpar som spiller hver eneste kamp og ikke gjør feil, noen gang. Det er mange år siden Hyypia og Henchos spilte, men de hadde flere sesonger etter hverandre der de var meget gode ilag. Håper eg får se noe slikt igjen snart hos Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...