Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Utrolig viktig seier,men 10 mann mot Crystal Palace non the less! Ekstremt heldige dog. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Bare meg eller ble alt bedre med engang Milner gikk av? No surprise der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hele laget må prestere bedre når en spiller må ut. Men ja,de spillte bedre. Kan bli gøy å se hva som skjer neste pl-runde. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Har ikke noe med Milner å gjøre, men den generelle vilje til å vinne dueller og starte å spille bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Neste premier League kamp for Liverpool er 20. Mars. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Visste ikke at Kaka fantes fortsatt.. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Etter vi ble redusert til 10 mann idag, var jeg sikker på at vi ikke kom til å vinne. Så sykt deilig med den straffa på slutten!Og det var faktisk ikke filming, han ble taklet på kneet, men det var en ganske billig straffe da. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Billig, ja. Men det var i det minste ikke galt å gi straffe. Det hadde vært mye verre. Så ja, veldig deilig å klare å vinne etter å ha ligget under og fått en mann utvist. For det så bekmørkt ut, det må jeg innrømme. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Helt enig. Var en litt 'befriende' seier dette. Onto United på torsdag. Har trua mot dem! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 It was the first time in Premier League history - and possibly in club history - that the Reds have recovered to win after being both a goal down and a man down. Klopp, unsurprisingly, was in upbeat mood afterwards. 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Og det var faktisk ikke filming, han ble taklet på kneet, men det var en ganske billig straffe da.Han ble taklet _med_ kneet (på fot) ikke på kneet. Forskjell! Endret 7. mars 2016 av indahla Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Ja, det er forskjell men det skulle uansett vært straffe så det blir semantikk og flisespikkeri. Lenke til kommentar
sector Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Utenfor 16-meteren ville det blitt frispark til Benteke hvis noen tar hælen slik som i straffesituasjonen, og da er det straffespark innenfor 16-meteren. At det skjer på overtid, at forsvareren prøver å trekke seg bort fra situasjonen, og alle slike ting har ingenting med saken å gjøre. En straffe er og blir en straffe. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 https://mobile.twitter.com/AnfieldHQ/status/706784883688001536/photo/1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Så mye rart Delaney klarer å lire av seg. Som Sector sa så har det ikke noe å si når i kampen det er. Straffe er straffe. Og at han ikke hindret Benteke? Vel, tv bildene viser noe helt annet... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 "Jeg var ikke borti han, MEN hvis jeg var det..." LOL!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå