Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Fordi han er en veldig klønete spiller og dum som et brød. Defensivt er han helt forferdelig. Det aller verste jeg ser når han skal forsvare seg med å holde begge hendene sine bak ryggen og snu ryggen til når motspilleren slår til med en skuddfinte og bare løper lett forbi han. Også følger han dårlig med hvor motspillere beveger seg hen før det er for sent, bare ta målet Ramires f,ex på brua, Moreno bare står og ser på mens Ramires for bevege seg fritt og putte ballen i mål. Målet til City i cupfinalen var Moreno sin feil, lot Auguero få stå fritt aleine. Den samme feilen har gjort mange ganger før. Mata scoret mot Pool to ganger på Anfield i fjor pga. Moreno står og sover.

Nei, få han ut. Han er ikke god, og kommer aldri til å bli det. Ikke som en ving heller. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er kriteriene dine så bør jo over halve laget vekk fra klubben og ikke bare Moreno.

Hadde han vært skyld i alle baklengsmålene vi hadde fått mot oss så.

Du nevner 4 mål som han er skyld i. Jeg vet om spillere på Liverpool som er skyld i mange flere mål enn det over 2 sesonger, men allikevel så er det bare Moreno du mener vi bør prioritere å bli kvitt.

Men sånn helt seriøst, hvem bør vi kvitte oss med da? Og hvor realistisk er det?

Moreno, Mignolet, Milner, Can, Benteke, Allen, Lallana, Sakho, Toure, Balotelli, Teixeira, Ilori, Bogdan, Ibe, Wisdom, Yesil, Markovic, Luis Alberto for å nevne noen.

Noen av det kommer ikke til å ha noen betydning overhodet, men vi snakker om minst 9 førstelagsspillere.

Er det realistisk å finne 9 nye spillere som er bedre enn det vi har i dag? Spesielt på de posisjonene det virkelig trykker så er det jo ikke akkurat mange spillere som vi har mulighet til å kjøpe.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke at det skal bli for mye utskiftninger. Venstreback er vel viktigst. Ellers så kommer jo en stopper og en midtbanespiller inn. Så 2, maks tre spillere i tillegg for være nok. Men kommer jo ann på hva som er tilgjengelig. Får man tak i en virkelig stjernespiss, kjør på, men ikke den viktigste posisjonen å styrke.

Lenke til kommentar

ja, bitraten ble så dårlig at jeg prøvde å refreshe hele siden, men det angrer jeg på nå, for nå får jeg ikke sett...

edit: etter nesten ti minutter fikk jeg streamen opp igjen, men bitraten er jo håpløs enda :/

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Er jeg rar som har sansen for Origi?

Oki, han scorer kanskje ikke mest mål på Liverpool, men han binder opp minst like mange menn som Benteke og det virker som han er like sterk i kroppen og god i lufta som Benteke. Men han er mer beveglig, har mer innlegg, flere løp, osv.

Men hvor var dette laget på søndagen? :(

Lenke til kommentar

Er jeg rar som har sansen for Origi?

Oki, han scorer kanskje ikke mest mål på Liverpool, men han binder opp minst like mange menn som Benteke og det virker som han er like sterk i kroppen og god i lufta som Benteke. Men han er mer beveglig, har mer innlegg, flere løp, osv.

Men hvor var dette laget på søndagen? :(

Han binder opp like mange menn som Benkteke har gjort til sammen så langt i sesongen. Han er også ekstremt mye mer i bevegelse enn Benteke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...