AllFather Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 FBL-ENG-PR-LIVERPOOL-SUNDERLAND The letter detailed specific changes, reading: "After an intense period of consultation with LFC management we have decided to make major revisions to our ticketing structure for 2016-17: Removal of game categorisation – regardless of the opposition fans will pay the same price for matchday tickets. The pricing of tickets will be readjusted to result in zero revenue growth from GA ticketing on a like-for-like basis. Though individual ticket prices may move marginally from this season, we are freezing our 2016-17 GA ticket revenue at the 2015-16 level exclusive of newly-added seats in the new Main Stand. The price of our highest general admission ticket will be frozen at the 2015-16 level - £59. The price of our highest season ticket will be frozen at the 2015-16 level - £869. The lowest price reducing a further £25 from the 2015-16 level to £685, as well as all other tiers being frozen or reduced. £9 GA seats will be offered for each and every Premier League match, an allocation of more than 10,000 tickets across the season. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Fornuftig at de tar noen grep for å stoppe mer dårlig PR. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Well done,fans. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Ang. Benteke. Han er proven quality, og en spiller som er bra å ha i troppen. Hvis han finner selvtilliten, kan han bli veldig viktig for oss. På grensen til skammelig hvor mye hate han får. Han var veldig delaktig i spillet i går, i motsetning til folk som Origi/Ibe osv, som har tilnærmet null presence på en fotballbane. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Hvordan var han delaktig (annet enn å få ballen servert på et sølvfat er par ganger for deretter å bomme)? Både Ibe og Origi som du nevner var mye mer med i det oppbyggende spillet enn Benteke og er generelt sett mye flinkere til å gjøre seg tilgjengelig (i tillegg til at de faktisk presser forsvarsspillerne ved balltap). Eneste "presence" jeg kan se at Benteke er bedre på er når vi meier ballen opp (hold-up play), men innenfor sekstenmeteren har han jo null presence (der hvor han faktisk skal være god) i motsetning til Origi og Sturridge. Owen brukte mye av tirsdagens kamp på å analysere Benteke og kom fram til det samme (dvs altfor dårlige bevegelser innenfor sekstenmeteren, dårlig til å gjøre seg spillbar etc). Jeg er (akkurat som i Teixeira-spørsmålet) veldig uenig med deg. Jeg er dog enig i at han kunne blitt viktig for oss om han fant selvtilliten men den er jo totalt fraværende pdd. Endret 11. februar 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Ibe... Det bor et talent et sted inne i han, men han er jo selve definisjonen på Liverpool 2015/2016. Litt småfikst å se på av og til, men det siste han gjør er å plassere ballen der den ikke skal være. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hvordan var han delaktig (annet enn å få ballen servert på et sølvfat er par ganger for deretter å bomme)? Både Ibe og Origi som du nevner var mye mer med i det oppbyggende spillet enn Benteke og er generelt sett mye flinkere til å gjøre seg tilgjengelig (i tillegg til at de faktisk presser forsvarsspillerne ved balltap). Eneste "presence" jeg kan se at Benteke er bedre på er når vi meier ballen opp (hold-up play), men innenfor sekstenmeteren har han jo null presence (der hvor han faktisk skal være god) i motsetning til Origi og Sturridge. Owen brukte mye av tirsdagens kamp på å analysere Benteke og kom fram til det samme (dvs altfor dårlige bevegelser innenfor sekstenmeteren, dårlig til å gjøre seg spillbar etc). Jeg er (akkurat som i Teixeira-spørsmålet) veldig uenig med deg. Jeg er dog enig i at han kunne blitt viktig for oss om han fant selvtilliten men den er jo totalt fraværende pdd. Han var da mye mer livlig enn på mange måneder, skaffet oss blant annet frispark ved å drible/ta på seg 4 mann, som førte da til vår scoring. Han kom også til mange sjanser, og vi har aldri hatt så mange sjanser på dødball på lenge pga han vant corner dueller flere ganger men godt keeper spill forhindret scoringer. Ja han skulle absolutt ha scoret i ekstra omgang på noen av de store sjansene. Synes han linket bra opp med sturridge og med litt mer kamper sammen så kan det bli bra greier, han fungerer bedre i topspann enn alene da han er lett å pakke opp. Men ja han bør absolutt komme seg mer inn i 16m, men tenk hvor mange folk han trekker med seg slik at andre får plass? + det å ligge slik som han gjør fungerte strålende i aston villa, bare å se på mål-highlights så ser du de type bevegelsene han gjør fungerte til tider svært godt der. Lenke til kommentar
sector Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Jeg tenker at Benteke blir solgt til sommeren, men at han får litt spilletid nå utover, i håp om at han klarer å vise seg frem nok til at prisen blir såpass høy at Liverpool ikke vil tape særlig på han. Og så gleder eg meg til Ings blir frisk igjen, de som spiller på topp for tiden er enten ikke spisser eller så er de for stasjonære. Ings springer og plager forsvare, litt på samme måte som Suarez gjorde, uten at en skal sammenligne de to for mye. Endret 12. februar 2016 av sector Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Med seier idag er topp fire fremdeles uoppnåelig! Woo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Topp fire? Vi er på nedre halvdel og blir straks forbipassert av Chelsea. Større sjanse for nedrykk enn topp fire. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Det jeg sier jo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Sturridge fra start! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Hvor mange minutter blir det på han før han må av med skade tro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1709282&p=23075095&do=findComment&comment=23075095 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Man skal selvsagt ta en kamp mot bunnlaget Aston Villa med en klype salt, men det var oppløftende å få se Coutinho/Firminho og Sturridge sammen. Om de tre kan få spille "fast" fremover så tror jeg spillere som Milner/Henderson/Clyne/Lallana/Origi vil blomstre ved siden av. Men når det er Sturridge vi snakkerom så er selvsagt nærmeste sykeseng aldri langt unna. Dette ga håp om muligheter til en artig avslutning av sesongen med artige EL kamper. Likte også at Stewart fikk 20+ minutter. Når man har en komfortabel ledelse burde man kaste utpå det man har av talenter. Føler det er noe man sjelden fikk se fra Rodgers og Benitez. Spesielt Rodgers unlot ofte å gi Borini minutter selv om vi ledet med 2-3 mål og Suarez/Sturridge var slitne. Husker godt at når Borini virkelig trengtes som innbytter i et par kamper var han langt fra matchfit. Noe han kunne vært med riktig disponering av bytter den våren. Endret 14. februar 2016 av YNWA32 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Hahaha, Kolo Toure mål på corner! LMAO, Aston Villa Sturridge må klare å holde seg skadefri fremover! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Sturridge må klare å holde seg skadefri fremover! Hadde vært kjekt om han varte 3 kamper denne gangen 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Med seieren idag har Liverpool positiv målforskjell. Men når en ser på lagene foran på tabellen, trenger Liverpool flerfoldige tilsvarende kamper til, for å klatre forbi. De andre lagene har mye bedre målforskjell enn Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå