AllFather Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/liverpool-fc-kevin-stewarts-remarkable-10862182 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Kamptråd? kan vel bruke denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1702649&page=6 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Er jo faen meg ikke mulig å slo West Ham denne sesongen. Og hadde det bare vært Sturridge som var alene mot keeper så hadde det vært et annet resultat. Men, men.. Da blir det mindre kamper. Er det lov å håpe på toppet lag i Liga Cup finalen og Europa League kanskje? Forøvrig syns jeg egentlig Ilori virker ganske god sett i sammenheng hvor lite han egentlig har spilt. Syns han virker god til å posisjonere seg, så sammen med en tankstopper som Skrtel så tror jeg faktisk det kunne vært et greit stopperpar? Ellers så kjenner jeg at det irriterer meg litt at han spilte et såpass svakt lag. I tillegg syns jeg det var feil å ta ut Teixeira og Coutinho samtidig. Var sikker på at Klopp kom til å ta av Coutinho og Benteke til fordel for Sturridge og Origi. Endret 9. februar 2016 av Cappo Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Er jo faen meg ikke mulig å slo West Ham denne sesongen. Og hadde det bare vært Sturridge som var alene mot keeper så hadde det vært et annet resultat. Men, men.. Da blir det mindre kamper. Er det lov å håpe på toppet lag i Liga Cup finalen og Europa League kanskje? Forøvrig syns jeg egentlig Ilori virker ganske god sett i sammenheng hvor lite han egentlig har spilt. Syns han virker god til å posisjonere seg, så sammen med en tankstopper som Skrtel så tror jeg faktisk det kunne vært et greit stopperpar? Ellers så kjenner jeg at det irriterer meg litt at han spilte et såpass svakt lag. I tillegg syns jeg det var feil å ta ut Teixeira og Coutinho samtidig. Var sikker på at Klopp kom til å ta av Coutinho og Benteke til fordel for Sturridge og Origi. Skrtel legger seg for dypt og faller alt for lett av når han er i duell. Har trua på Ilori og Sakho i åpent spill, men tror de blir litt lave(begge under 1.90?) på dødball, som vi sliter nok med som det er. Forøvrig syntes jeg egentlig laguttaket funka bra i starten. Hadde Sturridge starta over Benteke så tipper jeg vi hadde vunnet uten ekstraomganger, mtp hvor dårlige WH var den første halvtimen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Hvem er verdens dårligste fotballspiller? Benteke eller Origi? Hmm... ikke lett å si Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Liker Origi jeg. Ung kar, bra tempo, fine avslutteregenskaper. Kan ikke dømme en spiss når han settes på venstrekanten for å legge inn til Benteke. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Benteke var da ikke så dårlig i denne kampen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Benteke var da ikke så dårlig i denne kampen. Problemet er at han bomma 1v1 med keeper - for tredje gang på ganske kort tid. Syntes han gjorde en god figur ellers i kampen, men han er virkelig ikke den spilleren vi bør ha på topp med det systemet vi spiller. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Kjipt å ryke i siste sekund. Men ærlig talt er jeg bare glad vi forsvant ut, vi spiller alt for mange kamper. Mange mange mange mange fler en neste på listen. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Spiller for mange kamper ja, men hadde ikke blitt så mange ekstra når finalen er så nær. Benteke var på igjen, manglet barre scoring, som man vett han kan fra tidligere. Håper vi starter med Benteke og Sturridge resten av kampene. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Vi mister spillere omtrent hver eneste kamp, så en hver ekstra kamp er en spiller i manko. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hvem er verdens dårligste fotballspiller? Benteke eller Origi? Hmm... ikke lett å si Ingen av de men mtp. form så suger Benteke. Skjønner ikke helt hva Origi har gjort siden du har lagt han for hat. Han er kvikk, jobber hardt for laget etc. Nettopp kommet tilbake fra skade men også før skaden hadde han en oppadgående formkurve og var IMO på vei til å bli en av våre bedre spillere. Hadde lave forhåpninger til han før sesongen nettopp fordi han visstnok hadde gjort det jævlig dårlig i sin siste sesong før han kom til oss men Origi er faktisk en av få som har imponert meg (før skadeavbrekket). Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) E: Dobbeltpost Endret 10. februar 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hva er det som er så imponerende med Origi? Han har en bra kamp, ellers har han vært middelmådig. Benteke har hvertfall vært bedre enn Origi, men ikke at det sier så mye. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jobber mye mer enn Benteke, er mer bevegelig både i og utenfor boksen, flink til å gjøre seg "spillbar" i tillegg til de andre tingene jeg har sagt. Kort sagt passer han bedre inn og jeg er sikker på at både Sturridge og Origi hadde fått noe bedre ut av 1v1 med keeper enn det Benteke fikk til igår. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hvem er verdens dårligste fotballspiller? Benteke eller Origi? Hmm... ikke lett å si Bernt Hulsker Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Vi mister spillere omtrent hver eneste kamp, så en hver ekstra kamp er en spiller i manko. Jeg ser ikke problemet. Er jo lett å fixe ved å toppe laget 100% i alle cupper og stille B/C laget i ligaen. Da kunne vi vært sikret kvartfinale i FA. Ser ikke helt hvor folk vil hen med at det er bra å ryke ut av en cup når man har 7-12.plass å spille om i ligaen. Er man topp 3 er jeg helt med på tankegangen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Vil heller vinne en cup med toppet lag og få en 7 plass en å gå videre i 1 cup til og ikke ha sjanse på topp ti eller noen av cupene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå