Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ting ble ikke så mye bedre heller når Klopp bytta ut Hendo med Benteke...

Nei ting ble ikke bedre, men det var likevel et logisk bytte. Vi trengte mål, og selv om Benteke ikke akkurat har vært målfarlig i det siste, har vi ikke mange andre alternativer på topp. Før eller senere må det jo løsne for Benteke også, og vi kan jo da håpe på ketchupeffekten. Dessuten er Henderson helt forferdelig for tiden han også. Av en eller annen merkelig grunn, slipper han alltid unna den verste kritikken. Men han er kapteinen vår, og bør være den som virkelig står fram. Isteden fremstår han som totalt blottet for kreativitet, pasningsfoten og overblikket er helt borte, og han virker mest interessert i å klage på avgjørelser som går imot. Å bytte ut Henderson var i alle fall ikke feil! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart... jeg syntes Hendo, Lallana og Milner var de som spilte bra i dag, de tre som løper, løper og jakter. Dog Hendo har ikke vært i de samme kalibre som han var i sølvsesongen. Steike faen for en midtbanespiller han var da. Virker ut som han ikke har de samme ballene av stål lengre, men bitch plz, helt forferdelig er han ikke. Uansett, hadde vi hatt en kompetent målscorer i boksen, så hadde Hendo og Milner fått assist, men i steden har Pool Emre Can't shoot, Moreno som ikke engang vet hvor målet står, eller skyskraper skyttern Lucas.

Og hvordan skal det løsne for Benteke når han ikke engang passer inn i spillestilen til Pool? Kanskje han får et mål her og der igjen, men jeg kan i hvert fall ikke se noe nå som tyder på at det vil løsne seg for ham, hvert fall ikke i Pool, da har jeg heller mer trua på Origi som er mer teknisk og hurtigere. 

Lenke til kommentar

Større sjanse for scoring med Benteke på banen enn uten, selv om han ikke passer inn i stilen. Ikke uten grunn at han er toppscorer. Ellers er det trist å ha en kaptein som ikke hadde fått spillt på noen av topp 4 lagene. Henderson var elendig igår, samme var Lallana og Milner. Hva hjelper de at de springer mye når de har 1 målpoeng hver 1000 min, her er Lallana desidert værst. Feilen var allerede gjort med startoppstillingen, traustere midtbane skal du lete lenge etter. Firminio er langt fra god nok også, har 2-3 gode kamper ellers kommer det barre små glimt, då foretrekker jeg Benteke som er utav form, men alikevell er en bedre målscorer.

Men uansett, med de spillerene vi har bør vi spille med to spisser, altså Benteke og Firminio.

Lenke til kommentar

Kan Pool nå fucke i ligaen og gå all in for cupene? Pleeease! Har jo vært helt åpenbart siden høsten at laget ikke er godt nok for PL. Skal banne på Pool hadde slått Hammers ut av cupen om de bare hadde spilt med sterkere lag.

Sakho var helt forferdelig i dag, Can og Moreno var likeså. Ting ble ikke så mye bedre heller når Klopp bytta ut Hendo med Benteke...

De stilte jo nesten med sterkere lag enn igår......

Lenke til kommentar

For meg virker det som om Henderson fortsatt er plaget av den hælskaden. Jeg tror ike han ville byttet hvis han var 100%. Førsteomgangen i går var egentlig ikke helt håpløs sett med røde øyne, men Leicester ville vinne, jobbet og vant fullstendig fortjent eter hvert. Man kommer ikke noe vei slik Liverpool spiller for tida.

Lenke til kommentar

Syns ikkje det her er så ekstremt. At pool ikkje klarer å skape stort mot veldig organisert forsvar er ikkje noko nytt. Her ligger det mykje forbedringspotensiale, men det vil nok ta langt lenger tid enn vi liker, og et overgangsvindu eller to for Klopp til å sette litt preg på det.

Samt 1 års tid med skuddtrening, for DU hendelse at det går an å bomme så masse.

Og så er det to mål ifra månen... Et drømmetreff, og en flaksedeflect. Litt uflaks for Fuchs så setter han det i eige mål og 0-1. Små marginer.

Lenke til kommentar

Eg syns ikke Riise sier bare fornuftige ting, men i sendingen igår mente han at Liverpool ikke har en klar leder, slik de hadde tidligere. Han kom vel med eksempel at når han spilte hadde de Gerrard, Alonso og Carragher. 

Det tror eg faktisk han har helt rett i. Ingen av de på laget har de samme lederegenskapene som de Riise nevner. Henderson som kaptein er ikke den typen, heller ikke Milner.

Eg tror laget sårt trenger en klar leder, han må kjøpes, for han fins ikke i dagens stall.

Lenke til kommentar

Hendo sliter vel fortsatt like mye med vond hæl. Var en hinne som måtte sprekke eller noe, før han kan bli bra igjen. Og det er klart det påvirker alt fra akselerasjon til pasningskvalitet. Det mest spennende med Klopp blir om han klarer å hente virkelig kvalitet, for dagens stall har svært begrenset kvalitet. Så spørs det om filosofien/kravene til FSG, som jeg blir mer og mer negativ til, gjør det for vanskelig for han. Bare plz ikke hent flere unge middelmådighetet.

Lenke til kommentar

£35m? Det kan jo ikke stemme? Det var jo så og si det samme som Liverpool bød og da sa de at de skulle ha 70m Euro som er £53,6m.

Kanskje de rett og slett ikke ville selge til Liverpool, enkelt og greit?

Når du selger til Kina trur eg ikkje ein har store nykker for kven en vil og ikkje vil selge til.

£35mill er vel bortimot 400 norske mill? (Om siste link stemmer), i går kunne en lese 500 mill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...