Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

James Pearce i Liverpool Echo mener på twitter at Liverpool ikke prøver seg på Denis Cheryshev.

Like greit. Hvorfor hive ut penger på en som er 29 år, og ikke får spille der han er? Greit det er i Real Madrid han er, men allikevel. Da er det bedre å putte de pengene inn i en avtale med Shaktar heller, og kanskje få Teixeira

25 år*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er han bare 25? Hørte en plass at han var 29, og tok det for god fisk.

Jaja, samme det, eg ønsker ikke en russisk ving hvertfall. Går lenge mellom hver gang en derfra gjør det knakende bra i England. Sist det skjedde var det vel Kanchelskis, og det er da noen år siden.

Liverpool hadde Voronin for noen år siden, og det var jo et forferdelig bomkjøp. Tottenham har hatt noen (bl.a. Rebrov tror eg), som ikke klarte seg nevneverdig bra, og Chelsea kjøpte Shevchenko, som heller ikke bl en kjempehit, slik han var i AC Milan.

Lenke til kommentar

Jaja, samme det, eg ønsker ikke en russisk ving hvertfall. Går lenge mellom hver gang en derfra gjør det knakende bra i England. Sist det skjedde var det vel Kanchelskis, og det er da noen år siden.

Liverpool hadde Voronin for noen år siden, og det var jo et forferdelig bomkjøp. Tottenham har hatt noen (bl.a. Rebrov tror eg), som ikke klarte seg nevneverdig bra, og Chelsea kjøpte Shevchenko, som heller ikke bl en kjempehit, slik han var i AC Milan.

Skyld på Wikipedia om jeg tar feil :p

Lenke til kommentar

Nei han var jo på lån i Hertha der han ikkje gjorde seg vekk, og blei vel solgt til Russland for en slump...2mill pund ellerno?

Litt googling viser at han gjekk til Dinamo moskva for 1.4 mill pund.

Kom gratis, og var på lån i 1 av dei 1.5 åra han var i pool.

Vi gikk sikkert i minus på lønna ja. Men det var vel meir for å diskutere kva som kvalifiserer til "bomkjøp".

Skal slutte å kverulere no, veit godt at han ikkje satte noke preg på Liverpool. =)

Lenke til kommentar

Var på Anfield Road å så Liverpool-Arsenal og en liten russer scoret 4 mål mot oss den gangen. Det er ikke poenget, men å si at man ikke vil ha en spiller fordi han er russisk er jo litt rart.

Hva med svensker? Er de bra da pågrunn av Zlatan og sist vi hadde en svenske i startoppstillingen så var han så god?

Nb! Voronin og de fleste du nevner er fra Ukraina. Ikke helt russisk altså.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Egentlig mente eg at det ikke er mange spillere fra de gamle østblokklandene som har satt et stort preg på laget sitt og ligaen siden Kanchelski (Kasakstan), så vidt eg husker. Kan godt hende eg tar feil. Poborski på United var og god, men det begynner å bli noen sesonger siden det og. Han var vel fra Tsjekkia.

Det har vært mange spillere fra de nevnte statene, men ingen har vel vært outstanding.

Når det gjelder svensker har vel det vært en og annen bra spiller i PL derfra. Ljungberg klarte seg bra hvertfall. 

Arshavin (Russland) hadde vel sitt livs arsenalkamp den dagen med de fire målene. Resten av tiden i Arsenal gikk han inn og ut av laget, og var aldri sikker på plass i startoppstillingen. 

Hovedpoenget mitt som startet denne diskusjonen var at eg ikke ønsket Cherysov fra R.Madrid til Liverpool, og han kom ikke heller. Sånn sett fikk eg det slik eg ønsket og er fornøyd med det.

Endret av sector
Lenke til kommentar

Kan Pool nå fucke i ligaen og gå all in for cupene? Pleeease! Har jo vært helt åpenbart siden høsten at laget ikke er godt nok for PL. Skal banne på Pool hadde slått Hammers ut av cupen om de bare hadde spilt med sterkere lag.

Sakho var helt forferdelig i dag, Can og Moreno var likeså. Ting ble ikke så mye bedre heller når Klopp bytta ut Hendo med Benteke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...