KANE2009 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Benteke passer ikke inn enkelt og greit. Man kan si hva man vil om kvaliteten på innleggene han får, men når det endelig er et godt innlegg er han jo ikke i nærheten. Han vil også konstant ha ballen foran seg men når han får en perfekt stikker er han for treig. Så har du jo det andre problemet med Benteke som er utrolig lav arbeidsmoral. Hele systemet til Klopp går jo ut på at man skal presse det andre laget i alle ledd når man mister ball for å vinne den tilbake og da hjelper det lite når Benteke lunter rundt utpå der. Origi hadde vel en oppadgående formkurve før han ble skadet? Eller bare jeg som husker feil kanskje? @toreae: Benteke er toppscorer i ligaen ihvertfall med 6, med Cou og Firimino rett bak med 5 mål her. Endret 31. januar 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Nei, med mindre begynner å jobbe veldig mye mer så blir han nok her altfor lenge. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Snakker du om Origi eller Benteke nå? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Benteke passer ikke inn enkelt og greit. Man kan si hva man vil om kvaliteten på innleggene han får, men når det endelig er et godt innlegg er han jo ikke i nærheten. Han vil også konstant ha ballen foran seg men når han får en perfekt stikker er han for treig. Så har du jo det andre problemet med Benteke som er utrolig lav arbeidsmoral. Hele systemet til Klopp går jo ut på at man skal presse det andre laget i alle ledd når man mister ball for å vinne den tilbake og da hjelper det lite når Benteke lunter rundt utpå der. Origi hadde vel en oppadgående formkurve før han ble skadet? Eller bare jeg som husker feil kanskje? @toreae: Benteke er toppscorer i ligaen ihvertfall med 6, med Cou og Firimino rett bak med 5 mål her. Så da skal vi være fornøyd med at vi prøver å innføre en spillestil, som vi ikke har spillere til? Og med negativ målforskjell og drittkamper mot lag langt nede på tabellen. Vil heller prøvd å hatt Benteke på mest mulig, kanskje stoppet noen mål i mot på cornere, kanskje skåret noen flere. Og kanskje fått noen kroner igjen når han blir solgt. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Hvor har jeg skrevet at vi skal være fornøyd med det? Jeg konstaterer bare at Benteke ikke passer inn i spillestilen og viser altfor liten innsatsvilje når han er på banen. I tillegg bommer han på de enkleste sjansene og viser liten vilje til å sentre ballen, selv når andre står bedre plassert (som Teixeira igår). Endret 31. januar 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Mener å huske at det var det ikke en sjanse også hvor han burde skutt selv? Han løper for lite, han passer ikke i spillestilen. Men han er ikke blitt bedre av all tiden på benken. Og når han endelig får komme utpå, så blir han selvfølgelig egoistisk. Det kan hende at han hadde vært mindre egoistisk om han kunne spilt litt mer, og kunne godt for bedre sjanser. Synes det virker snodig når toppskåreren sitter på benken p.g.a. at han ikke passer i spillestilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Blackburn i neste runde om vi går videre. Burde være walkover Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Mener å huske at det var det ikke en sjanse også hvor han burde skutt selv? Han løper for lite, han passer ikke i spillestilen. Men han er ikke blitt bedre av all tiden på benken. Og når han endelig får komme utpå, så blir han selvfølgelig egoistisk. Det kan hende at han hadde vært mindre egoistisk om han kunne spilt litt mer, og kunne godt for bedre sjanser. Synes det virker snodig når toppskåreren sitter på benken p.g.a. at han ikke passer i spillestilen. Nå snakker jo du om i det siste, men Benteke har vært hos oss i et halvt år og har fått starte flere ganger (blant annet i begynnelsen hvor han spilte ganske mye) uten at jeg synes det gjorde så veldig mye forskjell. For all del, ingenting hadde vært bedre om han begynte å putte, men jeg tenker nå at Klopp faktisk har en god grunn til hvorfor han sliter benken. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg er litt to-delt når det gjelder Benteke. På en måte kan du jo se at han er en dyktig fotballspiller og er på nivå med mange andre spisser i PL, men på en annen side så føler jeg han rett og slett ikke er god nok. Må begynne å putte hvertfall Men støtter de som sier at Tex skal få en sjanse på 1.-laget i PL-matcher. Digger den gutten. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Selvfølgelig er det Klopp som bestemmer hvem som spiller, og Benteke skårer ikke fra benken. Skal ikke si at jeg er begynt å tvile på Kloppen (ennå), men: Rodgers: 8 kamper - 12 poeng - snitt 1,50 poeng - -2 målforskjell Klopp 15 kamper - 22 poeng - snitt 1,46 poeng - 0 målforskjell Tallene har jeg ikke dobbelsjekket, så det kan være feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Latterlig å tvile på Klopp. Tok over en cluster fuck mid-season. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Enig, jeg har fortsatt klokketro (kloppetro?) på den mannen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Nei, med mindre begynner å jobbe veldig mye mer så blir han nok her altfor lenge. Benteke, jeg er forøvrig heller ikke imponert over jobbinga til Origi. På den andre siden så er det nok lenge til vi får en spiss som Suarez som var så god og jobba såpass hardt. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Har troa på Klopp, føler dog at vi er avhengige av å få in kvalitet i sommervinduet. Uansett hvilken manager vi hadde hatt på nåværende tidspunkt ville det vært vanskelig å nå top 4. Se på grunnstammen i laget, stammen i laget er ikke bra nok. Det må hentes kvalitet for at vi i det hele tatt skal ha en sjanse. Spillertroppen til Everton er fks mye sterkere enn vår (min mening). Kan vi for guds skyld få inn noen kantspillere som duger! Ntep fra Rennes er jeg svak for. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Selvfølgelig er det Klopp som bestemmer hvem som spiller, og Benteke skårer ikke fra benken. Skal ikke si at jeg er begynt å tvile på Kloppen (ennå), men: Rodgers: 8 kamper - 12 poeng - snitt 1,50 poeng - -2 målforskjell Klopp 15 kamper - 22 poeng - snitt 1,46 poeng - 0 målforskjell Tallene har jeg ikke dobbelsjekket, så det kan være feil. Tror snittet til Klopp er mye bedre enn Rodgers når han har fått tre år på seg. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Det tror jeg også. Men er ikke helt overbevist ennå. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Gi han hvertfall en hel sesong da. Er ikke lett å ta over et lag i oktober og gjøre underverker på to-tre måneder. Situasjonen hadde nok også vært en annen uten alle skadene. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Klopp må få inn Texeira i løpet av dagen. Blir budrunde til sommeren, noe som eierne til LFC helt sikkert ikke vil ta del i. Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 James Pearce i Liverpool Echo mener på twitter at Liverpool ikke prøver seg på Denis Cheryshev. Like greit. Hvorfor hive ut penger på en som er 29 år, og ikke får spille der han er? Greit det er i Real Madrid han er, men allikevel. Da er det bedre å putte de pengene inn i en avtale med Shaktar heller, og kanskje få Teixeira Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Blir en skikkelig nedtur om ingen kommer inn i allefall. Fikk skikkelig håp med Teixeira-ryktene. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå