Whiteshit Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Regnes 0-1 til full tid men seier på straffer som tap..? Bookingselskapa rekner det som tap. Hadde eg tippa B hadde eg vunne. Men dei har vel også ofte begge deler. Kem går vidare og kem er "vinner" etter full tid. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Regnes 0-1 til full tid men seier på straffer som tap..? Klopp har fortsatt aldri tapt en semifinale slik jeg forstår det. Semifinalen i Ligacupen er over 2 kamper. Han slo Stoke over 2 kamper. Ergo han vant semifinalen. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Norske leger sørger for at Sturridge blir skadefri resten av karrieren: http://www.vg.no/sport/fotball/liverpool/professor-6-av-10-hamstringskader-kan-forebygges/a/23603182/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 https://youtu.be/J2PivFLsNJ4 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 De Bruyne er ute med skade i 6 uker og rekker dermed ikke cupfinalen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Jubler heller for at sturridge og Coutinho kan være klar til West Ham-kampen. Førstnevnte har en tellende klokke til neste skadeavbrekk. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 http://www.liverpoolfc.com/news/first-team/205101-klopp-s-update-on-injuries-for-west-ham-clash-and-sturridge "Daniel Sturridge remains sidelined for the game against Slaven Bilic's side as he continues to battle the niggles that have left him unable to train consistently of late. But Klopp insists the staff at Melwood are doing all they can to find the source of the striker's woes and get him on the pitch to evidence his well-documented quality." Så ingen Sturridge dessverre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Kjør ungt lag i morgen Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Kjør ungt lag i morgen Enig, tap blir det uansett hvilket lag vi stiller. Greit å gi gutta som spilte mot Exeter en ny sjanse. All in på Europa League og Finalen i ligacupen nå. Selv har jeg satt en tusenlapp på West Ham seier med minst 2 mål. Håper jeg taper men er realist. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Jubler heller for at sturridge og Coutinho kan være klar til West Ham-kampen. Førstnevnte har en tellende klokke til neste skadeavbrekk. Tror desverre at Sturridge er nærmere å være klar for fullt til West Ham kampen til høsten en denne gangen. Han er nok desverre ferdig på toppnivå over lengre tid. Blir nok som Ledley King i Tottenham, spiller en kamp i ny og ne og blir skadet annenhver kamp. Tror han aldri vil spille 3-4 kamper på rad igjen for oss. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Jubler heller for at sturridge og Coutinho kan være klar til West Ham-kampen. Førstnevnte har en tellende klokke til neste skadeavbrekk. Tror desverre at Sturridge er nærmere å være klar for fullt til West Ham kampen til høsten en denne gangen. Han er nok desverre ferdig på toppnivå over lengre tid. Blir nok som Ledley King i Tottenham, spiller en kamp i ny og ne og blir skadet annenhver kamp. Tror han aldri vil spille 3-4 kamper på rad igjen for oss. ...og det er utrolig trist Men blir godt å få the little magician tilbake<3 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Måtte jeg ta feil i min spådom 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Godt over 3 i odds på West-Ham denne kampen, selv om vi har tapt mot dem to ganger på rad, og kommer til å stille med unggutter. Easy bet! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Godt over 3 i odds på West-Ham denne kampen, selv om vi har tapt mot dem to ganger på rad, og kommer til å stille med unggutter. Easy bet! hvor da`? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 e max innsats 500kr? Sjansene for tap anser jeg som like store som seier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Win-win, seier og liverpool er videre,tap så tjener jeg noen gryn. Uavgjort og jeg blir forbannet Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Nei, uavgjort så får vi se gutta spille en ekstra gang. Så win-win-win Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå